Appartement Kekemba Resort

315 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

relaxed.

Marian,
15-12-2018

Voor de derde keer al in dit resort.

Fijn zwembad, prachtige tuin, rustige omgeving en met een taxi zo in het centrum. De gezellige eigenaren zijn zeer behulpzaam, zo hadden ze al boodschappen gedaan toen we aankwamen, het hek ging vaak al open als we maar aan kwamen lopen, de tours die we via Kekemba hadden geboekt waren prima geregeld. Een aanrader!

Top!!

Michael Prudon,
11-12-2018

Perfect plekje om bij te komen na een intensieve binnenland trip. Alles aanwezig en supermarkt naast de deur. Wel iets van het centrum verwijderd maar dat is ook even lekker

Zeer aanbelevenswaardig!

Maria S,
10-12-2018

Rustig gelegen, kleinschalige oase in Paramaribo. Alles begane grond, waardoor je snel contact kunt hebben met de buren. Op het terrein een klein zwembad, maar groot genoeg om af te koelen, dit alles omringd door een heerlijke tuin. Vogeltjes vliegen af en aan en ‘s avonds komen de kikkertjes. Op het terrein bevindt zich een overdekt terras met mooi hardhouten meubilair en kleurige hangmatten. De eigenaren zijn uiterst zorgzaam en behulpzaam. Kortom, een paradijsje!

Heel erg fijn!

Ingrid,
9-12-2018

Gezellig kleinschalig goed onderhouden resort met zwembad. De kamers zijn schoon en voorzien van airco. De eigenaren zijn enorm hulpvaardig. Niks is ze te veel. We hadden voor een week geboekt. Voor de week daarna hadden we nog geen accommodatie. We hebben ter plaatse ons verblijf met een week verlengd. Met de taxi Is het centrum makkelijk en goedkoop bereikbaar. Ontbijt wordt niet geserveerd, maar supermarktje zit om de hoek.

Wij zijn erg blij dat we voor Kekemba gekozen hebben!

Huigen,
28-11-2018

Heerlijk kleinschalig resort. Vriendelijke eigenaren die je met van alles helpen en veel informatie geven. Appartement heel volledig en schoon heerlijk zwembad en tuin. Kwartier fietsen van centrum. Al met al komen we heel graag terug we hebben genoten

Prima verzorgd en goede sfeer!

Maurice,
12-11-2018

Uitstekend verzorgde vakantiewoning. drie ruime slaapkamers met airco en TV. Goede bedden en alles uitermate netjes en regelmatig schoongemaakt. Ontvangst door eigenaren John en Loyd is vriendelijk en niet overdreven. Kortom; een aanrader!

Gastvrijheid met een grote G.

Jan Verhoeven,
29-10-2018

Niets is te veel voor de voortreffelijke gastheren van Kekemba. Heerlijk rustig resort met verfrissend zwembad en toch zo in de stad. Opvallend vonden we de ruim uitgeruste keuken met diverse apparatuur en levensmiddelen die er toch waren zoals suiker, melk, zout en peper.

We komen zeker nog eens terug.

Heerlijk verblijf, zeker een aanrader!

Yvonne Konincks,
20-10-2018

We hebben een fijne tijd gehad bij Kekemba. Vriendelijke gastheren, zeer schoon en een mooie plek!

Heerlijk uitgerust

Annette Reigman,
23-9-2018

Wonend in Paramaribo was deze locatie een onverwachte verrassing! We hadden plots een leuke locatie nodig en dit was heel snel geregeld. De service was perfect. Het huisje was in 1 woord helemaal compleet. Aan alles is gedacht. Zelfs de pleisters liggen in de lade. De kinderen zijn ook het resort zeer welkom. Er werden zelfs extra zwembandjes gebracht. Hoewel het resort in de stad ligt is het heel rustig. S morgens volop het geluid van vogels. Het vakantiegevoel was helemaal aanwezig. De kinderen waren bijna niet uit het zwembad te slaan terwijl de volwassenen lekker lui op een stoel met hun voeten op een bankje zaten. Dank jullie wel vooe de uitstekende service en hartelijke ontvangst. Jullie hebben onze dagen die in het water dreigden te vallen gered en we komen zeker vaker.

Kekemba staat voor vakantie!!

Gerald,
9-9-2018

De service is perfect. Je vraagt iets ,, en het is geen probleem, en het word geregeld.. Er word rekening met je privacy gehouden. Niks is een probleem bij Kekemba. Kemba past precies bij mijn vakantie gevoel. December ga ik weer.

kekemba team, Eigenaar, 26-10-2018
:-) we weten dat je de waarderling laag houdt omdat je wilt dat het niet te druk gaat worden bij Kekemba.

We hebben een aantal aanbieders voor Kekemba Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.