Hostel Guesthouse Kolibrie

Meer hostel info

32 reviews over Hostel Guesthouse Kolibrie

• 9Herma en Harrie05-08-2011

Heerlijke rustige gastvrije plek

Wij zijn met twee jonge kinderen bij elkaar zo'n 8 nachten in het Kolibrie Guesthouse geweest. Fantastische plek, bijna in het centrum van Paramaribo. Veel privacy,mooie ruime tuin met zwembadje. Al met al een rustige ontspannen plek. Twee hele gastvrije beheerders: Sita en Gerard. Je kunt met alle vragen bij ze terecht, hun kennis over Suriname is groot. Zeer behulpzaam waar nodig. Herma en Harrie uit Curacao

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8P. Tonjes16-01-2011

(kind-) vriendelijk, centraal gelegen, mooie tuin

Wij hebben genoten van ons verblijf hier. Prachtige tuin, lekker zwembadje, ruim appartement. Gezellige avonden met Sita en Gerard op veranda. Verder goede tips gehad van Sita en Gerard over locaties en routes. Overigens vinden wij het de moeite waarde zelf een auto (fourwheel) te huren n Suriname. Onze kinderen (7 en 9 jaar) hebben het ook geweldig gehad.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 6r. van stokken20-11-2010

redelijke kwaliteit

Wij hebben een leuke tijd gehad in het 4 persoons appartement. 1 slaapkamer is prima, de ander heeft een slecht bed met lawaaige airco. Inventaris en meubilair en verouderd en erg simpel, belangrijk: goede grote koelkast. Fijne tuin erbij maar dan geen lekkkere ligbedden. Verhuurder is behulpzaam en vriendelijk. Ook een paar keer in de avond een grote kakkerlak en gekko binnnen gehad. Vermoedelijk door de grote kier in de voordeur en/of het afvoergat van de douche (dit komt zeker niet door de hygiëne, voor de rest behoorlijk schoon).

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 8Jos28-10-2010

Fantastische ambiance

Eigenaren Gerhard en Sita zijn zeer gastvriendelijk. Zijn te allen tijde bereid je te helpen met álle vragen omtrent tripjes, restaurants en andere interessante bezienswaardigheden. Wij hebben zelfs een tour door de stad gekregen waardoor we snel wegwijs raakten. Het ontbijt is lekker, vers en altijd op tijd. De kamers zijn super schoon, groot en gezellig ingericht. Heerlijke kamers om lekker uit te rusten na een trip waarvoor Gerhard en Sita veel goede adviezen hebben! Ik heb bij meerdere guesthouses overnacht, dit was verreweg de beste!! Een echte aanrader wanneer je naar Paramaribo gaat, ik kom zeker weer!!! Hopelijk zijn Eugenie, Beertje, Gopi, Chico en de Parbo'tjes dan ook aanwezig!!!!!

Gereisd met vrienden in april 2010

• 3Kanhai28-10-2010

Never again!

De airco ging kapot tot 2 x toe duurde uren voor het gemaakt was. Als je vroeg of het ontbijt om 7.30 werd er onderhandeld of het 7.45 uur kan, ik vraag het niet zomaar. De douche toilet heeft een 3/4 wand van ons appartement dus je kan meegenieten met de buren. Ik vond de eigenaren niet een gastvrije uitstraling hebben, ze mopperden over de hitte en hoe druk ze het hadden. Het hondje beertje was wel heel sympathiek. Oog voor defecte verlichting, bel, wat maakte dat je voor de poort moest roepen, maakt het wat amateuristisch.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 2Kanhai28-10-2010

Nooit meer voor ons!

De airco ging kapot tot 2 x toe duurde uren voor het gemaakt was. Als je vroeg of het ontbijt om 7.30 werd er onderhandeld of het 7.45 uur kan, ik vraag het niet zomaar. De douche toilet heeft een 3/4 wand van ons appartement dus je kan meegenieten met de buren. Ik vond Sita en Gerard niet een gastvrije uitstraling hebben, ze mopperden over de hitte en hoe druk ze het hadden. Het hondje beertje was wel heel sympathiek. Oog voor defecte verlichting, bel, wat maakte dat je voor de poort moest roepen, maakt het wat amateuristisch. Klopte iets te hard op de poort, het werd 1 grote scheldkannonade van Gerard. Kies liever wat anders, maakt niet uit wat, de overige accomodaties die wij overigens bezochten waren, goed en klantvriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 10Ellen en Bina03-10-2010

Super , geweldig , Guesthouse!

Verblijven in de kolibrie is echt wel een must als je naar suriname gaat , alles klopt er en de gastvrijheid is echt geweldig , echt het voelt als thuiskomen , de gezelligheid en de vriendelijkheid van deze mensen zijn zoals je het zelden tegenkomt op reis , geweldig gewoon , je moet zeker ook een de kleine flesjes parbobier proberen ! Sita , Gerhard en beertje natuurlijk , bedankt voor alles , jullie zijn Top , de Twee Belgische madammen die nu heel Belgie naar Suriname gaan sturen en zeker naar de Kolibrie ! Ellen en Bina

Gereisd met partner in september 2010

• 9J. Hoefnagels25-09-2010

Een paradijs in de stad

Ben in september tussen de gemaakte excursies in, 9 nachten hier geweest. En voor mij als eenling was dit de perfecte verblijfplaats. Geweldige mensen die Sita en Gerard. Het was echt thuis komen na een excursie. Ze zorgen echt voor alles en je kunt met al je vragen over mogelijke uitstapjes, tours, waar te eten enz. terecht bij Sita. Ook is ze erg attent, want ik liet me 's ochtends aan de ontbijttafel ontvallen dat ik geen meloen lustte, maar dat ik sinaasappel wel lekker vond als hij geschild was. De volgende morgen had ik in plaats van meloen een bordje met partjes sinaasappel. Maar ook 's avonds was het vaak een heel gezellige boel. Voor mij is dit het adres, waar ik zeker weer boek, als ik weer naar Suriname ga.

Alleen gereisd in september 2010

• 8bernard05-09-2010

leuk guesthouse

Leuk Guesthouse, erg centraal gelegen in paramaribo. Eigenaren zijn erg vriendelijke en behulpzame mensen.Super locatie om te logeren, zeker voor de eerste paar dagen .Alleen het ontbijt valt een beetje tegen.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Lianne en Eloi14-04-2010

Heerlijk genieten

Wij hadden een 2 kamer appartement, compleet ingericht met airco op slaapkamer. Ontbijt elke ochtend bij Sita en Gerard. Erg aardige en vriendelijke mensen. Als je terugkomt van een tour of een aantal dagen tracking heb je het idee dat je thuis komt, effen gezellig bijkletsen. Ligt vlak bij het centrum, dus alles is goed te voet doen. Een aanrader om te boeken als je in Paramaribo verblijft, wij vinden het de beste keus.

Gereisd met partner in maart 2010

Hostel Guesthouse Kolibrie info