Hotel Guesthouse Amice

Kleine hotelsWeer vandaag28°25°
Hotel Guesthouse Amice
8,6

87 reviews over Hotel Guesthouse Amice in het Nederlands

Rustiggelegen guesthouse dichtbij het centrum.

Miriam & Fons
29-1-2018

De eigenaren deden er alles aan om het naar je zin te maken. Geen enkele vraag was teveel. Nette accommodatie. Lekker ontbijt. Gezellig en kleinschalig met een zwembad aan de achterzijde. Bij een volgend bezoek aan Paramaribo gaan we zeker weer hier heen.

Fijne accomodatie

Theo & Elly
2-2-2017

We zijn ons verblijf in Suriname gestart in guesthouse Amice. Een kamer aan de achterzijde van het gebouw. De kamer is wat klein maar een heerlijk terras compenseerd dat volkomen. Er wordt goed schoon gemaakt.

Er is een heerlijk zwembad.

Het ontbijt is voldoende en netjes. De vriendelijke eigenaren doen alles om het je naar het zin te maken.

Als je naar het centrum van de stad wilt gaan: pak eens een busje. Er rijden er heel veel (lijn 1) en je laat de bus die je ziet komen stoppen aan de overzijde van het guesthouse om in te stappen. Bij het eindpunt ben je in het centrum.

Voor weinig geld heb je een heel leuke ervaring.

Absolute aanrader

Hans en Karin
15-7-2016

Geweldig goed guesthouse. Jasondra en Ravi doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Naast prima kamers met airco en een prima ontbijt is de behulpzaamheid van beiden super. Ik heb enorm gelachen met Ravi en het voelt aan of je bij vrienden op visite bent. Tot gauw Josandra en Ravi !

Dit nooit meer

Frank
28-11-2015

Bewaking is slecht en teveel lawaai

Geen plek voor rust

ahugi
20-6-2015

Vies en kakkerlakken en veel herrie

Goede uitvalsbasis met prettige sfeer

Ian
20-5-2015

Net en schoon guesthouse, kamers met airco en eigen badkamer. Ligt in een nette buurt, centrum is goed bereikbaar. De eigenaren zijn erg leuke mensen die een geweldige sfeer creëren. Het ontbijt is prima verzorgd met iedere dag weer wat leuks (bv. pannekoeken, cake). 's Middags lekker afkoelen in het zwembad. We zijn er 4 keer een paar dagen geweest en voelden ons er thuis!

Netjes

henkmenkveld
29-10-2014

Een eenvoudig maar net guesthouse.

Service van de eigenaren was uitstekend .

Kleine tuin .

Balkons aan de achterkant na de middag vol in de zon , daarom te heet om buiten te zitten .

Prima plek

Mark Dubelaar
6-8-2014

Eenvoudig, maar schoon. Vriendelijke en zeer behulpzame mensen. WIFI airco en zwembadje fijn. Hapjes en drankjes lekker op een van de terrassen . Keurige computer nota.

Geweldig verblijf!

Lia
7-2-2014

Guesthouse Amice is een zeer fijne plaats om te verblijven. De ligging is goed, per fiets, bus of taxi is alles bereikbaar. De mensen zijn heel aardig, zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Elke ochtend staat er een heerlijk ontbijt klaar. Terwijl wij een 4-daagse trip naar de jungle maakten, konden we de koffers met een gerust hart bij Amice achterlaten. Kortom, zeker een aanrader!

mooie plek

stieneke van dijk
14-1-2014

questhous Amice

is een plek waar je even lekker bij het zwembad tot rust kunt komen ...ze zijn heel behulpzaam. meedenkend voelt als familie er is wifi wel zo makkelijk ontbijt is lekker met iedere dag wel een ander soort ei erbij..

dicht bij de stad

ik zou zeker hier naar terug gaan...

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guesthouse Amice in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guesthouse Amice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.