Appartement Kekemba Resort

Meer appartement info
Tonen op kaart

358 reviews over Appartement Kekemba Resort

• 9Gert Slob23-02-2020

Top appartement met zwembad en top service!

Kekemba is een leuk kleinschalig resort met een heerlijk zwembad net achter de cultuurtuin/dierentuin ,waar je heerlijkkunt wandelen. Het is slechts 2.50 euro taxi kosten naar het centrum!De gastvrije eigenaren regelen desgevraagd je excursies en de WiFi is uitstekend!Bij het naast gelegen supermarktje kunt je ook eten bestellen!Wij verbleven er 10 dagen en daarna steeds enkele dagen tussen de trips naar Nikerie,Galibi en het binnenland toe.We lieten de koffers dan achter in Kekemba en konden een aantal keer de spullen gewoon in het appartement laten!Prima alternatief voor Torarica als je liever voor een appartement kiest.

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Gerdjan12-02-2020

Heerlijke uitvalsbasis voor Paramaribo en omgeving

Kekemba biedt mooie, schone appartementen, van alle gemakken voorzien en tegen een aantrekkelijke prijs. Goede airco (deuren dicht houden), warme douche, WiFi en een keukentje met koelkast. En verder een lekker zwembad (we zagen vanuit het zwembad zelfs een luiaard in een boom naast het complex) en een winkeltje naast de deur en een lekkere afhaalchinees op loopafstand. John en Lloyd zijn bijzonder aardige en behulpzame gastheren die op het complex wonen. Alleen het centrum is te ver om te lopen, maar een taxi kost maar € 2 (bel 1660 of 1680).

• 9Gerdjan12-02-2020

Heerlijke uitvalsbasis voor Paramaribo en omgeving

Kekemba biedt mooie, schone appartementen die van alle gemakken voorzien zijn tegen een aantrekkelijke prijs. Fijne bedden, goede airco (deuren dicht houden), warme douche, WiFi en een keukentje. Verder een heerlijk zwembad (we zagen zelfs vanuit het zwembad een luiaard in een boom naast het complex), winkeltje om de hoek. Alleen het centrum is te ver om te lopen, maar een taxi kost slechts € 2 (bel 1660). En John en Lloyd zijn super aardige en behulpzame gastheren.

• 8Roel Oostburg08-02-2020

Het smaakt naar meer

De plaats ziet er verzorgd uit. Het appartement heel netjes en men heeft aan alles gedacht wat een doorsnee vakantieganger nodig heeft. Hier word je op jouw wenken bediend. De staf en het personeel waren heel vriendelijk. Mijn volwassen dochter maakte ook deel van mijn verblijf op Kekemba. Heb een boeking geplaatst voor eind december 2020.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Robin van I06-02-2020

Heerlijk.

We waren hier Kerst en deels Januari. Absolute aanrader. Heerlijke huisjes, heerlijke rust. Leuke eigenaren en een fantastisch zwembad. We hadden we last van muggen maar de eigenaren stellen alle middelen beschikbaar om ze tegen te gaan. We komen zeker terug. We hadden geen auto gehuurd omdat we ook veel van het zwembad gebruik maakten en de taxi zeer betaalbaar is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 10Fam Sipsma en meer14-01-2020

Een 10 is te weinig , wij kwamen uit op een 11!

Na dagen in de feestdrukte midden in het centrum van Paramaribo, en aansluitend een midweek het Marronleven respecteren diep in de jungle, is Kekemba de volgende hemel op aarde gebleken. Alles wat wij nodig hadden was er, en daarnaast nog veel meer; rust, schoonheid, veel groen met liefde verzorgd, een heerlijk zwembad en lekkere hangmatten, alles schoon en de ruime appartementen gezellig en kleurig ingericht. Mochten de eigenaren binnenkort van hun pensioen gaan genieten, dan hopen wij dat zij hun opvolgers dezelfde missie meegeven: liefde voor Paramaribo, vrolijkheid, geduld en droge humor, natuur en gasten!

• 2019
    10Linda10-12-2019

Top verblijf, vaste stek wanneer we in Su zijn!

Top accommodatie. Compleet verzorgd appartement. Vriendelijke en zorgzame eigenaren die zorgen voor een onbezorgd verblijf! Heerlijk zwembad om af te koelen en met huurauto of taxi met een paar minuten in het historisch centrum van Paramaribo. Niet meer verder zoeken naar hotels en appartementen, Kekemba is the place to be met de beste prijs/ kwaliteit verhouding.!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Anita04-12-2019

Nooit meer naar huis!!!

Heerlijk!! Echt aan alles is gedacht, een compleet appartement. Heerlijk zwembad met een prachtig tuin. Wilde eigenlijk niet meer naar huis!! En John en Lloyd super gastheren! Gewoon TOP!!

Gereisd met partner in november 2019

• 8Gerard Buitenhuis03-11-2019

Fantastische

Elk jaar kom ik naar Suriname op vakantie . Het is een heerlijk land om ook het binnenland te bezoeken. Maar ook elke keer ga ik weer naar Kekemba, omdat het lekker vertrouwd is . Mooi kamers, schoon, een mooi zwembad om in te zwemmen, of lekker luieren in een hangmat In een prachtige tuin. En wat handig is :Je belt een taxi en die staat binnen een paar minuten voor de deur en je bent zo in de binnenstad En als je naar het binnenland gaat bewaren John en Lloyd je spullen netjes die je niet nodig hebt , en ze liggen weer netjes in je kamer bij terug komst Volgend jaar kom ik weer naar Suriname en boek weer bij kekemba. Dus zoek niet verder en boek bij Kekemba

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Annie24-10-2019

Idyllisch

Rustige, Ontspannen sfeer, zeer behulpzame eigenaren, mooie tuin, aapjes in de bomen, kolibries

Gereisd met partner in oktober 2019

47 tips over Appartement Kekemba Resort

• Lex de Jong, 04-05-2014

Neem goed anti-muggenspul mee. Die kunnen je als je buiten zit anders veel last bezorgen.

Huur alleen ene auto als je zeker weet dat je veel / ver gaat reizen. Anders zijn taxi's veel handiger (want helemaal niet duur), zeker ook omdat links rijden niet vanzelf gaat voor de Nederlandse chauffeurs.

Eet buiten de deur, de Surinaamse keuken is zeer divers, erg lekker en zeer betaalbaar dus zorg dat je die in alle facetten leert kennen.

• Berna Smit, 01-04-2014

Het appartement nr. 7 waarin wij zaten was echt een superstek, de inrichting was ook heel sfeervol en lekker ruim met een heerlijk terrasje bij het zwembad. We hebben een paar keer eten besteld bij Aniel, die de kleine supermarkt runt, overheerlijk! Een heel leuk en lekker restaurantje is Souposo, Costerstraat 20a waar ze ook heerlijke cappuccino van Puro serveren met een lekker koekje erbij!

• P. Meijer, 11-04-2012

Aan te bevelen : dagtrips naar het binnenland. wel wat duur ( euro 75,00 ), maar beslist de moeite waard.

2 vragen over Appartement Kekemba Resort

• R. Narain, 04-10-2016

appartement

Wat kost het per nacht of per week

• FATjokroredjo, 16-05-2015

voorjaarvakantie in febrauri 2016

Beste, Geachte dhr Lloyd Vrij en dhr John de Lange. klanterservice en kekemba resort paramaribo.

hier is een inschrijven via chatten van mevr tjokroredjo.

ik wil je iets vraag hoor.dat is 2 volw en 1 kind van 12 jaar oud. 20 feb 2016 tot 5 maart 2016 is 14 dagen vakantie logeert bij kekemba huishuur paramaribo.hoeveel kost is vliegtickets en huis te huur? ik zou het niet weten dat hoe denkt je zelf reageert verder? aub u kunt wilt even terugantwoord mij mailen is [email protected]

Appartement Kekemba Resort info

• Aantal sterrenstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen