Bed and Breakfast Famiri ***

8,7

87 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Vera, 9-9-2013

Ik heb een heerlijk verblijf gehad bij de Hennie's. Van het begin tot het eind voelde ik me welkom. Fijne kamer, heerlijk ontbijt en altijd geïnteresseerd in je tripjes.

Prima locatie; lekker rustig en in 20 minuten lopen in het stad. Het guesthouse maakte me blij. Er was altijd iemand om mee te kletsen en als je dat niet wilde was het ook goed. Diverse plekjes in- en om het huis om te relaxen. De Hennie's gaven tips over tripjes e.d. en die waren evt te boeken bij hun schoondochter.

Geen twijfel over het boeken van dit guesthouse.

Heerlijke plek!

Moniek van der Ploeg, 23-8-2013

In Guesthouse Famiri wordt je warm ontvangen met een drankje. Dit guesthouse wordt duidelijk gerund door mensen die er plezier in hebben! De kamers zijn sfeervol en het ontbijt is heerlijk. Koffie en thee kan altijd gepakt worden en op al je vragen krijg je antwoord. Je bent hier geen anoniem nummer...

Voor herhaling vatbaar

Irma en Rene, 27-7-2013

Een hele fijne plek om te zijn. Kamers erg schoon, erg vriendelijke gastheer- vrouw. Prima ontbijt. Er wordt met je meegedacht als je iets wilt ondernemen. Kortom een hele goede keuze voor je verblijf in Paramaribo.

Famiri is een fantastisch Guesthouse!

Nel Kleijweg, 6-6-2013

Zeer gastvrij en huiselijk guesthouse waar je je al snel heel erg thuis voelt.

Prima verblijf in Paramaribo gehad toen wij onze dochter, die daar stage loopt, gingen opzoeken. Nette kamers en een heerlijke douche met warm water.

Wij vinden het een echte aanrader!

Gastvriendelijkheid van de bovenste plank

wim peeters, 3-1-2013

Hennie en Henny hebben een super mooi guesthouse. Prima ligging in een rustige wijk vlak bij het centrum. Je kunt het lopen in 15-20 minuten (wij Hollanders). Maar na 1x bij 30 graden celcius neem je wel de bus of de taxi.

Goede accommodatie en super gastvriendelijk. Elke ochtend word je een overheerlijk ontbijt voorgeschoteld.

We hebben er als we in Paramaribo waren steeds verbleven. Elke keer stonden ze aan de poort ons welkom te heten en kwam het welkomstdrankje op tafel. Het was gezellig en we voelden ons echt thuis. Hun tips en service zijn prima. Hoogtepunt was de trip naar het binnenland: Menimi.

Bezoek je Paramaribo dan is Famiri een echte aanrader!!!!

Heerlijk, gezellig en ontspannen verblijf

Marleen Tuin, 25-11-2012

Na een vriendelijke ontvangst van beide Hennie's die dit guesthouse runnen voel je je meteen thuis. Even bijkomen, drankje erbij, handje schudden met andere gasten. Elke ochtend perfect ontbijt, praatje met tafelgenoten en verder de dag indelen zoals je wilt. Kom je weer thuis dan is er altijd iemand om even mee te praten als je dat wilt. Verder, zeker vermeldenswaaridg in Suriname, het is heerlijk schoon.

In prettige buurt in Paramaribo, op loopafstand van het centrum, Henny en Hennie geven gehele vrijblijvend allerlei tips waar je wat mee kan.

Aanrader!

Annemarie, 30-10-2012

Mooi guesthouse, op ongeveer 15 minuten loopafstand van het centrum.

De woning is smaakvol ingericht, en er zijn voldoende zithoekjes in en om de woning gecreeerd om ook even met z'n tweeen te zitten. De service was perfect! Wij raden iedereen die naar Paramaribo reist aan om bij Famiri te verblijven.

We hebben een aantal tours geboekt bij Erna (schoondochter van de eigenaren). Ook dit was top geregeld!

Een echte aanrader.

Christa en Richard, 28-10-2012

Afgelopen twee weken waren we in Suriname om onze zoon te bezoeken die in Nickerie verblijft voor een half jaar. Op zijn advies hebben we geboekt bij Hennie en Henny voor de eerste paar dagen en dat was een hele goede keuze. Alles was top waardoor we ons snel thuis voelden in Suriname. Hennie en Henny zijn heel gastvrij en alles was in de puntjes verzorgd. Het ontbijt was super en de koffie stond al vroeg klaar. Bij aankomst een welkomstdrankje wat een hele leuke manier is om nader kennis toemaken. We konden ook nog bijboeken na en paar dagen weggeweest te zijn en dat voelde als thuiskomen. Richard en Christa

een echte aanrader

kleiweg8, 21-10-2012

De eigenaren waren er niet, zij werden vervangen door zoon en schoondochter (Lars & Erna) ondanks dat dit hun eerste keer was dat zij een B&B runden (naast hun baan) valt er helemaal niets aan/op te merken.

Ze serveerde een meer dan prima ontbijt en waren uiterst vriendelijk en hulpvaardig voor iedereen.De bedden zijn goed en de kamers prima. Er heerst een prima ontspannen sfeer. Erna verzorgde voor ons een aantal Tours en deze waren allemaal van het begin tot het eind prima geregeld. Kortom ons verblijf bij Famiri was een feestje.

Yvonne & Dennis

Echt super!

Thalita, 3-9-2012

Wij zijn een week bij Henny en Hennie geweest en wat was het goed zeg. Het voelt als "thuiskomen"....een heerlijk ontbijt elke morgen...je kan zelf ook een bakkie koffie zetten of iets maken als je wilde. Niets was te gek voor ze. Ze hebben zelfs een avondje op onze jongens gepast toen wij uiteten gingen wat wil je nog meer.

Henny en Hennie bedankt mede dankzij jullie hebben wij een topweek gehad in Suriname.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Famiri scoort een 8.65 uit 10 op basis van 94 reviews.