Hotel Guesthouse Albergo Alberga

Hotel Guesthouse Albergo Alberga

7.4Goed

Suriname, Suriname, Paramaribo

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Albergo Alberga voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Guesthouse Albergo Alberga

• 9Jan16-11-2017

Fantastisch!

Prachtig mooie plaats om te verblijven midden in de stad!

Alleen gereisd in november 2017

• 6Melamelos20-03-2014

Prijs kwaliteit ok

Het guesthouse is op zich prima. Heerlijk terras boven om even bij te komen terwijl de kids even op bed konden liggen. Beneden bij zwembad ook lekker ontspannen, wel muggen als je niet aan het zwemmen bent. Wij hadden er 's nachts jammer genoeg geen oog dicht gedaan, sliepen in kamer 5 met z'n 4en zonder airco met luidruchtige fan, slechte bedden en luidruchtige gasten (uit venezuela) die om 2uur incheckten en tot 5uur bezig waren met de boel te verbouwen. Mooi zo'n koloniaal pand, maar dus ook gehorig... Te doen voor 1 of 2 nachten, zeker gezien de prijs. Het ontbijt is alleen naar verhouding wel duur. Kamer voor 4 voor €35 en ontbijt va €4,50 pp.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 8Mark19-04-2013

Prima voor ** op goede locatie en goede service

Wij verbleven 5 nachten in deze accommodatie met dertien HBO studenten en twee docenten. Voor deze doelgroep is dit een goede plek. Prijs kwaliteit en locatie is OK. Kamers basic+ en schoon, net, airco is bij te boeken en raadzaam. Zwembadje achter de acco is fijn. Men is erg klantvriendelijk en servicegericht, met name receptioniste Annie. Goede uitvalsbasis voor Paramaribo.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8June28-10-2012

Veel voor weinig

Bij Alberga kun je voor weinig geld goed slapen. Er is geen warm water, maar dat hindert niet. Ik had eerst geboekt voor een aantal nachten bij aankomst om daarna verder te kijken. Uiteindelijk ben ik hier gebleven vanwege de no nonsense en de flexibilieit. Alles kan en mag. Fantastisch.

Alleen gereisd in oktober 2012

• 8frans de groot29-09-2012

prachtig gelegen in historische binnestad

Wij zijn hier op aanraden van vrienden naar toe gegaan en werden warm ontvangen. Het gebouw wordt momenteel helemaal gerenoveerd en we zaten in een kamer die mooi was opgeknapt. Alles was voor ons op loopafstand en dat scheelt wel in vervoerskosten. Het zwembad was voor ons elke middag weer een genot. In Suriname is het smiddags namelijk erg warm. We gaan hier zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Jos07-09-2012

Gezellig in het centrum

Gezellig guesthouse in het centrum van Paramaribo. Loopafstand van het centrum. Kamers zijn erg eenvoudig en zouden verbeterd kunnen worden.

Gereisd met vrienden in november 2011

• 8Jennifer Guds14-07-2012

Leuke plek

Een warme huis met werk in progress; er worden renovaties aangebracht en het huis wordt opgefleurd. De omgeving is grandioos, waterkant, het vat, palmentuin, "het presidentieele huis, fort zeelandia en de stad voor het winkelend publiek. Alles is op een afstand van een steenworp. Veel doorgaand verkeer maar toch over het algemeen rustige straat. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vragen staat vrij...Kamers zijn eenvoudig en netjes. De kamer wordt goed schoongemaakt. Mijn kamer was super, direct gelegen aan het balkon met uitzicht op straat. De prijs is oké!

Alleen gereisd in juni 2012

• 7Saskia24-03-2010

leuk guesthouse

Een prima eenvoudig, maar schoon guesthouse. Probeer een kamer op de eerste verdieping te krijgen. Deze kamers zijn het grootst en minst warm.

Gereisd met partner in februari 2010

• 7Surinameganger13-11-2009

Gezellig

Dit guesthouse is ideaal als je voor een of twee nachten in Paramaribo een slaapplek zoekt! Fijne locatie, even lopen naar het echt drukke centrum, dus je hebt geen grote overlast van de drukte. Sommige kamers zijn nogal apart ingedeeld, zo hadden wij midden in onze kamer een douche, waardoor je niet echt privacy had. Ontbijt is eenvoudig, er zijn twee mogelijkheden om uit te kiezen. Je krijgt normaal brood met beleg zoals pindakaas, jam, chocopasta. De binnenplaats van het guesthouse is erg gezellig! Overdag fijn om even af te koelen in het zwembad en 's avonds lekker op het terrasje zitten.

Kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2009

• 8r. gobind12-02-2009

goede locatie

een paar keer gelogeerd. Vooral de ligging beviel me. Heerlijk dat er een zwembad is. Met dat hete weer zeker een must. Wat ook leuk is dat je allerlei soorten mensen daar ontmoet. Heel gemoedelijk. In mrt dit jaar ga ik er wsl weer logeren. Minpunt zijn de handdoeken. Wel schoon, maar ze zien er niet mooi uit! Voor de rest beveel ik het een ieder aan.

Alleen gereisd in maart 2007

Hotel Guesthouse Albergo Alberga info