Bed and Breakfast Famiri ***

8,7

87 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

Alsof we thuiskwamen

Emmy en Frank, 5-8-2012

Voor we gingen dachten we twee dagen te blijven. Maar al na ons eerste ontbijt (meer dan heerlijk) was duidelijk: hier willen we blijven. Zo is het ook gegaan, na elke tour die we maakten, werden we opgewacht met een biertje en een wijntje en konden we lekker onze verhalen vertellen. Met alle tijdelijke bewoners barbecuen: geen probleem... Henny maakte een fantastische maaltijd en het was heel gezellig. Fietstocht doen? Van Hennie en Henny een route gekregen, Poncho nodig, had je ze al. De was werd gedaan voor een redelijke prijs. De kamers waren prettig, met airco waardoor de muggen er ook niet waren. Je kon spelletjes doen, boeken lenen en de reis die we maakten naar de binnenlanden werd prima door Henny geregeld.

Guesthouse Famiri: "een warm welkom"!

Agnes Segeren, 17-6-2012

Guesthouse Famiri gaf ons bij aankomst gelijk een warm gevoel. Hennie en Henny zijn heel hartelijke mensen. Het begon al met het welkomstdrankje, bij aankomst maar ook na iedere tour die we gemaakt hadden was heel leuk. We kregen een heerlijk ontbijt iedere ochtend.

Onze dochter die stage liep in Suriname mocht zelfs met 2 vriendinnen komen eten. Henny had voor ons gekookt. We hebben een heel gezellige avond gehad!

Het ontbijt was heerlijk. Ook het samen ontbijten met andere gasten vonden wij heel leuk.

Henny heeft meerdere malen een was gedraaid voor ons, dit was heel fijn, zeker na een tour die wij gemaakt hadden.

De slaapkamer is netjes en bedden zijn prima.

Mede dank zij Hennie en Henny hebben wij een heerlijk verblijf gehad in

Suriname! Dank je wel Hennie en Henny!

Gastvrijheid en gezelligheid

lizette beetsma, 29-4-2012

Wij zijn ons vieren zo'n 10 dagen in Famiri geweest, (ouders, dochter en kleindochter) en wij kunnen het iedereen aanraden. Hennie en Henny zijn hele hartelijke mensen, alles kan, het is een prachtig huis en mooie kamers. Er is zelfs een klein zwembadje voor de broodnodige verkoeling, en onder het huis kun je lekker in de hangmat liggen of op de bank hangen.

De computer en de keuken kunnen gebruikt worden en Henny wil ook met alle plezier een wasje draaien.

Ze hebben vele tips en hebben zelfs een trip naar het binnenland geregeld.

Super!

Guesthouse Famiri, een welkom gevoel.

Anita Reijs, 18-4-2012

Guesthouse Famiri, echt gastvrij. Een uitgebreid, goed verzorgd ontbijt. Een gezellige sfeer en veel service. Zeker ''n adres om nog eens terug te komen.

Famiri is echt "Thuis in Suriname"

Silvester, Hennie en Mirjam, 28-2-2012

Wij waren van 20 januari tot 7 februari in Suriname en hebben ons enorm thuisgevoeld bij Hennie en Henny en in hun guesthouse Famiri. Het welkomstdrankje, de vriendelijkheid, het geweldige ontbijt, de mooie kamers en vooral ook de service dat we al die tijd konden rekenen op deze plek zolang we in Suriname verbleven. Ook de tips en adviezen en daadwerkelijke hulp bij onze uitstapjes. Geweldig adres, we kunnen het iedereen aanraden.

home away from home

Björn Kok, 22-2-2012

Wat de naam al zegt: als je aankomt voelt het net als een familie. het ontbijt is super geweldig! misschien zelfs te goed. de locatie is perfect het ligt in mooie rustige wijk in Paramaribo redelijk dicht bij het centrum, ongeveer een kwartiertje met de taxi. er is een klein afkoel badje die heerlijk is om aan het eind van de dag even lekker aftekoelen. de sfeer is heel relaxt en ongedwongen er zijn meerdere zithoeken aanwezig. dus gelegenheid genoeg om je terug te trekken of met andere gasten gezellig ervaringen uit te wisselen.

dus kortom niet twijfelen maar boeken.

ps ik weet dat Hennie & Henny bang zijn dat zij niet aan de hoge waarderingen kunnen voldoen maar deze angst is totaal ONGEGROND!!!

The place to be!!

Hans en Anneke, 26-12-2011

Guesthouse Famiri is het beste wat ons in Paramaribo is overkomen. Zoek je een goed en gezellig guesthouse dan is dit' the place to be". Een warm welkom, goede en schone kamer, heerlijk ontbijt en prima informatie over Suiname. De Hennies staan altijd voor je klaar!!.

Dit is pure gastvrijheid!

Naomi, 4-12-2011

Bij Famiri werden we warm en persoonlijk welkom geheten door Hennie en Henny. Het B&B staat op een prima locatie in een nette straat en het is te lopen naar het centrum. Er is een heerlijke binnenplaats met meerdere zithoekjes, waardoor je altijd wat privacy hebt. De gezellige kamer was erg schoon, netjes en voorzien van klamboes, airco en handdoeken. Het bed is ruim en lekker. Wat wij erg bijzonder vonden is dat we werkelijk van alle faciliteiten in het huis van Henny & Hennie gebruik mochten maken, van de laptop en keuken tot en met de woonkamer, het balkon, de tv en de boekenkast. Echt uniek! Het ontbijt is super uitgebreid en gezellig aan de gedekte tafel; een omeletje, yoghurtje, vers fruit, verse bruine en witte broodjes, boterhammen, salade, hartig beleg, zoet beleg, jus, koffie/thee en soms zelfs een heerlijk croissantje! Henny en Hennie hebben wij ervaren als erg vriendelijke, gezellige en behulpzame mensen. Dank voor de heerlijke dagen bij jullie!

Uiterst vriendelijk ontvangst

joostlouisse_1, 19-11-2011

Een leuk en gezellig guesthouse op een ideale en veilige ligging in Parimaribo.

Dicht bij het centrum. De Henny en Hennie zijn twee uiterst vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Ze informeren de mensen over Suriname en hebben altijd tips.

Ze zijn bijzonder gastvrij, je voelt je er direct thuis!

De kamers zijn netjes verzorgd en schoon, er is airco aanwezig.

Ontbijt is uitgebreid, en netjes verzorgd. Je kunt met hun afspreken wanneer je wilt ontbijten.

Zeker een aanrader, indien ik nog een keer naar Suriname ga zou ik er zo weer heen gaan!

Famiri is dé plek in Paramaribo!

marije nijman, 15-11-2011

Hennie en Henny hebben het fantastisch voor elkaar! Als stagiaire uit Nickerie waren de weekenden bij de Hennies in Paramaribo steeds een feest. Je voelt je hier heel erg thuis, door het gezellige welkomstdrankje, het lekkere terras en het fantastische ontbijt! Heb in meerdere guesthouses in Paramaribo overnacht, maar Famiri was met afstand de beste!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Famiri scoort een 8.65 uit 10 op basis van 94 reviews.