Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°24°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Downtown Oasis voor je op een rij gezet:

187 reviews over Appartement Guesthouse Downtown Oasis in het Nederlands

echte gastvrijheid

Agnes Waard,
2-2-2019

Dit guesthouse werd me aangeraden door vrienden en ik zal het anderen aanraden. Vanaf het begin was het mailcontact vanuit Nederland uitstekend. Alles werd soepel geregeld; een taxi die me ophaalde van het vliegveld en de excursie naar Pingpe. Toen de geldautomaat in Paramaribo geen geld gaf, werd dat samen met mevrouw Marita opgelost. Ze zag dat ik wat wagenziek achteruit een taxibusje kroop en zei:’Ik bel de buschauffeur van de excursiebus even, zodat u morgen voorin naast de chauffeur kunt zitten’. Dat is klasse.

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Je vind geen betere accommodatie in Paramaribo.

P.F. van Dijk,
12-1-2019

Downtown Oasis is de beste plek in Paramaribo. Wij waren ruim een maand in Paramaribo en hebben veel accommodaties bekeken. Onze conclusie was steeds opnieuw: "te duur" of "hier wil je niet zitten". Bij Oasis was alles perfect. Ruime kamers, alles netjes en schoon, vriendelijk personeel en de kamers hebben alles wat je wenst. Een ruime tuin met gezellige terras en bar en zwembad. Het geheel voor een goede prijs.

Gereisd met partner in december 2018

Het was geweldig!

Monique Eshuis,
2-11-2018

Tijdens onze vakantie in Suriname hebben we 10 nachten gelogeerd bij Downtown Oasis. We hadden van tevoren al op Zoover gekeken en mede op basis van de goede beoordelingen dit guesthouse uitgezocht. Nou, dat viel zeker niet tegen!

De ontvangst was al heel hartelijk. De kamer was groot en schoon. Het bed was zeer goed, verder was de kamer v.v. onder meer een airco, grote TV, koelkast, douche/toilet enzevoort. We hadden ontbijt besteld (per dag kan dit op worden gegeven) voor de volgende ochtend. Dat was heerlijk! Lekkere verse broodjes, een sapje, thee, eitje, lekker beleg en steeds een Surinaamse lekkernij er bij. Zeker een aanrader! Verder ligt Downtown Oasis midden in het centrum, terwijl je omgeven bent door groen, vogeltjes en rust. Alle hoogtepunten van Paramaribo bevinden zich op loopafstand en het gezellige restaurant Souposo ligt zelfs op een steenworp afstand.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Downtown Oasis!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk

Pieter en Joanneke,
30-5-2018

We logeerden in april voor de tweede maal enkele weken in Downtown Oasis, zowel in het guesthouse als in een tuinappartement. Wat hebben we heerlijk gerelaxed in de prachtige tuin met mooie loungeplek en zwembad. Alles is goed op orde. Het is er netjes, schoon en alles is er. De service is geweldig en iedereen is heel erg vriendelijk. Het is werkelijk een oase in het centrum van Paramaribo. Downtown Oasis krijgt een tien en we zeggen dan ook: tot ziens!!!!

Gereisd met partner in april 2018

Comfortabele tuinkamer, goed onderhouden en compleet ingericht. De bedden zijn geschikt voor lange personen en liggen uitstekend. Alles werkt naar behoren en je wordt prima geholpen door Marita en het vriendelijke team. Je voelt je veilig op het terrein en met name ‘s avonds is het rustig.

Gereisd met partner in mei 2018

uitstekend

Herbert,
18-5-2018

Het complex ligt zeer dichtbij het centrum van Paramaribo wat overdag makkelijk lopend te bereiken is. Het advies is wel in de avond een taxi te nemen. De eigenaresse en het personeel zijn uiterst vriendelijk, en behulpzaam bij het uitzoeken van eventuele trips in het land. Kamers ruim en schoon. Goede kookgelegenheid

Volgende keer weer.

Hans,
29-4-2018

Waren hier voor de tweede keer, en weer tot tevredenheid. Ruim appartement, aan vrolijke tuin, prima plek overal vlakbij, zeer aardige en behulpzame mensen.

uitmuntend!

dorine,
12-4-2018

Het was een fantastisch verblijf in dit zeer goed verzorgde guesthouse! ruime kamer, netjes en proper, grote en gezellige gedeelde woonkamer met ruim inpandig balkon, verzorgde tuin met immer gevulde koelkast, Marita en haar team zeer behulpvaardig en kundig.. geen negatief puntje te bedenken, alles tien punten!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Als logeren bij familie, maar zonder de lasten!

Natascha,
11-4-2018

Er is maar één plek waar ik wil verblijven als ik in Paramaribo ben en dat is Downtown Oasis!

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guesthouse Downtown Oasis in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guesthouse Downtown Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.