Appartement

329 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

OnvergeetbaarFantastisch

Cheyenne,
27-3-2019

Ik was op vakantie met me opa en oma. Toen we aankwamen zag het er al heerlijk uit. Na eventjes kreeg je al snel contact met de andere op het resort, super leuk en gezellig! Wij zijn ook nog een paar dagen naar de binnenlanden geweest maar toen we terug kwamen bij Kekemba, voelde het gewoon alsof ik weer thuis! Heerlijk was het. Volgend jaar word het zeker weer Kekemba! En ben niet de enige! Tot volgend jaar ! Groetjes Cheyenne

Gereisd met vrienden in maart 2019

Chapeau

John en Linda,
27-3-2019

Heerlijk resort waar het fijn vertoeven is. Ook wanneer je een dagje niet weg gaat is het er super ! John en Lloyd hebben de GASTVRIJHEID en SERVICE uitgevonden. Wat je ook vraagt het wordt direct geregeld zonder dat zij zich opdringen. Extra handdoeken nodig geen probleem. Lloyd en mijn John hebben samen heerlijke Pom gemaakt....geweldig. Ook het zwembad is heerlijk, een plons nemen voordat de dag begint. Geweldige service is ook de koffie etc. die in de appartementen staat. Dit hadden wij nog niet meegemaakt. Een appartement met de service van een hotel. Door de kleinschaligheid heb je ook snel contact met de mensen die er ook verblijven , wat het tot een gezellig klein dorpje maakt. Wij hoeven volgend jaar niet verder te zoeken ; Kekemba Resort is het helemaal !! Wij zeggen volgend jaar ; We vier datI we go na oso John en Linda

Gereisd met partner in maart 2019

*** Oase midden in de stad Paramaribo

Marien,
25-3-2019

Rust ruimte en een goede verzorging zijn aanwezig voor een uitstekend verblijf in Kekemba resort

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Brenda rump,
23-3-2019

Heerlijk verblijf, mooie huisjes een prachtig zwembad met een even zo mooie tuin, lekkere stoelen en hangmatten. Een verblijf waar je tot rust komt en waar de gastvrijheid enorm hoog is. En geen enkel probleem om de dag van vertrek gewoon te kunnen blijven en van de accomodatie gebruik te blijven maken omdat ik een avondvlucht naar huis had. John en Lloyd zijn gewoon op en top gastheren. Tot eind oktober dan zijn we er weer.

Gereisd alleenreizend in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch relax verblijf!

M.A.M. de Laat,
13-3-2019

Prachtig zwembad, relax hangmat en zitgelegenheid, mooie schone appartementen, aardige gastheren. Kortom dit verblijf is voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in maart 2019

Fijne plek om te relaxen; mooie tuin met heerlijk zwembad en ligbedden/hangmatten. Comfortabele bungalows met veel privacy en eigen terrasje. Vriendelijk eigenaren en súperservice dat we een late uitcheck kregen ivm onze avondvlucht. Héél klein minpuntje> er is geen ontbijtservice maar gelukkig wel een supermarktje in de straat en een complete keuken in de bungalow.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Voor herhaling vatbaar 😊.

Marjan en Hans Bakker,
12-3-2019

Wat een heerlijk resort. Rust en ruimte. Prachtige tuin , mooi zwembad . Vriendelijke en behulpzame eigenaren . Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt fantastisch en super schoon

Bruce en Laura,
12-3-2019

Kekemba is echt fantastisch. Klein maar fijn. Als Bruce op pad ging, kon ik heerlijk met de andere 'bewoners' aan het zwembad liggen. Onder de overkapping natuurlijk vanwege de zon. Het voelde direct als thuis. Koffie en thee, water en sap staan klaar bij aankomst. Voor vertrek kregen we een mail: Kunnen we nog iets voor je klaar zetten? Dus ook wijn en bier stonden koel. John En Lloyd zijn prima gastheren die geen nee kennen. Super aardig: wat je ook wilt, het wordt geregeld. Wij en de andere gasten hebben ons regelmatig verbaasd over de extra service. Daarnaast is het resort schoon-schoner-schoonst. En mooi! Als we weer naar Suriname gaan, hoeven we niet na te denken over het verblijf. Maar ja, dat zeiden alle gasten dus wie weet ... is er geen plek.

John en Lloyd, super bedankt!

Gereisd met partner in februari 2019

Wij hebben het verblijf bijzonder prettig gevonden

Mevrouw H. Hek,
27-1-2019

Het verblijf in Resort Kekemba was in een woord voortreffelijk. De aanprijzing van het resort klopte helemaal. Wij kwamen om 0.2 uur 'snachts aan maar ondanks de tijd werden wij prima ontvangen en naar onze accommodaties geleid. De heren John en Lloyd van Kekemba zijn zeer attentvolle gastheren. De transport van en naar de luchthaven was goed geregeld. Het verblijf in het resort is rustig. Kekemba biedt veel mogelijkheden voor een verblijf en er is dag en nacht iemand aanwezig. Bovendien kan je veilig je verblijf bij kekemba doorbrengen in een prachtige, schone en sfeervolle beplante omgeving.

Gereisd met vrienden in december 2018

Samen met mijn partner en vrienden hebben wij bijna 4 weken gelogeerd bij Kekemba. A home away from home. Wat een heerlijke plek. Prachtige tuin, heerlijk zwembad, comfortabele accomodatie, veilig en dat op nog geen 5 minuten rijden van hartje Paramaribo. Lloyed en John zijn geweldige gastheren die ervoor zorgen dat alles aanwezig is wat je graag zou willen. Ze laten je thuis voelen, geven je de ruimte en vrijheid maar zijn er voor je wanneer je ze nodig hebt. Kortom een plek voor een ieder die van gemak houdt maar ook zijn eigen privacy wenst. Een toplocatie waar het niet moeilijks om een geweldige tijd te hebben in een schitterend land!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.