Appartement Kekemba Resort

301 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Een zeer compleet appartement met gastvrije en behulpzame gastheren! Een prachtige, goed onderhouden tuin! Afstand naar het centrum is prima. De taxi brengt je overal. We zijn zeer tevreden.

Paradijsje in de "jungle" van Paramaribo!

Ronald
8-7-2018

Heerlijk rustig resort, net buiten het centrum van Paramaribo. Perfecte plek om te relaxen na een trip of drukke zakendag. Schoon en goed verzorgd door John en Lloyd, die altijd voor je klaarstaan! Thanks!!

Verborgen parel

Eva
25-4-2018

Kekemba is een plek waar je wel van móet houden. In een fraaie tuin liggen verschillende bungalows met eigen terrasje. Bij het zwembad is een ruim gemeenschappelijk terras met houten tuinmeubilair, comfortabele kussens en -mijn favoriet!- een aantal hangmatten. De ontvangst is vriendelijk, de sfeer relaxed. Binnen een paar autominuten of klein kwartiertje fietsen sta je weer midden in het hectische centrum van Paramaribo. Aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Kekemba Resort voor je op een rij gezet:

Fantastisch en zeker volgende keer weer hier !

Remon & Moeder
    25-4-2018

Ontzettend verzorgd en attent verblijf hier gehad. Met een ietwat bejaarde moeder (83) hier verbleven en ongevraagd ook voor haar diverse hulpmiddelen al klaargezet in de accommodatie.

Alles lekker op tijd schoongemaakt en vervangen en het huisje is compleet van alle gemakken voorzien en vooral niets defect :). Ondanks naast de dierentuin een serene nachtrust.

Ligging is uitermate gunstig: ene kant naar centrum/waterkant in no-time en andere kant (kwattaweg) richting Kwatta/Nickerie.

Ten slotte zijn John & Lloyd zeer vriendelijke gastheren en kan je zo bij hun (huiselijke sfeer bijna) terecht.

Heb Kekemba al bij diverse mensen onder de aandacht gebracht. Top verblijf daar !!

geweldige plek

tineke en mariam
    2-3-2018

een geweldige plek klein met de bungalows om een zwembad, mooie tuin en hele vriendelijke eigenaren. ligt wel buiten centrum maar taxi's zijn heel goedkoop

Wij hebben het heerlijk gehad hier en kunnen dit aanbevelen

Prachtig kleinschalig intiem resort.

Lenie Mulder
    20-2-2018

Kekemba ligt dicht bij : centrum , cultuurtuin en Zoo. Lekker zwembad, de appartementen zijn van alle comfort voorzien . Elke drie dagen schoonmaak en elke week schone bedden. John en Lloyd zijn geweldige gastheren, alert , attent, zorgzaam, vriendelijk en goed georganiseerd. Ik kom graag weer !

Gastvrij, voelt als thuis komen

De surinameploeg, Paulien
    20-2-2018

Wij hebben Suriname al verschillende malen bezocht met als vaste uitvalsbasis een stek in Paramaribo. Dit jaar voor het eerst Kekemba. Niet de laatste keer, want het voelde als thuiskomen.Sfeer, gastvrijheid, aandacht, kleinschaligheid, ons ruime appartement...alles OK. Ook als je ziek wordt ben je in goede handen, want transport naar dokter wordt geregeld. Kortom een aanrader plus dank aan Lloyd en John. De Surinameploeg, Paulien

Een heerlijk, rustig en luxe verblijf

saskia
    18-2-2018

Er stond sap, water, koffie en thee (met suiker en melk) bij aankomst al klaar in het appartement. Heel prettig.

Echt geschikt voor mensen die een rustige plek zoeken om te verblijven maar die ook een goed uitgerust appartement op prijs stellen.

Voor een bezoekje aan de stad pak je een taxi.

Fantastisch!

Usha en Marcel Pekelder
    6-2-2018

Hartelijk ontvangst, niets is teveel voor John en Lloyd. Ze staan altijd voor je klaar. We komen al jaren op dezelfde plek en het zal ook zo blijven! Ook omdat het zo vertrouwd voelt. Wat ook gezegd mag worden is dat het ook veilig is.

In 1 woord: is een aanrader!

Het beste resort van Suriname

Martin
    31-1-2018

Deze mensen loyd en Jhon zijn de liefste mensen die je jezelf maar kunt voorstellen er is niets maar dan ook echt niets voor ze te veel , ze doen er echt alles aan om het hun gasten zo goed als mogelijk Het naar de zin te maken , we hebben een geweldige tijd bij ze mogen hebben en gaan ook zeker weer bij ze terug . Van ons een dikke 10 op alle fronten Jhon en Loyd Thanks voor de mooie en gezellige tijd.

Groetjes Martin en Aimee van Schaik

We hebben een aantal aanbieders voor Kekemba Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.16 uit 10 op basis van 306 reviews.