Appartement Joah Inn

Appartement
Appartement Joah Inn
7,5

18 reviews over Appartement Joah Inn in het Nederlands

Fantastisch, een dikke 10!

L. Steijger,
26-8-2018

Hele fijne en schone accommodatie in hartje Paramaribo. De driekamerappartementen zijn ruim en netjes ingericht. Deze appartementen worden op maandag en donderdag keurig schoongemaakt en je krijgt dan ook schone handdoeken. Het personeel is ontzettend vriendelijk en flexibel: van de receptie tot de bardames, de schoonmaaksters en de security. Iedereen probeert het je naar de zin te maken en zijn zeer behulpzaam. Er is een fijn zwembad waar je tot 23.00 uur kan zwemmen, er zijn heerlijke cocktails bij de bar verkrijgbaar en als je trek hebt kun je daar vanaf 15:00 uur terecht voor wat te eten (snacks/maaltijden) met op de achtergrond altijd een gezellig muziekje. Alles wordt hier met de grootste zorg bereid. Bij ons volgende bezoek aan Suriname, kiezen wij absoluut weer voor Joah Inn. Ik kan het een ieder aanbevelen voor wie in hartje Paramaribo wil verblijven, er is voor ons geen betere.

Prima appartement voor Surinaamse begrippen, mooi zwembad en goede locatie. Echter toen de schoonmaakster per ongeluk een waszak met kleding van de kamer van onze dochter had meegenomen was er plotseling niemand meer bereikbaar. De schoonmaakster werd gestuurd met excuses maar receptie/directie bleef onbereikbaar zelfs via mail. Dochter is nog langsgefietst en zou teruggebeld worden, ook dat niet. Terwijl bij boeking en tussentijdse vragen steeds direct gereageerd werd. Erg jammer!!!!

Mooie schone accomodatie

Mevrouw D,
20-4-2017

Alles mooi schoon ook het zwembad. Centrale ligging. Lekkere cocktails aan de bar.

D-reizen

Een goed hotel zonder poespas.

Yvonne Ceelie,
17-3-2017

centrale ligging, lopend naar het centrum, nette kamers, vriendelijk personeel, restaurants om de hoek.

Uitstekend

Fam Tilstra?Oegema
6-12-2016

Het appartement was groot, schoon en het personeel was geweldig. Een vraag om iets en het werd terstond geregeld Mooi zwembad. 1 opmerking. De ligbedden bij het zwembad en de stoelen waren niet voorzien van kussens waardoor het liggen bij het zwembad iets minder leuk was.

Heel leuk

eileen
27-7-2016

Echt leuk bij joah inn

Leuke zwembad en personeel lekker eten en bbq

Ik ga zeker weer

Erg mooi geen moment spijt denk er veel aan terug.

Gerrit
15-5-2016

schitterend land hele mooie natuur en interesante geschiedenis.

Een heerlijke vakantie gehad.

Marvin
5-4-2016

Het is een erg fijn hotel/ appartement en het heeft een goede ligging. Je zit overal dichtbij. Wij hadden zelf een hotelkamer.

De kamers zijn goed schoon en elke dag krijg je nieuwe handdoeken + een schone kamer.

Ook heb je een eigen parkeerplek en staan er hekken om het complex heen om zo de veiligheid te garanderen.

Oftewel, zeker aan te raden.

Zeer aan te bevelen

Maarten Brandt
17-1-2016

Joah Inn ligt heel centraal in de stad aan de op zich drukke Keizerstraat. Maar laat u daardoor niet afschrikken, want het verkeerslawaai dringt amper tot de kamers/appartementen door. Joah Inn is een oase van rust en een ideaal oord om als uitvaksbasis te dienen voor een bezoek aan Paramaribo en omgeving. Zowel de leiding (mevrouw 'Monique') als het personeel is uiterst voorkomend en behulpzaam. Zelf heb ik gedurende ruim zeven weken (van 3 december 2015 tot 19 januari 2016) een hotelkamer gehoord van prima kwaliteit, zeker als je alleen reist. De kamer is ruim genoeg, heeft Wifi, een schone douche, plus wastafel en toiles alsmede een koelkast, en een tafekltje tegen de wand waarop men gemakkelijk een laptop ka plaatsen. De airco is van uitstekende kwaliteit, dat heb ik in minder goedkope accomodaties en hôtels wel anders meegemaakt. Een groot pluspunt is ook dat men tegen een zeer gering bedrag (50 Surinaamse Dollars c.q. 10 euro) de was kan laten doen, die doorgaans heel snel en keurig gestreken weer wordt terugbezorgd. Een voltreffer!

Heerlijk verblijf gehad!

Andre Meijer
24-11-2013

App. Joah Inn is een oase van rust in een te gekke stad. Samen met mijn vrouw heb ik een leuke tijd gehad. We zijn net terug. Dhr. Braaf en zijn team doen er alles aan om je een goede vakantie te garanderen. Het personeel en de bewaking zijn heel vriendelijk en zorgzaam. De kamers zijn mooi, elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Op het complex zijn ook lekkere maaltijden te krijgen. Het ontbijt is goed en met veel zorg klaar gemaakt door mevr. Pinar oftewel Cecilia. De dagelijkse leiding is in handen van Moniek, die altijd tijd heeft voor een praatje met de gasten en echt betrokken is om je een goede tijd bij Joah inn te geven. Helaas waren we er maar kort, maar we komen zeker terug.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Joah Inn in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Joah Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.