Appartement Guesthouse Downtown Oasis

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
Appartement Guesthouse Downtown Oasis
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Downtown Oasis voor je op een rij gezet:

185 reviews over Appartement Guesthouse Downtown Oasis in het Nederlands

Het was geweldig!

Monique Eshuis
2-11-2018

Tijdens onze vakantie in Suriname hebben we 10 nachten gelogeerd bij Downtown Oasis. We hadden van tevoren al op Zoover gekeken en mede op basis van de goede beoordelingen dit guesthouse uitgezocht. Nou, dat viel zeker niet tegen!

De ontvangst was al heel hartelijk. De kamer was groot en schoon. Het bed was zeer goed, verder was de kamer v.v. onder meer een airco, grote TV, koelkast, douche/toilet enzevoort. We hadden ontbijt besteld (per dag kan dit op worden gegeven) voor de volgende ochtend. Dat was heerlijk! Lekkere verse broodjes, een sapje, thee, eitje, lekker beleg en steeds een Surinaamse lekkernij er bij. Zeker een aanrader! Verder ligt Downtown Oasis midden in het centrum, terwijl je omgeven bent door groen, vogeltjes en rust. Alle hoogtepunten van Paramaribo bevinden zich op loopafstand en het gezellige restaurant Souposo ligt zelfs op een steenworp afstand.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Downtown Oasis!!!

De guesthouse is top+

Richard
3-7-2018

Heel gunstige prijs / kwaliteit

Heerlijk

Pieter en Joanneke
30-5-2018

We logeerden in april voor de tweede maal enkele weken in Downtown Oasis, zowel in het guesthouse als in een tuinappartement. Wat hebben we heerlijk gerelaxed in de prachtige tuin met mooie loungeplek en zwembad. Alles is goed op orde. Het is er netjes, schoon en alles is er. De service is geweldig en iedereen is heel erg vriendelijk. Het is werkelijk een oase in het centrum van Paramaribo. Downtown Oasis krijgt een tien en we zeggen dan ook: tot ziens!!!!

Comfortabele tuinkamer, goed onderhouden en compleet ingericht. De bedden zijn geschikt voor lange personen en liggen uitstekend. Alles werkt naar behoren en je wordt prima geholpen door Marita en het vriendelijke team. Je voelt je veilig op het terrein en met name ‘s avonds is het rustig.

uitstekend

Herbert
18-5-2018

Het complex ligt zeer dichtbij het centrum van Paramaribo wat overdag makkelijk lopend te bereiken is. Het advies is wel in de avond een taxi te nemen. De eigenaresse en het personeel zijn uiterst vriendelijk, en behulpzaam bij het uitzoeken van eventuele trips in het land. Kamers ruim en schoon. Goede kookgelegenheid

Volgende keer weer.

Hans
29-4-2018

Waren hier voor de tweede keer, en weer tot tevredenheid. Ruim appartement, aan vrolijke tuin, prima plek overal vlakbij, zeer aardige en behulpzame mensen.

uitmuntend!

dorine
12-4-2018

Het was een fantastisch verblijf in dit zeer goed verzorgde guesthouse! ruime kamer, netjes en proper, grote en gezellige gedeelde woonkamer met ruim inpandig balkon, verzorgde tuin met immer gevulde koelkast, Marita en haar team zeer behulpvaardig en kundig.. geen negatief puntje te bedenken, alles tien punten!

Als logeren bij familie, maar zonder de lasten!

Natascha
11-4-2018

Er is maar één plek waar ik wil verblijven als ik in Paramaribo ben en dat is Downtown Oasis!

Aanrader!

Anoniem
19-3-2018

Prima plek in Paramaribo, we waren er voor de vierde keer!

aanrader die Paramaribo willen verkennen

Familie Brandes-Biervliet
17-3-2018

Voor de tweede keer 3 weken doorgebracht in dit comfortabele complex. Mooi appartementen, gastvrij personeel en goede ligging in centrum Paramaribo. Daarnaast kan je op verzoek een geweldig ontbijt 's morgens krijgen persoonlijk door Marita klaar gemaakt. De tuin is prachtig met een klein zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guesthouse Downtown Oasis in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guesthouse Downtown Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.