Hostel Guesthouse De Palm

3 reviews over Hostel Guesthouse De Palm in het Nederlands

in een woord : leuk

ruud wisselo
31-5-2011

fantastich, een bar niet ver van je kamer vandaan. en je kan er een echte frikandel speciaal krijgen. Het guesthouse ligt aan een gezellig druk straatje waar de hele dag wat te beleven valt.

een gezellige drukke boel daar

henk de vries
31-5-2011

fantastisch een bar niet ver van je kamer, je kan er een echte frikandel speciaal krijgen. Het guesthouse ligt aan een gezellig druk straatje waar altijd wat te zien is, en s'nachts is het heerlijk rustig.

informeer je van te voren goed

jansen
2-9-2010

guest house de palm

is meer voor backpackers.

het ligt ruim 3 kwartier lopen van de waterkant.

en de meeste voorzieningen die belooft worden zijn er niet.

wel heeft de eigenaar een bar gemaakt voor in de tuin.

maar verwacht hier niet te veel van.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Guesthouse De Palm in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Guesthouse De Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Guesthouse De Palm scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.