Appartement Hosta

53 reviews over Appartement Hosta in het Nederlands

Nooit meer ergens anders

Shari,
2-3-2017

Ons verblijf bij Hosta was heerlijk! We hebben genoten van de gastvrijheid en behulpzaamheid van het geweldige personeel, de ruime verblijven, het zwembad, de ligging, maar toch wel het meest van het restaurant Rode Ibis! Elke dag een ander menu, met daarop de echte Surinaamse keuken. Zeker een aanrader.

Dank voor alle goede zorgen en wij verblijven voortaan bij Hosta!

Gereisd anders in januari 2017

Zeer vriendelijk personeel & uitstekende ligging

Michiel Suijkerbuijk
8-11-2016

Hosta staat goed bekend in Paramaribo; en terecht. Goede centrale ligging, ruime kamer & vooral zeer vriendelijk en gastvrije staff!!

Gereisd zakelijk in november 2016

Behaaglijke sfeer

Joanne
1-9-2016

Ondanks ik voor minder leuke reden in Paramaribo was heb ik een prettig verblijf gehad bij Hosta appartementen. Het personeel was vriendelijk en mijn kamer was ruim genoeg en schoon. Feit het hotel al te groot is, gaf me een behaaglijk gevoel. Het restaurant de rode ibis mis ik stiekem, heerlijke chineze tayersoep gegeten.

Zeker een aanrader in de stad van Suriname. Ondanks je midden in de stad zit merk je weinig van de drukte heel fijn!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Hosta voor je op een rij gezet:

Superplek, schoon en veel ruimte

Edwin
31-8-2016

De markt is mooi om te bezoeken maar ook Blaka Watra, chillen aan de kreek!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Super!

Wendy
31-8-2016

Heerlijk appartement midden in het centrum en veilig 24/7 bewaking.

Vriendelijk & behulpzaam personeel .

Kingsize bedden zijn top..dit was onze 2e vakantie dat wij wederom voor Hosta appartementen hebben gekozen.

Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch.

Rebecca Jobse
29-8-2016

Schoon, ruime kamer, airco, vriendelijk en meedenkend personeel. Centrum, waterkant en markt op loopafstand. Kan niets bedenken wat voor verbetering vatbaar is.

Gereisd met vrienden in februari 2016

zalig

petra nelstein
29-8-2016

Prettig appartementencomplex. Gerieflijk en ruim opgezet. Kamers zijn schoon en behaaglijk. Het ontbijt is zeer voedzaam en de ontbijtzaal is een heerlijke plek om de dag mee te beginnen. Verder het zwembad;lekker koud en centraal gelegen in het complex met de lieflijke vogels...Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Helpt ook altijd waar nodig is en een taxi inroepen of assisteren bij trips is altijd mogelijk. Beveiliging is prima. Een plek waar ik aan gehecht ben geraakt, ook al ben ik er maar 1 maand geweest!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Heerlijk centraal

Alexia Meijn
29-8-2016

Lief personeel en altijd beveiliging prima te doen.

Gereisd anders in april 2016

Leuke plek

Jannie Rieskin
29-8-2016

Alleen de ontbijt is erg een zijdig erg slecht legt niet aan personeel dat is uiters vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Het personeel was heel vriendelijk. En 24/7 beveiligd, dat gaf mij een heel fijn gevoel. Ik was heel tevreden over mijn kamer omdat ik niet had verwacht dat het zo luxe zou zijn. Alles is op loopafstand omdat je midden in het centrum van Paramaribo zit. Het ontbijt was goed en je kon altijd om iets extra's vragen. Het personeel wist dat ik elke ochtend om 09.30 een rondje ging maken met de taxi en zorgde er dagelijks voor dat ik werd gebeld als de taxi er was. Echt top personeel, van mij mag Hosta er zelfs een ster bij krijgen. Volgend jaar ben ik er zeker weer!

Gereisd alleenreizend in juli 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Hosta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hosta in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hosta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.