Appartement Kekemba Resort

304 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

écht vakantie!

Haydee
13-8-2018

Warme ontvangst op een prachtige plek nabij centrum Paramaribo. Het resort is gezellig kleinschalig, van alle gemakken voorzien en zeer verzorgd. Na de jungletocht in de binnenlanden voelden onze terugkomst in Kekemba als thuiskomen. De kinderen vonden het zwembad en de hangmatten geweldig!

Voor herhaling vatbaar ! Aanrader !

Familie Oomen
9-8-2018

Prachtig plekje buiten de drukte van het centrum van Paramaribo. Super verzorgd geheel. De gastheren zijn fantastisch, geven je een écht thuisgevoel.

Heerlijk resort

Jeremy
27-7-2018

Heerlijke tijd achter de rug in Kekemba. Het terrein is superschoon en goed onderhouden. Bij binnenkomst waan je je in een tropisch paradijs met alle palmbomen en hangmatten in de tuin. De huisjes zijn ruim en werkelijk van alle gemakken voorzien. (zelfs een Senseo apparaat aanwezig). Vooraf wordt gevraagd wat je bij aankomst zou willen eten of drinken. Sap en water is er bij aankomst standaard.

Wij hebben genoten van de rust en de fijne omgeving. Daarnaast zijn de gastheren John en Lloyd zeer attent en klantvriendelijk. Voor hen is niets teveel om het hun gasten naar de zin te maken. Bij een volgend bezoek aan Suriname hoeven wij niet na te denken over het verblijf.

We hebben een aantal aanbieders voor Kekemba Resort voor je op een rij gezet:

Een zeer compleet appartement met gastvrije en behulpzame gastheren! Een prachtige, goed onderhouden tuin! Afstand naar het centrum is prima. De taxi brengt je overal. We zijn zeer tevreden.

Paradijsje in de "jungle" van Paramaribo!

Ronald
8-7-2018

Heerlijk rustig resort, net buiten het centrum van Paramaribo. Perfecte plek om te relaxen na een trip of drukke zakendag. Schoon en goed verzorgd door John en Lloyd, die altijd voor je klaarstaan! Thanks!!

Verborgen parel

Eva
25-4-2018

Kekemba is een plek waar je wel van móet houden. In een fraaie tuin liggen verschillende bungalows met eigen terrasje. Bij het zwembad is een ruim gemeenschappelijk terras met houten tuinmeubilair, comfortabele kussens en -mijn favoriet!- een aantal hangmatten. De ontvangst is vriendelijk, de sfeer relaxed. Binnen een paar autominuten of klein kwartiertje fietsen sta je weer midden in het hectische centrum van Paramaribo. Aanrader!

Fantastisch en zeker volgende keer weer hier !

Remon & Moeder
25-4-2018

Ontzettend verzorgd en attent verblijf hier gehad. Met een ietwat bejaarde moeder (83) hier verbleven en ongevraagd ook voor haar diverse hulpmiddelen al klaargezet in de accommodatie.

Alles lekker op tijd schoongemaakt en vervangen en het huisje is compleet van alle gemakken voorzien en vooral niets defect :). Ondanks naast de dierentuin een serene nachtrust.

Ligging is uitermate gunstig: ene kant naar centrum/waterkant in no-time en andere kant (kwattaweg) richting Kwatta/Nickerie.

Ten slotte zijn John & Lloyd zeer vriendelijke gastheren en kan je zo bij hun (huiselijke sfeer bijna) terecht.

Heb Kekemba al bij diverse mensen onder de aandacht gebracht. Top verblijf daar !!

geweldige plek

tineke en mariam
2-3-2018

een geweldige plek klein met de bungalows om een zwembad, mooie tuin en hele vriendelijke eigenaren. ligt wel buiten centrum maar taxi's zijn heel goedkoop

Wij hebben het heerlijk gehad hier en kunnen dit aanbevelen

Prachtig kleinschalig intiem resort.

Lenie Mulder
20-2-2018

Kekemba ligt dicht bij : centrum , cultuurtuin en Zoo. Lekker zwembad, de appartementen zijn van alle comfort voorzien . Elke drie dagen schoonmaak en elke week schone bedden. John en Lloyd zijn geweldige gastheren, alert , attent, zorgzaam, vriendelijk en goed georganiseerd. Ik kom graag weer !

Gastvrij, voelt als thuis komen

De surinameploeg, Paulien
20-2-2018

Wij hebben Suriname al verschillende malen bezocht met als vaste uitvalsbasis een stek in Paramaribo. Dit jaar voor het eerst Kekemba. Niet de laatste keer, want het voelde als thuiskomen.Sfeer, gastvrijheid, aandacht, kleinschaligheid, ons ruime appartement...alles OK. Ook als je ziek wordt ben je in goede handen, want transport naar dokter wordt geregeld. Kortom een aanrader plus dank aan Lloyd en John. De Surinameploeg, Paulien

We hebben een aantal aanbieders voor Kekemba Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.16 uit 10 op basis van 309 reviews.