Hotel Krasnapolsky

SurinameSurinameParamaribo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Krasnapolsky voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 52 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 52 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

54 Reviews over Krasnapolsky

• 8henk kempink06-01-2020

echt een heel goed hotel

mooi hotel goede service goed ontbijt veel keus schone kamers goede bedden echt een aanrader vriendelijk personeel met veel leuke restaurants in de buurt op loopafstand

• 8Fam.Boedhoe04-12-2019

herhalings vatbaar

Verblijft in Hotel was goed ,alleen zijn de kamers wat gehorig ,verder nette kamers en goede airco.

• 8Menze van der Molem02-03-2018

Ik zou graag nog een keer naar Suriname gaan.

Een heerlijke ontspannen reis. Fijn contact met de mensen daar. Mede mogelijk door ‘eigen taal’, waarbij gevoelens beter overkomen. Perfecte touroperator begeleiding.

• 9Mea Graafland Colombini21-02-2018

Zèèr tevreden!! Ga er de volgende keer weer heen.

Vriendelijkheid, schoon, service top, ontbijt veel keus en lekker al vroeg open om 6 uur, in het centrum, altijd taxi voor de deur. De receptie zeer behulpzaam en vriendelijk! Ik kreeg in mijn eentje een balzaal van een kamer met uitzicht op de Surinamervier. Zeer gewaardeerd. Zwembad door tijdgebrek niet gebruikt maar zag er mooi, verzorgd uit.

• 8Albi13-01-2018

Ligging aan ene kant mooi want dicht in centrum, maar wel heel druk. Personeel netjes, prijs is ook in orde. Omgeving heel mooi, leuke restaurants. Kleurrijk, vriendelijke mensen, heerlijke temperatuur.

• 7Marc05-04-2017

Zakenhotel

Hotel Krasnapolky is een mooi hotel voor Surinaamse begrippen. Midden in het (minder aantrekkelijke gedeelte van) centrum van Paramaribo. Wij hadden een mooie kamer met balkon, waar je een leuk uitzicht had over de Suriname rivier en de bossiebrug. De hygiene is prima. Wij vonden het een leuk en goed hotel, maar het is wel een hotel dat meer op zakelijke bezoekers is ingesteld. Het is nl. niet een heel gezellig hotel. Wij vonden het gedeelte waar het zwembad en de bar e.d. was niet echt heel aantrekkelijk en een beetje kaal. Het ontbijt is goed en verder was de service prima.

• 6Achira15-02-2017

Achterstallig onderhoud en slechte hygiëne

Qua ligging is de hotel prima. Maar ik heb om een andere kamer moeten vragen wegens ontzettend slechte hygiëne en achterstallig onderhoud. Ik hoefde geen chique hotel, maat hygiëne is wel belangrijk. Beschimmelde plafond in de badkamer, haren van vorige bezoekers , vieze kalkaanslag. Ik kies niet opnieuw voor het krasnapolsky.

• 5H Capello09-10-2016

Vriendelijk personeel; achterstallig onderhoud

Bij binnenkomst ziet het hotel er mooi uit maar bij langer verblijf vallen de onvolkomenheden steeds meer op. Bijvoorbeeld slecht werkende airco / tv, vocht in de kamers, klam beddengoed, muffe geur in de kamer. Ontbijt wordt niet op tijd aangevuld, housekeeping niet altijd adequaat. Echter als je er om vraagt zijn de mensen individueel heel vriendelijk en behulpzaam.

• 9greetjuh196219-11-2013

Heerlijk hotel, midden in het centrum

Hotel Krasnapolsky is een goed hotel met mooie ruime kamers. Alles is net opgeknapt. Er is een mooi zwembad. Vriendelijk personeel en keurig schoon. Wij zijn hier 18 dagen geweest en gaan hier volgend jaar zeker weer terug. Zeer centraal gelegen, midden in het centrum. De voorkant van het hotel aan de drukke winkelstraat, de achterkant aan de zwembadkant is rustig met mooi uitzicht op de rivier en de brug. kortom: een echte aanrader!

• 8P.Pouw03-03-2013

zeer goed hotel

heb er 14 dagen gelogeerd(12-02-2013tot 26-02-2013)het zijn,wat hotel betreft,fijne dagen geweest alles keurig en schoon. een klein minpuntje en dat is er zit geen slot op de wc deur. zijn weer van plan om naar sur.te gaan en dan zeer zeker weer in hotel krasnapolsky nogmaals een zeer goed hotel

Hotel Krasnapolsky info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met