Bed and Breakfast Famiri ***

Bed and Breakfast Famiri
Bed and Breakfast Famiri
8,7

87 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

Guesthouse Famiri was echt een verandeming

Gijs en Nico, 9-11-2007

Guesthouse Famiri was echt een verandeming. We hebben verschillende lokaties gehad in Paramaribo, maar Famiri steekt daar met kop en schouders bovenuit. Schoon, bere-gezellig, de eigenaar weet ontzettend veel van Suriname en kan je goed op weg helpen. Zelfs toen de wasmachine kapot geen werden onze kleren gewoon thuis bij hem gewassen, geen probleem, geweldig! Het ontbijt was even wennen, een broodje met arnalen, groente etc. op je lege maag, maar na 2 dagen wil je niets anders meer.

Wij hadden het helemaal top daar.

Ook een aanrader ga met Samoe naar Apetina (bij de indianen) een geweldie reis voor de helft van de andere reisbureau's!

Norman, Andre, Chica en Samoe bedankt voor het eweldige verblif.

Gijs.

een heel leuk Guesthouse net buiten het echte centrum (10

Peter en Jolanda, 9-11-2007

een heel leuk Guesthouse net buiten het echte centrum (10 minuten lopen naar het Vat). Waarbij de eigenaar (Andre) een soort Lonely Planet voor ons was, hij weet erg veel leuke tripjes en helpt je uitstekend op weg. Surinaamse broodjes in de ochtend waren heerlijk, echt een verrassing. Norman is hulpvaardig en vriendelijk. Het is geen 5 sterren hotel maar voor ons een fantastasiche plek om in Suriname te verblijven. Bedankt!

P.s. Blijkbaar zaten wij in dezelfde periode als Ellemieke maar haar verhaal en naam herkennen we niet.

Guesthouse Famiri is een heerlijk rustig Guesthouse dat al

Peter en Jolanda, 27-4-2007

Guesthouse Famiri is een heerlijk rustig Guesthouse dat aan al onze verwachtingen voldeed. De service is uitstekend, geen vraag is te gek of ze weten wel een antwoord of oplossing en dat heerlijke Surinaamse ontbijt mis ik nu al!

Bedankt voor de fijne tijd!

Mieke.

Een heel fijn verblijf gehad van 14-24 april

Mirjam, 26-4-2007

Een heel fijn verblijf gehad van 14-24 april. De ligging is net buiten het echte centrum in de mooie wijk Rainville. Omdat tegenover het guest house taxi Iershad zit ben je in no-time overal waar je heen wilt. De beheerders waren de eerste 8 dagen in NL maar we zijn uitstekend verzorgd door Norman (mdw) Elke ochtend heerlijke surinaamse broodjes en altijd bereid om te helpen.

De kamers hebben allemaal airco en zijn erg schoon (geen ongedierte) Prijs-kwaliteit is prima.

Als ik terug zou gaan naar Suriname kies ik met veel plezier wederom voor Famiri, kortom een echte aanrader.

Niets dan lof voor Guesthouse Famiri

Taco en Annemiek, 24-2-2007

Niets dan lof voor Guesthouse Famiri. Zeer vriendelijke, behulpzame beheerders, prachtige kamers, uitstekend ontbijt, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding,

kortom een echte aanrader wanneer u naar Suriname gaat.

De beheerders weten u verassende tips te geven voor individueel reizen.

Heel gezellig en mooi guesthouse

Lucienne, 7-12-2006

Heel gezellig en mooi guesthouse. Goede kamer met airco. Geweldige beheerders. Kortom een echte aanrader als je in Paramaribo bent. Wij gaan zeker nog een keertje terug. Het ontbijt 's morgens is heerlijk, echte surinaamse broodjes, met een sapje, koffie en vers fruit.

Ontzettend leuk en gezellig guesthouse vlakbij het centrum. Mooie en frisse kamers, lekker met airco. De mensen van het guesthouse zorgen ervoor dat je het direct naar je zin hebt, heerlijk relaxed!

Ze weten je ook veel te vertellen over Suriname en de vele mogelijkheden, helemaal top!

Volgende keer ga ik er weer heen, bedankt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Famiri scoort een 8.65 uit 10 op basis van 94 reviews.