Appartement Kekemba Resort ***

9,2

293 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

Fantastisch!

Usha en Marcel Pekelder, 6-2-2018

Hartelijk ontvangst, niets is teveel voor John en Lloyd. Ze staan altijd voor je klaar. We komen al jaren op dezelfde plek en het zal ook zo blijven! Ook omdat het zo vertrouwd voelt. Wat ook gezegd mag worden is dat het ook veilig is.

In 1 woord: is een aanrader!

Het beste resort van Suriname

Martin, 31-1-2018

Deze mensen loyd en Jhon zijn de liefste mensen die je jezelf maar kunt voorstellen er is niets maar dan ook echt niets voor ze te veel , ze doen er echt alles aan om het hun gasten zo goed als mogelijk Het naar de zin te maken , we hebben een geweldige tijd bij ze mogen hebben en gaan ook zeker weer bij ze terug . Van ons een dikke 10 op alle fronten Jhon en Loyd Thanks voor de mooie en gezellige tijd.

Groetjes Martin en Aimee van Schaik

Heerlijk rustig gelegen en kleinschalig

Marijn & Geetje, 29-11-2017

Super locatie. In eerste instantie vier dagen geboekt als begin van onze vakantie. Tijdens de eerste dagen zo goed bevallen dat we John en Lloyd (de gastheren) hebben gevraagt of het mogenlijk was bij terugkeer in Paramaribo weer bij Kekemba te overnachten. Uiteindelijk 14 dagen in 4 delen bij hen overnacht. Het is een heerlijk rustig gelegen kleinschalig appartementen complex met fijn zwembad. Naar de stad lopen (30-40min) kan maar voor 20,- SRD ben je er zo met de taxi. John en Lloyd staan altijd voor je klaar en helpen je graag. Heren we hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad, dank daarvoor.

Groetjes Geertje en Marijn

Geweldig

H. Geldorp, 29-11-2017

Het ontvangst was gewoon top. Appartement was op en top, groot, ruim en van alle gemaken voorzien.

De eigenaren hebben mij het gevoel gegeven dat ik thuis was. Super.

Voor mij was 2 weken tekort, maar ik kom zeker terug.

Het thuis gevoel bij Kekemba

Jan en Gusta Nekkers, 29-11-2017

Voor de 5de keer waren we in Suriname en bij Kekemba.

Dit zegt eigenlijk al genoeg over dit fantastische resort.

Wat maakt Kekemba voor ons zo perfect:

Ligging:

Gewoon in een woonwijk net buiten het rumoerige centrum van Paramaribo, net achter de zoo.

Als je terugkomt uit het binnenland hoef je niet over te schakelen van de heerlijke jungle geluiden naar de luidruchtige feestbussen met dikke base installaties en loeiende politieauto's.

Ritje met de taxi duurt ongeveer 10 min. en kost tussen de 15 en 20 SRD

(Te voet of met de fiets is het centrum "overdag" trouwens ook goed te bereiken)

Op 2 min. afstand is het supermarktje van Aniel Mitrasing. Zijn vrouw Rita maakt op verzoek de heerlijkste maaltijden zoals Roti kip en Surinaamse bami.

Resort:

Gezellig opgezet kleinschalig resort met 10 appartementen.

Mooie tuin en heerlijk zwembad dat je overdag vaak alleen tot je beschikking hebt als andere gasten op tour zijn.

Onder een afdak kan je heerlijk chillen in een van de hangmatten of in lekker relax stoelen.

Mooie, gezellig ingerichte, schone appartementen met goede airco's, heerlijke bedden en compleet ingerichte keuken.

Service:

John en Lloyd doen er alles aan het hun gasten naar de zin te maken.

Is er iemand zieke op het resort, Lloyd belt een dokter en brengt je er zelf naartoe.

Extra schone handdoeken nodig, geen probleem. Taxi bellen, doen we even!

De appartementen worden goed schoongehouden en bedden en linnengoed regelmatig verschoond.

Er is een wasmachine en wasdroger aanwezig waarin je zelf je was kan doen. Tegen een kleine meerprijs doen de heren de was voor je.

Tip:

Zoek niet verder maar boek gewoon een appartement bij Kekemba.

Alle appartementen hebben hun eigen terras maar als je graag wat meer privacy hebt op je terras boek dan appartement 1,2 of 3

Dit jaar met de kids (23/25 jr) een bezoek gebracht aan Kekemba. Na vorig jaar een hele goede ervaring was de keuze voor het verblijf dit jaar niet moeilijk. We maakten gebruik van een groot appartement met voor elke slaapkamer eigen douche en toilet. Alle ruimten voorzien van airco, zeer grote woonkamer en een mooie binnenplaats om in alle rust te zitten. De stad is met een taxi binnen 10 minuten te bereiken. Meest kenmerkend is de gastvrijheid van Lloyd en John die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Voor ons een toplocatie waar we zeker nog terugkomen.

Thanks you for your hospitality

Eric en Jenneke, 29-10-2017

Veel al gezegd !

Wij hebben met veel plezier een fijne tijd doorgebracht op Kekemba Resort. Veel dank voor Lloyd en John voor hun perfecte gastvrijheid.

Perfecte plaats als uitvalsbasis

Dominique, 7-10-2017

We hadden een heerlijk verblijf van twee weken.

De accommodatie was leuk, er was een mooie tuin en zwembad.

Rustige omgeving met de Paramaribo zoo in de buurt.

Ook een kleine supermarkt dichtbij.

Het historische centrum ligt op slechts 10 minuten met de taxi.

De appartementen hebben airconditioning en een volledig uitgeruste keuken.

We vonden de kwaliteit en de grootte van het bed erg aangenaam.

Eigenaars John en Lloyd zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Niets was te veel moeite voor hen en er was altijd iemand beschikbaar om te helpen.

Zeer aan te bevelen!

Ideale verblijfplaats om Suriname te verkennen

Familie Thomas, 27-9-2017

Zeer goede, propere resort met leuk zwembad en mooie tuin. Ideaal om van hieruit Paramaribo en Suriname verder te verkennen. 10 minuten met taxi naar het centrum van Paramaribo. Zeer vriendelijke en bereidwillige eigenaars. Kortom, we hebben genoten van de rust in het resort.

De mooiste vakantie ooit

kenneth broekman, 26-9-2017

Vriendelijk, gastvrij, John en Lloyd doen alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken..geen vraag te veel, bezoek welkom na overleg, verblijven super schoon, mooi en schoon zwembad, de Botanische tuin straalt rust uit. Sprak met mensen die al jaren hier kwamen en wij nu ook..al met al de aanrader van de eeuw

We hebben een aantal aanbieders voor Kekemba Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.19 uit 10 op basis van 298 reviews.