Géén boekingskosten

Appartement Kekemba Resort

SurinameSurinameParamaribo

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Kekemba Resort voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 362 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

366 Reviews over Kekemba Resort

• 9Richard & Berna11-04-2022

Super relaxed verblijf in een prachtige omgeving

Voor de tweede keer gelogeerd bij Kekemba. Wederom genoten van een super relaxte vakantie. De heren hebben aan alles gedacht in het appartement, van strijkijzer tot oploskoffie, een goede messenset en bijvoorbeeld een magnetron. Super handig om de bestelde maaltijd (aanrader) bij buurman Aniel nog even op te warmen. Er is een heerlijk zwembad, die je heel hard nodig hebt bij de hoge temperaturen. De tuin is prachtig en wordt goed onderhouden. Je kan heerlijk lezen in de hangmat, liggen op een ligbed of lekker op je eigen terrasje op een lekkere stoel zitten. Als er iets is kun je altijd terecht bij Lloyd of John en als je iets mist wordt het alsnog geregeld. Wij hadden fietsen gehuurd en gingen daarmee geregeld naar de binnenstad, bij de Palmentuin bijna dagelijks genoten van een heerlijke cappuccino en een taartje bij Sweetie Coffee langs de Waki Pasi. Maar 2,5 km rijden. Met de taxi ben je er uiteraard ook zo,

• 9Rebecca11-03-2022

Geweldig resort

Prachtig resort, heerlijk rustig. Loyd en John super aardig en behulpzaam, je hoeft maar te roepen en het wordt geregeld,hier kom ik graag terug. Kamers mooi en niet onbelangrijk heel schoon, ook fijn dat er om de paar dagen schoongemaakt wordt, en je schone handdoeken krijgt.

• 9Familie Brandsen12-01-2022

Topvakantie

Kekemba: Oase van rust en centraal gelegen. Prachtige tuin, heerlijk zwembad en ook nog een jacuzzi. Terras met hangmatten om lekker te relaxen en ook 2 verjaardagen gevierd. Ruim appartement voor ons gezin met 2 pubers. John en Lloyd zijn geweldige gastheren en staan altijd klaar voor hun gasten. Beddengoed voor uitjes: geen probleem. Kortom een topvakantie. Wij komen er zeker weer terug.

• 9Familie Kok11-01-2022

Top!!

Fijne vakantie en verblijf gehad bij Kekemba! Wij reisden als gezin met 3 kids onder de elf en 2 pubers. Voor ons was het de tweede keer dat we bij Kekemba verbleven en er komt zeker een 3e keer. John een Lloyd zijn ontzettend attent, gastvrij en behulpzaam. Genoeg privacy, ruime huisjes, taxi binnen no time (genoeg keus) en een winkeltje op 2 minuten afstand voor alle basis dingen. Hele leuke kerstdagen daar gehad en we zijn met z'n allen knallend het nieuwe jaar ingegaan.

• 9Natuur
  • 10Vivian08-01-2022

Heerlijk

Kekemba is een zalige plek om in Paramaribo te genieten. Dichtbij de stad en toch ver genoeg om geen last te hebben van het lawaai. Ik was hier met twee volwassen kinderen. Het huisje is groot genoeg om samen te verblijven. Enige minpuntje was t matras van het twee persoonsbeschrijving. Dat was voor mij te zacht. (Grove veren). Maar als je dit afzet tegen een super heerlijke omgeving met een prachtige tuin en lekker zwembad, gerund door twee fantastische gastheren die je met alles willen helpen, verdwijnt dat ene minpuntje in het niets.

• 10Hanneke en Chris van Swaaij02-01-2022

Prachtig resort met hele attente gastheren

Mooie tuin met veel schaduw en heerlijk zwembad. De appartementen zijn schoon en gezellig ingericht. John en Lloyd zijn zeer gastvrij en super attent. Dit was de 3e keer dat we hier waren en we komen zeker terug.

• 10Haidy Mac Intosh30-08-2021

Onvergetelijke positieve ervaringen!

Het was wederom een geweldige ervaring om bij John en Lloyd te logeren. Hun zorgen voor ons waren voor mij weer als een warme, vriendelijke, liefdevolle cocon. Niets is hen teveel, te allen tijde kan ik alles vragen en John en Lloyd hebben altijd een oplossing waarmee ik verder kan in Suriname. Mijn kleinzoon moest naar de huisarts in het weekend, we zijn liefdevol en warm, direct en efficiënt geholpen!❤️ De natuur in hun prachtige tuin is in één woord: geweldig! We zijn vijf weken op vakantie geweest bij John en Lloyd, de volgende keer hoop ik dat mijn kleinzoon zijn eerste kennismaking met zwemwater op Kekemba minstens heeft uitgebreid met een zwemdiploma zodat hij er nog meer van kan genieten 😉 hij was nu na twee uur rond dobberen niet uit het heerlijke zwembad te krijgen. Verder ook heel mooi werk van de keramiek zaak van John! Met gevoel, heel creatief mijn omschreven wensen voor mij uitgebeeld! Vraag daar ook naar als u er bent!!

• 9Kees14-03-2020

Geweldig.

Een week hier gebleven na aankomst in Suriname, goede plek om te acclimatiseren. Rustig en comfortabel, maar een eind buiten het centrum. Auto, fiets of taxi dringend aanbevolen - prima taxiservice iets verderop in de Mangolaan. Winkeltje vlakbij, wat grotere winkel in de buurt (maar voor ons te ver om te lopen - met die hitte!). Fijn appartement, mooi zwembad, relaxte en behulpzame eigenaars, veel vogels.

• 9Gert Slob23-02-2020

Top appartement met zwembad en top service!

Kekemba is een leuk kleinschalig resort met een heerlijk zwembad net achter de cultuurtuin/dierentuin ,waar je heerlijkkunt wandelen. Het is slechts 2.50 euro taxi kosten naar het centrum!De gastvrije eigenaren regelen desgevraagd je excursies en de WiFi is uitstekend!Bij het naast gelegen supermarktje kunt je ook eten bestellen!Wij verbleven er 10 dagen en daarna steeds enkele dagen tussen de trips naar Nikerie,Galibi en het binnenland toe.We lieten de koffers dan achter in Kekemba en konden een aantal keer de spullen gewoon in het appartement laten!Prima alternatief voor Torarica als je liever voor een appartement kiest.

• 9Gerdjan12-02-2020

Heerlijke uitvalsbasis voor Paramaribo en omgeving

Kekemba biedt mooie, schone appartementen, van alle gemakken voorzien en tegen een aantrekkelijke prijs. Goede airco (deuren dicht houden), warme douche, WiFi en een keukentje met koelkast. En verder een lekker zwembad (we zagen vanuit het zwembad zelfs een luiaard in een boom naast het complex) en een winkeltje naast de deur en een lekkere afhaalchinees op loopafstand. John en Lloyd zijn bijzonder aardige en behulpzame gastheren die op het complex wonen. Alleen het centrum is te ver om te lopen, maar een taxi kost maar € 2 (bel 1660 of 1680).

Appartement Kekemba Resort info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)