Bed and Breakfast Famiri ***

8,7

87 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

Voelt als thuis!

Jeanette en Jurgen, 20-9-2011

Het zijn de kleine dingen die de omschrijving rechtvaardigen:

zelf koffie / thee kunnen zetten

keuken is toegankelijk

zwemmen zo vaak je wilt

vrij internet gebruik

familiehuis

Hans, 12-9-2011

Hennie en Henny zorgen er binnen de kortste keren voor dat je je deel van de familie voelt (famiri betekent ook familie). In een ongedwongen sfeer verbroederen en verzusteren gasten en gastheer en gastvrouw. De faciliteiten zijn prima in orde, er is gratis wifi, alles is schoon en je kunt gebruik maken van het netwerk dat de Hennies in Suriname hebben opgebouwd. Rainville is een mooie, bijna dure wijk ten noorden van het centrum. Wij (vijftigers) en onze twee zonen (studenten) hadden het er prima naar onze zin.

Geweldig Questhouse

Thea en Maarten Vroom, 20-6-2011

Op internet gezocht naar een questhouse en kwamen bij Famiri terecht. Beter hadden we het niet kunnen treffen. Corry heeft ons de eerste twee weken uitstekend op weg geholpen met excursies en trips. Daarna kwamen hennie en henny weer terug uit nederland en dat waren ook geweldig lieve mensen. Ze deden van alles om je het echt naar de zin te maken en dat is ze uitstekend gelukt. We hebben een top vakantie gehad en we komen zeker nog terug en dan weer bij famiri want we missen suriname nu al. Ook het zwembad was heerlijk om even af te koelen. Hennie en henny en corry en evenlien bedankt voor al goede zorgen! En lars, het was heel gezellig met je.

geweldige vakantie onderkomen

André en Trudy van der Pol, 6-3-2011

Wij als ouders van een dochter die in Paramaribo stage loopt hebben genoten.

Zo gastvrij alles kon je vragen, ook onze dochter was de hele week welkom.

Nu wij thuis na zitten te genieten en onze dochter daar nog is mag ze nog steeds langs komen.

Henny en Hennie zijn lieve mensen.

's Avond gezellig een borrel drinken samen met de andere vakantie gangers.

Het huis ligt mooi centraal dicht bij het centrum en gelukkig ook dicht bij onze dochter waar ze op het moment verblijft.

Alles is makkelijk lopend te doen.

Dankzij dit verblijf hebben wij een super vakantie gehad.

Henny en Hennie bedankt

Een prima basis om Suriname te verkennen.

Adri & Trudy Luykx, 28-1-2010

Voor de gastheer en vrouw is niets te gek om je verbijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Zo stellen ze je de best voorhande zijnde kamer ter beschikking, ook voor het ontbijt houden ze rekening met ieders persoonlijke wensen.

Het Guesthouse ligt in Rainville een mooie rustige wijk op loopafstand van het centrum, wat wij dagelijks deden als we even niet in het binnenland waren.

niks meer aan doen; helemaal af

Freek en Jan, 15-1-2009

Het was super om in Famiri te overnachten. Ik en mijn reisgenoot hebben ontzettend genoten van de uitleg, de vriendschap, en de omgeving (mooie wijk!) van Famiri. Ik kan dit aan iedereen die naar Paramaribo gaat, van harte aanraden!

Gastvrij

fam. berghuis, 6-1-2009

Wij hebben hier met onze hele gezin een prima tijd gehad en veel gebruik gemaakt van Andre zijn kennis omtrent het reizen in Suriname. Alle kamers hebben airco maar een 2 - tal kamers is die erg luidruchtig. De sfeer was gemoedelijk en we denken met veel plezier terug aan ons verblijf. Mooie rustige buurt die niet te ver van het centrum is.

Guesthouse Famiri van Andre en Chica Verhoogt, gelegen in een van de beste wijken van Paramaribo, heeft als subtitle "Thuis in Suriname". En dat is precies wat je aantreft.

Een heerlijk huis waar het prettig thuiskomen is na een vermoeiende dag of als je een paar dagen op stap bent geweest naar het binnenland of zo. Wij hadden prima ruime kamers op de begane grond met eigen douche (wel alleen koud water maar na een paar dagen is dat heerlijk), wc en heel stille airco. Aan de honden van de buren ben je ook na een paar dagen gewend en geeft het je een veilig gevoel dat ze zo waaks zijn.

Erg gemakkelijk is het taxibedrijf van Iershad aan de overkant. Hij is aardig en betrouwbaar.

Andre, die overigens zelf niet in het guesthouse woont, is (bijna) altijd telefonisch te bereiken en is reuze behulpzaam bij het plannen van tours of als je andere vragen hebt. We hebben zijn vrouw Chica niet ontmoet maar misschien gebeurt dat bij een eventueel volgend bezoek aan schitterend Suriname.

Wat een heerlijke plek om Suriname te verkennen

Lisa en luna, 5-4-2008

Wat een heerlijke plek om Suriname te verkennen. Andre, de eigenaar weet ontzettend veel en heeft goede adviezen. Daarnaast heb je het gevoel dat het jou huis is ipv een guesthouse. Andre, Deborah (wat een schatje!) en Chica bedankt en zeker tot ziens.

Jan en Mieke.

questhouse famiri was om te proberen, maar eenmaal aangekomen gelijk voor drie weken geboekt.Het ontbijt is ge heerlijk met lekkere koffie[vers gezet] of thee ,sap, fruit en heerlijke broodjes. gezellige sfeer.behulpzame Norman geeft nog een extra surinaams tintje aan alles.Andre [eigenaar]weet veel van Suriname en zal alles in het werk stellen om het naar je zin te maken. Plaatselijke Touroperator is aan te bevelen voor vele leuke tripjes incl.eten[veel] en drinken .Het

is ons super bevallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Famiri scoort een 8.65 uit 10 op basis van 94 reviews.