9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Downtown Oasis voor je op een rij gezet:

171 reviews over Appartement Guesthouse Downtown Oasis in het Nederlands

Fantastisch guesthouse vlakbij het centrum

Anja en Hans, 15-2-2018

We hebben 5 weken gelogeerd bij Downtown Oasis. Een geweldig tijd gehad in een mooi appartement. In de tuin met het terras en zwembad was het ook heerlijk zitten met een lekkere Parbo uit de koelkast. Gezellig babbelen met de andere gasten en af en toe een plons in het zwembad. Kortom we hebben genoten. Mv Alberga en haar personeel zijn super klantvriendelijk en bereid overal mee te helpen.

Fantastisch fijn verblijf

Anneke en Leo, 4-2-2018

Mooie ruime schone kamers die zorgvuldig en sfeervol zijn ingericht. Een gezellige sfeer en een vriendelijke behulpzame gastvrouw. Wij hebben genoten en vonden het heel prettig om bij Oasis te logeren. Wij hopen volgend jaar terug te komen!

Bernadet, 28-1-2018

Dit was de 4e keer dat we hier zijn geweest. Het is een prachtig onderkomen met veel ruimte. Mooie kamers, gebruik van grote keuken, gezamenlijke ruimte en terras. Daarnaast kan er gebruik worden gemaakt van tuin, zwembad, buitenkeuken. Niets negatiefs te melden.

Fijn na 2 jaar weer hier te verblijven

Monique, 24-1-2018

De hartelijkheid en persoonlijke attentie vindt je nergens anders. Prachtige tuin om elke dag van te genieten

Een pareltje in de binnenstad

Alvares, 16-1-2018

We zijn net terug van 3 weken verblijf in Downtown Oasis. Geboekt op basis van de vele goede recensies die hier gegeven werden. En we hebben geen seconde spijt gehad van deze keus. Wij zaten in appartement 3A met aparte slaapkamer en een eigen terrasje.

Het appartement is ruim van opzet (met airco en gratis wifi) Een ruime keuken met toebehoren en inclusief mooie/schone magnetron. Grote slaapkamer met goede bedden, airco en klamboe. En de douche is helemaal fenomenaal. Zeer, zeer ruim met lekker warm water.

Vanaf je terras heb je zicht op de tuin met zwembad. Het is geen groot zwembad, maar het is er heerlijk vertoeven. Ook in de tuin heb je altijd een mooi schouwspel wat betreft vogels (en andere dieren).

De locatie kan eigenlijk niet beter. Binnen 5 minuten sta je aan de waterkant en in de binnenstad. Pinautomaat is ook om de hoek. Er is altijd bewaking, wat ook zeer prettig is. Eigenaresse en personeel zijn zeer vriendelijk en helpen je graag. Wij komen zeer zeker terug!!

Super

Carmelita, 11-1-2018

Schone ruime appartementen. Zeer fijne gastvrouw en dito personeel. Behulpzaam op vele gebieden. Aanrader

Een echte oase: rust, lekker tuin en prima kamer!!

Adriaan en Trudy, 2-1-2018

Prima ligging tussen historische stad en het uitgaansgebied!

We hebben erg genoten van de gastvrijheid.

Garmt Bouwman, 29-12-2017

De kamer was prima en de gedeelde keuken + kamer waren heel goed. En natuurlijk het zwembad.

De centrale ligging was ook perfect. En het wegwijs maken in de omgeving.

Wij hebben geen minpunten en kunnen iedereen aanraden om bij u te logeren.

Misschien één ding nog: het ontbijt was heel goed, maar wel aan de dure kant.

heel plezierig

Anoniem, 27-12-2017

verblijf, kamer en ontbijt waren super.

Op loopafstand van het centrum

Rustig, schoon, ontspannen, veilig midden in de

Corine, 26-12-2017

Heerlijke rustige ( tuin vol vogels), schone, veilige oase midden in de stad. Fietsen beschikbaar, vriendelijk behulpzaam personeel. Zwembad is prima.

Voor kinderen is er niet veel, bv een glijbaan etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guesthouse Downtown Oasis in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guesthouse Downtown Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Guesthouse Downtown Oasis scoort een 9.24 uit 10 op basis van 173 reviews.