Appartement Guesthouse Downtown Oasis

AppartementWeer vandaag31°24°
Appartement Guesthouse Downtown Oasis
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Downtown Oasis voor je op een rij gezet:

181 reviews over Appartement Guesthouse Downtown Oasis in het Nederlands

uitstekend

Herbert, 18-5-2018

Het complex ligt zeer dichtbij het centrum van Paramaribo wat overdag makkelijk lopend te bereiken is. Het advies is wel in de avond een taxi te nemen. De eigenaresse en het personeel zijn uiterst vriendelijk, en behulpzaam bij het uitzoeken van eventuele trips in het land. Kamers ruim en schoon. Goede kookgelegenheid

Volgende keer weer.

Hans, 29-4-2018

Waren hier voor de tweede keer, en weer tot tevredenheid. Ruim appartement, aan vrolijke tuin, prima plek overal vlakbij, zeer aardige en behulpzame mensen.

uitmuntend!

dorine, 12-4-2018

Het was een fantastisch verblijf in dit zeer goed verzorgde guesthouse! ruime kamer, netjes en proper, grote en gezellige gedeelde woonkamer met ruim inpandig balkon, verzorgde tuin met immer gevulde koelkast, Marita en haar team zeer behulpvaardig en kundig.. geen negatief puntje te bedenken, alles tien punten!

Als logeren bij familie, maar zonder de lasten!

Natascha, 11-4-2018

Er is maar één plek waar ik wil verblijven als ik in Paramaribo ben en dat is Downtown Oasis!

Aanrader!

Anoniem, 19-3-2018

Prima plek in Paramaribo, we waren er voor de vierde keer!

aanrader die Paramaribo willen verkennen

Familie Brandes-Biervliet, 17-3-2018

Voor de tweede keer 3 weken doorgebracht in dit comfortabele complex. Mooi appartementen, gastvrij personeel en goede ligging in centrum Paramaribo. Daarnaast kan je op verzoek een geweldig ontbijt 's morgens krijgen persoonlijk door Marita klaar gemaakt. De tuin is prachtig met een klein zwembad

Super relaxte plek middenin Paramaribo!

Inge en Hans, 13-3-2018

Heerlijk, relaxed questhouse middenin Paramaribo. Marita en de anderen zijn zeer gastvrij. De kamers zijn groot en voorzien van alles wat je nodig hebt. De bedden slapen heerlijk en dat is toch wel uniek. Wij hebben onze koffers in het questhouse gelaten toen wij het regenwoud introkken. Ze stonden weer netjes in ons appartement bij aankomst.

Marite heeft er ook voor gezorgd dat Nederlandse gasten onze foto oplader meegenoemen hebben naar Nederland om die naar ons te verzenden. Wat ons betreft het voorbeeld van de gastvrijheid waarvan wij tijdens ons bpverblijf genoten hebben.

We zijn twee weken in Suriname geweest en zochten als uitvalsbasis een ruime woning in hartje Paramaribo waar we samen met onze 2 kinderen (1 en 4) konden genieten van alles wat de stad te bieden heeft.

Bij Downtown Oasis was het heel gastvrij en servicegericht. De kinderen hadden de ruimte (appartement is heel ruim) en konden af en toe een duik nemen en als we even een paar dagen weggingen stonden daarna onze koffers gewoon weer klaar alsof we nooit waren weggeweest. Het is heel schoon en prettig. Het zit op loopafstand van leuke plekken ook voor de kinderen om even wat te eten of drinken (waterkant, zus en zo, souposo) en de mensen van Downtown zijn altijd bereid om mee te denken!

We zochten voor onze verblijf een ruime woning in hartje Paramaribo waar we samen met onze 2 kids konden genieten van alles wat de stad te bieden heeft.

Bij Downtown is men vanaf onze eerste contact tot vertrek, heel gastvrij en service gericht geweest. Een mooie resort in op loopafstand van waterkant! genieten!

Een heerlijke OASE waar je je thuis voelt !

Monique, 4-3-2018

Zeer centraal gelegen, op loopafstand van de meest bezochte uitgaansgelegenheden. Maar heerlijk rustig, weg van alle drukte. Veilig. Een oase van rust, prachtige tuin, met tropische bloemen, eigen balconnetje, hangmatten op het complex. Maar vooral de persoonlijke en vriendelijke service van het voltallig personeel en staf maakt Downtown Oasis bijzonder. Ik was er in 2015 voor het eerst geweest, het was een fijn gevoel weer terug te keren. En het zal zeker niet de laatste keer zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guesthouse Downtown Oasis in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guesthouse Downtown Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Guesthouse Downtown Oasis scoort een 9.21 uit 10 op basis van 183 reviews.