Hotel Krasnapolsky

Hotel Krasnapolsky
7,4

52 reviews over Hotel Krasnapolsky in het Nederlands

Ik zou graag nog een keer naar Suriname gaan.

Menze van der Molem
2-3-2018

Een heerlijke ontspannen reis. Fijn contact met de mensen daar. Mede mogelijk door ‘eigen taal’, waarbij gevoelens beter overkomen. Perfecte touroperator begeleiding.

Zèèr tevreden!! Ga er de volgende keer weer heen.

Mea Graafland Colombini
21-2-2018

Vriendelijkheid, schoon, service top, ontbijt veel keus en lekker al vroeg open om 6 uur, in het centrum, altijd taxi voor de deur. De receptie zeer behulpzaam en vriendelijk!

Ik kreeg in mijn eentje een balzaal van een kamer met uitzicht op de Surinamervier. Zeer gewaardeerd.

Zwembad door tijdgebrek niet gebruikt maar zag er mooi, verzorgd uit.

Albi
13-1-2018

Ligging aan ene kant mooi want dicht in centrum, maar wel heel druk. Personeel netjes, prijs is ook in orde. Omgeving heel mooi, leuke restaurants. Kleurrijk, vriendelijke mensen, heerlijke temperatuur.

Zakenhotel

Marc
5-4-2017

Hotel Krasnapolky is een mooi hotel voor Surinaamse begrippen. Midden in het (minder aantrekkelijke gedeelte van) centrum van Paramaribo. Wij hadden een mooie kamer met balkon, waar je een leuk uitzicht had over de Suriname rivier en de bossiebrug. De hygiene is prima. Wij vonden het een leuk en goed hotel, maar het is wel een hotel dat meer op zakelijke bezoekers is ingesteld. Het is nl. niet een heel gezellig hotel. Wij vonden het gedeelte waar het zwembad en de bar e.d. was niet echt heel aantrekkelijk en een beetje kaal. Het ontbijt is goed en verder was de service prima.

Achterstallig onderhoud en slechte hygiëne

Achira
15-2-2017

Qua ligging is de hotel prima. Maar ik heb om een andere kamer moeten vragen wegens ontzettend slechte hygiëne en achterstallig onderhoud. Ik hoefde geen chique hotel, maat hygiëne is wel belangrijk. Beschimmelde plafond in de badkamer, haren van vorige bezoekers , vieze kalkaanslag. Ik kies niet opnieuw voor het krasnapolsky.

Oude reviews (archief)

Bij binnenkomst ziet het hotel er mooi uit maar bij langer verblijf vallen de onvolkomenheden steeds meer op. Bijvoorbeeld slecht werkende airco / tv, vocht in de kamers, klam beddengoed, muffe geur in de kamer. Ontbijt wordt niet op tijd aangevuld, housekeeping niet altijd adequaat. Echter als je er om vraagt zijn de mensen individueel heel vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk hotel, midden in het centrum

greetjuh1962
19-11-2013

Hotel Krasnapolsky is een goed hotel met mooie ruime kamers. Alles is net opgeknapt. Er is een mooi zwembad. Vriendelijk personeel en keurig schoon. Wij zijn hier 18 dagen geweest en gaan hier volgend jaar zeker weer terug. Zeer centraal gelegen, midden in het centrum. De voorkant van het hotel aan de drukke winkelstraat, de achterkant aan de zwembadkant is rustig met mooi uitzicht op de rivier en de brug. kortom: een echte aanrader!

zeer goed hotel

P.Pouw
3-3-2013

heb er 14 dagen gelogeerd(12-02-2013tot 26-02-2013)het zijn,wat hotel betreft,fijne dagen geweest alles keurig en schoon.

een klein minpuntje en dat is er zit geen slot op de wc deur.

zijn weer van plan om naar sur.te gaan en dan zeer zeker weer in hotel krasnapolsky nogmaals een zeer goed hotel

Goed, niets mis mee

George
28-9-2012

wij zitten nu twee nachten in dit hotel. 27 t/m 29 september. Het ziet er netjes en verzorgd uit. Ik heb nogal op mijn hygiene qua kamer gesteld en dat is goed. Alles ziet er keurrig uit. Het ontbijt is niet uitgebreid maar er is van alles wat en het is lekker. Het ligt ongeveer 4 km van de terrasjes en eet tentjes vandaan. Het enige minpuntje tot nu toe is dat er niemand van de shuttel service stond bij het vliegveld terwijl wij dit wel aangevraagd hadden. Ach 150 sdl valt mee.

Ed en Willem Bever op z'n Surinaams

Richard Roosenboom
1-3-2012

Ze zijn op het moment keidruk aan het verbouwen in Krasje. Het goede nieuws: de kamers worden prachtig. Het slechte nieuws: er wordt elke dag vanaf 8uur s ochtends geboord, getimmerd en gezaagd als een dolle. Daar slaap je niet doorheen. Waar ze aan klussen? Het zwembad en het terras. Inderdaad, dat is er dus ook niet. Als schrale troost mochten we in een ander hotel op 25 mins lopen in het zwembad. Duh. Dit alles is nog kwalijker omdat we iets dergelijks op de site hadden zien staan en ons na een telfoontje was verzekerd dat de verbouwing afgelopen zou zijn als wij er zouden zijn (begin februari). Volgens een bordje duurt het tot eind maart, een blik uit het raam leerde dat dat op z'n vroegst september wordt. Tip: zeker naartoe. Volgend jaar. Nu niet, tenzij je zin hebt in een paar nachten op een bouwplaats zonder voorzieningen.

We hebben een aantal aanbieders voor Krasnapolsky voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krasnapolsky in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krasnapolsky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Krasnapolsky scoort een 7.4 uit 10 op basis van 52 reviews.