Appartement Kekemba Resort

307 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

Heerlijk uitgerust

Annette Reigman
23-9-2018

Wonend in Paramaribo was deze locatie een onverwachte verrassing! We hadden plots een leuke locatie nodig en dit was heel snel geregeld. De service was perfect. Het huisje was in 1 woord helemaal compleet. Aan alles is gedacht. Zelfs de pleisters liggen in de lade. De kinderen zijn ook het resort zeer welkom. Er werden zelfs extra zwembandjes gebracht. Hoewel het resort in de stad ligt is het heel rustig. S morgens volop het geluid van vogels. Het vakantiegevoel was helemaal aanwezig. De kinderen waren bijna niet uit het zwembad te slaan terwijl de volwassenen lekker lui op een stoel met hun voeten op een bankje zaten. Dank jullie wel vooe de uitstekende service en hartelijke ontvangst. Jullie hebben onze dagen die in het water dreigden te vallen gered en we komen zeker vaker.

Kekemba staat voor vakantie!!

Gerald
9-9-2018

De service is perfect. Je vraagt iets ,, en het is geen probleem, en het word geregeld.. Er word rekening met je privacy gehouden. Niks is een probleem bij Kekemba. Kemba past precies bij mijn vakantie gevoel. December ga ik weer.

Geweldig! En zeker voor herhaling vatbaar!

Valerie
29-8-2018

Ontzettend genoten van ons verblijf bij Kekemba Resort! John en Lloyd zijn heel gastvrij, relaxed, stellen je graag op je gemak en staan voor je klaar. Niks is ze teveel! Wij hebben 3 en een halve week in het 7-persoons appartement gelogeerd. Wat een fijne bijkomstigheid is, is dat ons appartement om de 3 dagen werd schoongemaakt. Grote schoonmaak en kleine schoonmaak. Schone handdoeken, beddengoed. Goed georganiseerd allemaal!

Een prachtig resort! En heel misschien als je geluk heb...zie je een luiaard😉.

Prettige ligging, mini supermarkt op 2 min afstand. Je bent zo in de stad en genoeg keuzes aan taxi.

John en Lloyd bedankt voor een fijne vakantie!

Wanneer wij weer naar Suriname komen, weten wij waar wij moeten wezen!

Ga vooral zo door en tang boeng!

écht vakantie!

Haydee
13-8-2018

Warme ontvangst op een prachtige plek nabij centrum Paramaribo. Het resort is gezellig kleinschalig, van alle gemakken voorzien en zeer verzorgd. Na de jungletocht in de binnenlanden voelden onze terugkomst in Kekemba als thuiskomen. De kinderen vonden het zwembad en de hangmatten geweldig!

Voor herhaling vatbaar ! Aanrader !

Familie Oomen
9-8-2018

Prachtig plekje buiten de drukte van het centrum van Paramaribo. Super verzorgd geheel. De gastheren zijn fantastisch, geven je een écht thuisgevoel.

Heerlijk resort

Jeremy
27-7-2018

Heerlijke tijd achter de rug in Kekemba. Het terrein is superschoon en goed onderhouden. Bij binnenkomst waan je je in een tropisch paradijs met alle palmbomen en hangmatten in de tuin. De huisjes zijn ruim en werkelijk van alle gemakken voorzien. (zelfs een Senseo apparaat aanwezig). Vooraf wordt gevraagd wat je bij aankomst zou willen eten of drinken. Sap en water is er bij aankomst standaard.

Wij hebben genoten van de rust en de fijne omgeving. Daarnaast zijn de gastheren John en Lloyd zeer attent en klantvriendelijk. Voor hen is niets teveel om het hun gasten naar de zin te maken. Bij een volgend bezoek aan Suriname hoeven wij niet na te denken over het verblijf.

Een zeer compleet appartement met gastvrije en behulpzame gastheren! Een prachtige, goed onderhouden tuin! Afstand naar het centrum is prima. De taxi brengt je overal. We zijn zeer tevreden.

Paradijsje in de "jungle" van Paramaribo!

Ronald
8-7-2018

Heerlijk rustig resort, net buiten het centrum van Paramaribo. Perfecte plek om te relaxen na een trip of drukke zakendag. Schoon en goed verzorgd door John en Lloyd, die altijd voor je klaarstaan! Thanks!!

Verborgen parel

Eva
25-4-2018

Kekemba is een plek waar je wel van móet houden. In een fraaie tuin liggen verschillende bungalows met eigen terrasje. Bij het zwembad is een ruim gemeenschappelijk terras met houten tuinmeubilair, comfortabele kussens en -mijn favoriet!- een aantal hangmatten. De ontvangst is vriendelijk, de sfeer relaxed. Binnen een paar autominuten of klein kwartiertje fietsen sta je weer midden in het hectische centrum van Paramaribo. Aanrader!

Fantastisch en zeker volgende keer weer hier !

Remon & Moeder
25-4-2018

Ontzettend verzorgd en attent verblijf hier gehad. Met een ietwat bejaarde moeder (83) hier verbleven en ongevraagd ook voor haar diverse hulpmiddelen al klaargezet in de accommodatie.

Alles lekker op tijd schoongemaakt en vervangen en het huisje is compleet van alle gemakken voorzien en vooral niets defect :). Ondanks naast de dierentuin een serene nachtrust.

Ligging is uitermate gunstig: ene kant naar centrum/waterkant in no-time en andere kant (kwattaweg) richting Kwatta/Nickerie.

Ten slotte zijn John & Lloyd zeer vriendelijke gastheren en kan je zo bij hun (huiselijke sfeer bijna) terecht.

Heb Kekemba al bij diverse mensen onder de aandacht gebracht. Top verblijf daar !!

We hebben een aantal aanbieders voor Kekemba Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.