Appartement Guesthouse Downtown Oasis

Suriname, Suriname, Paramaribo

9.2Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Downtown Oasis voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

190 reviews over Appartement Guesthouse Downtown Oasis

• 2019
    9Henk Wullink26-04-2019

Een warm en hartelijk weerzien!

Dit was onze tweede keer in Downtown Oasis, maar nu bleven we 5 weken. De ligging is ideaal, je loopt de straat uit en bent in de oude binnenstad. Alles is op loopafstand, de Centrale Markt, de busstations, de Waterkant, lokale eetgelegenheden of die met een meer europese smaak, prachtig! En mocht je niet weten wat de doen, Marita kan je wel adviezen geven, bezienswaardigheden in Paramaribo, dag- of meerdaagse tochten die gedaan kunnen worden. Dan het complex, heerlijk rustig, mooie tuin, zwembad, een prieeltje met zitjes en hangmatten. De kamers zijn boven in het hoofdgebouw, de appartementen op de begane grond en twee in een bijgebouw. Een ontbijt is ook mogelijk, daags van te voren te bestellen. Lekkere (warme) broodjes, fruit, koffie of thee, een sapje. Bij het beleg zit ook altijd iets Surinaams, héérlijk. Het personeel is vriendelijk, open en hulpvaardig. Niets is teveel. Kortom, superlatieven schieten tekort, het is een thuis!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Agnes Waard02-02-2019

echte gastvrijheid

Dit guesthouse werd me aangeraden door vrienden en ik zal het anderen aanraden. Vanaf het begin was het mailcontact vanuit Nederland uitstekend. Alles werd soepel geregeld; een taxi die me ophaalde van het vliegveld en de excursie naar Pingpe. Toen de geldautomaat in Paramaribo geen geld gaf, werd dat samen met mevrouw Marita opgelost. Ze zag dat ik wat wagenziek achteruit een taxibusje kroop en zei:’Ik bel de buschauffeur van de excursiebus even, zodat u morgen voorin naast de chauffeur kunt zitten’. Dat is klasse.

Alleen gereisd in januari 2019

• 9P.F. van Dijk12-01-2019

Je vind geen betere accommodatie in Paramaribo.

Downtown Oasis is de beste plek in Paramaribo. Wij waren ruim een maand in Paramaribo en hebben veel accommodaties bekeken. Onze conclusie was steeds opnieuw: "te duur" of "hier wil je niet zitten". Bij Oasis was alles perfect. Ruime kamers, alles netjes en schoon, vriendelijk personeel en de kamers hebben alles wat je wenst. Een ruime tuin met gezellige terras en bar en zwembad. Het geheel voor een goede prijs.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    10Monique Eshuis02-11-2018

Het was geweldig!

Tijdens onze vakantie in Suriname hebben we 10 nachten gelogeerd bij Downtown Oasis. We hadden van tevoren al op Zoover gekeken en mede op basis van de goede beoordelingen dit guesthouse uitgezocht. Nou, dat viel zeker niet tegen! De ontvangst was al heel hartelijk. De kamer was groot en schoon. Het bed was zeer goed, verder was de kamer v.v. onder meer een airco, grote TV, koelkast, douche/toilet enzevoort. We hadden ontbijt besteld (per dag kan dit op worden gegeven) voor de volgende ochtend. Dat was heerlijk! Lekkere verse broodjes, een sapje, thee, eitje, lekker beleg en steeds een Surinaamse lekkernij er bij. Zeker een aanrader! Verder ligt Downtown Oasis midden in het centrum, terwijl je omgeven bent door groen, vogeltjes en rust. Alle hoogtepunten van Paramaribo bevinden zich op loopafstand en het gezellige restaurant Souposo ligt zelfs op een steenworp afstand. Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Downtown Oasis!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Richard03-07-2018

De guesthouse is top+

Heel gunstige prijs / kwaliteit

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Pieter en Joanneke30-05-2018

Heerlijk

We logeerden in april voor de tweede maal enkele weken in Downtown Oasis, zowel in het guesthouse als in een tuinappartement. Wat hebben we heerlijk gerelaxed in de prachtige tuin met mooie loungeplek en zwembad. Alles is goed op orde. Het is er netjes, schoon en alles is er. De service is geweldig en iedereen is heel erg vriendelijk. Het is werkelijk een oase in het centrum van Paramaribo. Downtown Oasis krijgt een tien en we zeggen dan ook: tot ziens!!!!

• 8Ram29-05-2018

Een echte aanrader voor vakantie of familiebezoek!

Comfortabele tuinkamer, goed onderhouden en compleet ingericht. De bedden zijn geschikt voor lange personen en liggen uitstekend. Alles werkt naar behoren en je wordt prima geholpen door Marita en het vriendelijke team. Je voelt je veilig op het terrein en met name ‘s avonds is het rustig.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Herbert18-05-2018

uitstekend

Het complex ligt zeer dichtbij het centrum van Paramaribo wat overdag makkelijk lopend te bereiken is. Het advies is wel in de avond een taxi te nemen. De eigenaresse en het personeel zijn uiterst vriendelijk, en behulpzaam bij het uitzoeken van eventuele trips in het land. Kamers ruim en schoon. Goede kookgelegenheid

• 10Hans29-04-2018

Volgende keer weer.

Waren hier voor de tweede keer, en weer tot tevredenheid. Ruim appartement, aan vrolijke tuin, prima plek overal vlakbij, zeer aardige en behulpzame mensen.

• 9dorine12-04-2018

uitmuntend!

Het was een fantastisch verblijf in dit zeer goed verzorgde guesthouse! ruime kamer, netjes en proper, grote en gezellige gedeelde woonkamer met ruim inpandig balkon, verzorgde tuin met immer gevulde koelkast, Marita en haar team zeer behulpvaardig en kundig.. geen negatief puntje te bedenken, alles tien punten!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Appartement Guesthouse Downtown Oasis info