Géén boekingskosten

Meer appartement info

75 Reviews over Felisa Apartments

• 8Floydd Imanuel31-05-2019

Dik tevreden!

Mijn broer en ik hebben 2 weken gelogeerd bij Felisia appartements en het enorm naar ons zin gehad. Hele aardige eigenaar en het personeel was ook aardig en behulpzaam. De locatie is ook meer dan prima. Op loopafstand van het centrum(vooral savonds en smorgens goed te doen). Genoeg winkeltjes en eettentjes in de buurt. Wij gaan volgend jaar zeker weer logeren bij Felisia!

• 5Daan04-05-2019

Alleen goed voor 1 nacht

We vonden het prima voor een nachtje tussen de tours door, maar niet geschikt om langere tijd te verblijven als toerist. Felisa lijkt vooral bewoond te worden door mensen die er langere tijd verblijven. We kregen een beetje een studentenhuis gevoel. In de kamers zelf is geen plek om even rustig te zitten en in de gezamelijke ruimtes hingen steeds de "vaste bewoners" rond. We vonden de ontvangst erg onpersoonlijk. Het is niet dat ze niet aardig waren maar er is bijna nooit iemand bij de receptie, tenminste niet als wij aankwamen of vertrokken.

• 9familie Coosemans-Meurrens05-11-2018

Ideale uitvalsbasis voor trips in Suri!

Wij logeerden er tussen onze trips door. Ideaal: je hoeft niet altijd al je bagage mee te sleuren, niet steeds opnieuw ergens in te checken en alles in- en uit te pakken.

De appartementen en de gemeenschappelijke ruimtes zijn kraaknet. De inrichting is naar Surinaamse normen luxueus en de uitbaatster is suuupervriendelijk en staat altijd klaar met raad en info.

Wie geen zin meer heeft om zich na de trip in het Paramaribose nachtleven te storten, vindt er enkele lekkere restaurants op wandelafstand of winkels om voorraad in te slaan en zelf te kokkerellen.

Ook aanrader voor - gezinnen die samen op reis willen: elk zijn eigen stek én gemeenschappelijke zit/speelruimte, keukens, BBQ, terras., zwembad... - stagiairs

Niet centrum centrum Paramaribo maar je bent er wel in een wip.

Kortom: een aanrader!

TIP: wij hebben er na onze trips nog enkele dagen luxe aangebreid in Hotel Torarica.

• 9Marga31-10-2018

Toppie

Geweldig verblijf. Schone kamers en superlieve eigenaars. Behulpzaam en zeer gastvrij. Wanneer we weer naar dit fantastische land gaan verblijven we zeker weer in Felisa. Voordeel de ligging is niet in de drukte en de taxi brengt je in 10 min zeer goedkoop in de stad. Echt top

• 8Emma Mos26-10-2018

Fijn appartement op een leuke plek.

Fijn appartement op een goede en veilige plek. De kamers zijn ruim opgezet, schoon en de bedden zijn prima. Het appartement is te gebruiken voor 1 nacht tot een langere tijd. De beheerders zijn ook zeer vriendelijk en helpen je waar nodig.

• 10Laxmi03-10-2018

Gezellig, welcome and fun

Lovely apartment. Everything you need! Kitchen facilities and outdoor pool. Extremely friendly and hospitable people too.

• 9Simon Kleine21-09-2018

Nooit meer iets anders!

Bij Felisa Apartments wordt je verzorgd vanaf de deur. Van de mooie trappen zodra je binnenkomt, naar het zwembad bij het terras, tot het comfortable bed waar je je ogen sluit. De locatie is uit de drukte maar wandelend ben je zó bij de Waterkant voor een Djogo en bij het centrum. Maar de behulpzame receptie belt ook zo een taxi - voor wie dat verkiest. Sowieso wordt er all-in ondersteuning geboden bij alles wat je in het prachtige land wilt ondernemen. Wie graag stressvrij wilt verblijven, kiest voor Felisa Apartments.

• 9Pascale PROMENEUR23-08-2018

séjour à renouveler sans hésiter

Je suis arrivée avec un groupe de 20 personnes pour un séjour de 4 jours à Paramaribo. L'accueil dans l'établissement fut vraiment un plaisir. La gérante est très souriante, ainsi que le personnel. Elle a tout fait pour nous trouver une solution bien que nous n'ayons fait aucune réservation. L'établissement est un lieu sécurisant et rassurant pour nos jeunes, les appartements sont très confortables et conviennent tout à fait pour des vacances ou pour une séjour professionnel. Avec la piscine, nous avons pu organiser des jeux avec les enfants sans pour autant déranger les autres clients grâce aux chambres insonorisées. L'espace cuisine commune à chaque étage est une idée formidable. Nous avons pu prendre nos petits déjeuner sans problème ainsi que réaliser nos repas de groupes quand nos jeunes ne voulaient pas sortir. Ce fut un séjour inoubliable dans cet établissement. Nous avons déjà même réservé pour la période de fin d'année.

• 10Joost19-08-2018

Gastvrij, schoon en centraal gelegen

Heerlijke tijd gehad in Suriname en regelmatig verbleven in Felisa Appartments. Goede en schone appartementen, fijn zwembad. Supermarktje op de hoek. Gastvrije en attente medewerkers. Aanrader!

• 9Arjen en Helga20-02-2018

Uitstekende uitvalsbasis om rond te reizen in SR.

Ruime, schone appartementen, in een rustige wijk net buiten het centrum van Paramaribo. (Als je niet wilt lopen: met de taxi naar het centrum kost ongeveer € 1,00.) Uiterst vriendelijke eigenaars en personeel.

Appartement Felisa Apartments info

• CafeNiet beschikbaar