Hotel Golden Tulip ***

Hotel Golden Tulip ***

Hotel Golden Tulip
7,4

8 reviews over Hotel Golden Tulip in het Nederlands

Golden tulip is een fantastisch hotel met goede service het uitzicht vanaf het restaurant op de suriname rivier is kortom adembenemend.

Een perfect gelegen Hotel en zeker het aanraden waard. Het eten smaakt zeer zeker en de kamers zijn schoon. Ik kom er ongetwijfeld terug.

Een Leuk hotel met een goede lokatie

ryan, 5-7-2007

Een Leuk hotel met een goede lokatie.

Ik het vind het een top Hotel! We zijn zeer tevreden en komen ook zeer zeker terug! Tot de volgende keer!!!

Heel goed bereikbaar, de kwaliteit is gemiddeld

matthias, 12-6-2006

Heel goed bereikbaar, de kwaliteit is gemiddeld. alleen moet de service bij alle receptionisten hetzelfde zijn want ze zijn niet allemaal even vriendelijk.

Beste directie, Een leuk hotel

anushka, 25-4-2006

Beste directie,

Een leuk hotel. Alleen de prijs en het gebouw laten te wensen over!! Mijn verblijf vond ik zo leuk. De mensen moeten ietsje vriendelijker zijn. Ik kom niet terug.

Doeiiiiiiii

Het golden tulip hotel is goed gelegen

Sylvano, 26-1-2006

Het golden tulip hotel is goed gelegen.

receptionisten zijn vriendelijk. over de prijs kan er altijd gepraat worden.

de service is gewoon goed.

golden tulip hotel,ligging is goed,alleen moet men wat aan het uiterlijk van het gebouw doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip scoort een 7.38 uit 10 op basis van 8 reviews.