Appartement Felisa Apartments

Appartement
Appartement Felisa Apartments
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Felisa Apartments voor je op een rij gezet:

65 reviews over Appartement Felisa Apartments in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Uitstekende uitvalsbasis om rond te reizen in SR.

Arjen en Helga
20-2-2018

Ruime, schone appartementen, in een rustige wijk net buiten het centrum van Paramaribo. (Als je niet wilt lopen: met de taxi naar het centrum kost ongeveer € 1,00.)

Uiterst vriendelijke eigenaars en personeel.

Wij vonden het een, hoewel niet al te groot, leuk en schoon appartement. Hebben wel het balkon gemist, maar daartegenover stond weer het verfrissende zwembad. Paar ballen en ander speelgerei aanschaffen om uit te lenen aan de zwemmende jeugd? Beheerster gastvrij en echt meedenkend. We maakten ook enthousiast gebruik van de lange gemeenschappelijke ruimte: 's ochtends de grote tafel gedekt voor ontbijt, 's avonds op het bankstel naast onze eigen ingang. Super! Daar kwam ieder langs en sprak je dus ook regelmatig het personeel of andere gasten ... Minpuntjes: maar 1 wc-rol per week (waarom?); vies geworden keukendoeken werden niet vervangen. Misschien handzeeppompje en afwasmiddel standaard neerzeten in het keukentje. Ook was er onduidelijkheid over wel of geen badhanddoeken zelf meenemen (bleken er toch te zijn).

Goede ligging, maar niet super

Fam. A.S
17-9-2017

Receptioniste/semi-eigenaar van het bedrijf totaal niet vriendelijk en behulpzaam. Tegen onbeschoft aan. Daarnaast niet altijd proper en heerst er soms een rioleringsstank in het gebouw.

De voorzieiningen zijn wel oke alleen heb je weinig privacy. Met vrienden prima maar als je als stel gaat niet raadzaam.

Prima verblijf

Trudy B.
21-4-2017

Samen met mijn man verbleef ik eind vorig jaar drie weken in Felisa Apartments. We hebben ontzettend genoten.

De appartementen waren schoon. Het zwembad was heerlijk en we hebben goed gerelaxed in het hangmattenkamp.

Het personeel heeft ons goed ontvangen en stond altijd klaar als we vragen hadden.

Het complex ligt dichtbij de stad en supermarkt, bakkerij etc.

Wij komen zeker terug!

Erg gastvrij

Yvon
21-12-2016

Felisa Apartments was voor mij de tweede keer. Ik heb hier mijn stage gedaan en ben 6 jaar later terug gegaan voor een reis en heb wederom hier geslapen. Het voelt vertrouwd, persoonlijk en vooral veilig. De service vind ik erg goed, als er iets is, dan is het bespreekbaar. Toen ik er 6 jaar geleden was, hadden ze nog geen zwembad, nu wel wat echt een toevoeging is. Felisa ligt op loopafstand naar de stad, wat ik erg fijn vind voor overdag. Verder vind ik het super dat je tegen kleine betaling gebruik kunt maken van de wasmachine.

Felisa is een hele goede plek om te verblijven in Paramaribo. Het is centraal gelegen. Wij hadden een huurauto, echter is het ook mogelijk om lopend naar de stad te gaan (vooral in de ochtend en avond als het nog niet zo warm is). Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt. Het is prettig dat er ook een zwembad is waar je rustig kan zitten. Mijn vriend en ik hebben een geweldige tijd in Suriname gehad en het appartement voelde als een fijne thuisbasis om te verblijven. Wij komen zeker terug!

Never

Felisa
24-9-2016

We hebben daar verbleven alleen kwam er achteraf een rekening waar wij niks vanaf wisten. We zijn opgelicht. Helaas werden we ook niet altijd op een respectvolle manier aangesproken. Voor mij nooit meer iig.

Nooit meer Totaal niet kindvriendelijk

Felisa
12-9-2016

Eerste week beviel goed, daarna was het een en al ellende als kids een ijsje lieten vallen kreeg ik een hele preek over een gezamenlijk ruimte waar ook andere kwamen terwijl ik het aan het schoonmaken was!!!! Zwemmen mocht maar springen en spelen kon niet daardoor verloren ze teveel water en moesten ze her zwembad steeds opnieuw vullen...... ik ben van mening dat als kinderen ontvangt in een appartement zij ook kinderen moeten kunnen zijn om gezeik te voorkomen ruimde ik zelfs rotzooi van andermans kids op, alleen maar zodat ik niet weer geklaag aan moest horen

Geen aanrader met kids zware No Go

Heel goed

Nick Margetson
11-9-2016

Zoals ook de afgelpen drie jaar, verbleven wij dit jaar met veel plezier bij Felisa apartementen. Er is een prachtig nieuw zwembad in de plaats gekomen van het vorige kleine zwembad. Zoals altijd zijn de apartementen heel schoon en netjes. Het personnel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Wij voelen ons echt thuis bij Felisa.

Thuis

R.wijngaarde
28-6-2016

Voor filmopnames zitten wij met een hele ploeg crewleden in Felisa. dit is ons uitstekend bevallen. Goede kamers, fijn om een zwembad te hebben. Schoonmaak was top en na lange dagen werken was het heerlijk om "thuis" te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Felisa Apartments in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Felisa Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Felisa Apartments scoort een 8.05 uit 10 op basis van 66 reviews.