Appartement Felisa Apartments

Appartement
Appartement Felisa Apartments
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Felisa Apartments voor je op een rij gezet:

70 reviews over Appartement Felisa Apartments in het Nederlands

Ideale uitvalsbasis voor trips in Suri!

familie Coosemans-Meurrens
5-11-2018

Wij logeerden er tussen onze trips door. Ideaal: je hoeft niet altijd al je bagage mee te sleuren, niet steeds opnieuw ergens in te checken en alles in- en uit te pakken.

De appartementen en de gemeenschappelijke ruimtes zijn kraaknet. De inrichting is naar Surinaamse normen luxueus en de uitbaatster is suuupervriendelijk en staat altijd klaar met raad en info.

Wie geen zin meer heeft om zich na de trip in het Paramaribose nachtleven te storten, vindt er enkele lekkere restaurants op wandelafstand of winkels om voorraad in te slaan en zelf te kokkerellen.

Ook aanrader voor

- gezinnen die samen op reis willen: elk zijn eigen stek én gemeenschappelijke zit/speelruimte, keukens, BBQ, terras., zwembad...

- stagiairs

Niet centrum centrum Paramaribo maar je bent er wel in een wip.

Kortom: een aanrader!

TIP: wij hebben er na onze trips nog enkele dagen luxe aangebreid in Hotel Torarica.

Toppie

Marga
31-10-2018

Geweldig verblijf. Schone kamers en superlieve eigenaars. Behulpzaam en zeer gastvrij. Wanneer we weer naar dit fantastische land gaan verblijven we zeker weer in Felisa. Voordeel de ligging is niet in de drukte en de taxi brengt je in 10 min zeer goedkoop in de stad. Echt top

Fijn appartement op een leuke plek.

Emma Mos
26-10-2018

Fijn appartement op een goede en veilige plek. De kamers zijn ruim opgezet, schoon en de bedden zijn prima. Het appartement is te gebruiken voor 1 nacht tot een langere tijd. De beheerders zijn ook zeer vriendelijk en helpen je waar nodig.

Nooit meer iets anders!

Simon Kleine
21-9-2018

Bij Felisa Apartments wordt je verzorgd vanaf de deur. Van de mooie trappen zodra je binnenkomt, naar het zwembad bij het terras, tot het comfortable bed waar je je ogen sluit. De locatie is uit de drukte maar wandelend ben je zó bij de Waterkant voor een Djogo en bij het centrum. Maar de behulpzame receptie belt ook zo een taxi - voor wie dat verkiest. Sowieso wordt er all-in ondersteuning geboden bij alles wat je in het prachtige land wilt ondernemen. Wie graag stressvrij wilt verblijven, kiest voor Felisa Apartments.

Gastvrij, schoon en centraal gelegen

Joost
19-8-2018

Heerlijke tijd gehad in Suriname en regelmatig verbleven in Felisa Appartments. Goede en schone appartementen, fijn zwembad. Supermarktje op de hoek. Gastvrije en attente medewerkers. Aanrader!

Uitstekende uitvalsbasis om rond te reizen in SR.

Arjen en Helga
20-2-2018

Ruime, schone appartementen, in een rustige wijk net buiten het centrum van Paramaribo. (Als je niet wilt lopen: met de taxi naar het centrum kost ongeveer € 1,00.)

Uiterst vriendelijke eigenaars en personeel.

Wij vonden het een, hoewel niet al te groot, leuk en schoon appartement. Hebben wel het balkon gemist, maar daartegenover stond weer het verfrissende zwembad. Paar ballen en ander speelgerei aanschaffen om uit te lenen aan de zwemmende jeugd? Beheerster gastvrij en echt meedenkend. We maakten ook enthousiast gebruik van de lange gemeenschappelijke ruimte: 's ochtends de grote tafel gedekt voor ontbijt, 's avonds op het bankstel naast onze eigen ingang. Super! Daar kwam ieder langs en sprak je dus ook regelmatig het personeel of andere gasten ... Minpuntjes: maar 1 wc-rol per week (waarom?); vies geworden keukendoeken werden niet vervangen. Misschien handzeeppompje en afwasmiddel standaard neerzeten in het keukentje. Ook was er onduidelijkheid over wel of geen badhanddoeken zelf meenemen (bleken er toch te zijn).

Goede ligging, maar niet super

Fam. A.S
17-9-2017

Receptioniste/semi-eigenaar van het bedrijf totaal niet vriendelijk en behulpzaam. Tegen onbeschoft aan. Daarnaast niet altijd proper en heerst er soms een rioleringsstank in het gebouw.

De voorzieiningen zijn wel oke alleen heb je weinig privacy. Met vrienden prima maar als je als stel gaat niet raadzaam.

Prima verblijf

Trudy B.
21-4-2017

Samen met mijn man verbleef ik eind vorig jaar drie weken in Felisa Apartments. We hebben ontzettend genoten.

De appartementen waren schoon. Het zwembad was heerlijk en we hebben goed gerelaxed in het hangmattenkamp.

Het personeel heeft ons goed ontvangen en stond altijd klaar als we vragen hadden.

Het complex ligt dichtbij de stad en supermarkt, bakkerij etc.

Wij komen zeker terug!

Erg gastvrij

Yvon
21-12-2016

Felisa Apartments was voor mij de tweede keer. Ik heb hier mijn stage gedaan en ben 6 jaar later terug gegaan voor een reis en heb wederom hier geslapen. Het voelt vertrouwd, persoonlijk en vooral veilig. De service vind ik erg goed, als er iets is, dan is het bespreekbaar. Toen ik er 6 jaar geleden was, hadden ze nog geen zwembad, nu wel wat echt een toevoeging is. Felisa ligt op loopafstand naar de stad, wat ik erg fijn vind voor overdag. Verder vind ik het super dat je tegen kleine betaling gebruik kunt maken van de wasmachine.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Felisa Apartments in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Felisa Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.