Appartement Felisa Apartments

Appartement Felisa Apartments
8,9

15 tips over Appartement Felisa Apartments

Germaine & Ralph, 11-4-2015
Goed verblijf voor gezinnen met kinderen door de ruime appartementen en het zwembad!
Carol, 1-4-2015
Leuk voor gezinnen en jongeren die samen reizen (sommige appartementen hebben 2 slaapkamers). Je bent hier zo vrij, maar iedereen houdt rekening met elkaar. Ook ideaal voor als je stage gaat lopen in Suriname!
Jules, 2-12-2014

Aan te raden is om over eigen vervoer te beschikken (b.v. een huurauto)

Het openbaar vervoer rijdt tot een bepaalde tijdstip.

We hebben een aantal aanbieders voor Felisa Apartments voor je op een rij gezet:

Yolanda Stoer, 21-4-2014
Voor een avontuurlijke vakantie moet je zeker in Suriname zijn. Bij Felisa appartments zijn de mensen zeer behulpzaam met het plannen van de tripjes. Het is een goede uitvalsbasis.
Marianne, 12-8-2013

Boot huren om dolfijnen te spotten.

De Akanti schildpadden bezoeken in Galibi.

Rose,Jos,Ashley vd Kubbe, 26-5-2013
Ligging is heel gunstig. In de nabijheid van het Fort Zeelandia, Torarica, 't Vat, Starduzz,, Pannenkoeken & Poffertjes Café enz. Palmentuin, Onafhankelijksplein.

Angela Ouwehand, 18-5-2013

Bezoek restaurants in Blauw grond.

Eet bij Zus en Zo t.o.v de Palmentuin.

Huur daar ook een fiets bij fietsen in Suriname.

Trips boeken bij Bondru voor b.v. Brownsberg,Warappakreek, plantage etc. Er zijn heel veel mooie plekken te bezoeken in Suriname.

Rij met de gezelligste taxi chauffeur dunne Bryan in Paramaribo.

Anne, 1-5-2013
Een tip voor in Suriname vind ik zeker dat je een fiets moet huren. Als Nederlander moet je er wel aan wennen dat het verkeer helemaal omgekeerd is. Iedereen rijdt daar links van de weg. Maar met de fiets kan je overal lekker snel komen.
Marije, 15-4-2013

Neem een klamboe mee, niet onmisbaar, maar wel handig.

Koop toiletartikelen gewoon bij de Chinees op de hoek (scheelt weer kilo's) en (bruin) brood bij Hollandia, 5 min lopen.

GambiaLive, 22-3-2013
Felisa is op loopafstand van praktisch alle belangrijke bezinswardigheden in Paramaribo.