Bed and Breakfast Famiri ***

Bed and Breakfast Famiri
Bed and Breakfast Famiri
8,7

87 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

Je eigen famiri (= familie) in Paramaribo!

Iris Gouweleeuw , 15-9-2014

Warm welkom, behulpzaam in bijv. je reisplanning, geïnteresseerd, een originele bruynzeel-woning met de locale bevolking als gezellige buur en buuf, prima verzorgde kamers met goed bed en klamboe, lekker warm douchewater (lijkt normaal, maar is het niet in Suriname), transfer van luchthaven Zanderij is gratis bij een verblijf van een aaneengesloten week (waar je al snel aan zit omdat alle tours Paramaribo als uitvalsbasis hebben), etc, etc.

Al met al echt een aanrader!

Ps Let ook eens op de mooi

Warm welkom, heerlijk ontbijt, prima

Clara Stolp, 12-9-2014

Ik kan dit guesthouse iedereen aanraden. Gastvrijheid ten top, heerlijk ontbijt, goede adviezen over Suriname, ontzettend behulpzame lieve gastheer en - vrouw. Ook als je alleen reist is dit guesthouse heel gemoedelijk.

Fantastische plek

Kevin, 2-8-2014

Voor vijfde jaar op rij nu bij mijn schoonouders geweest. Wat is het ongelofelijk mooi om te zien hoe zij met liefde en plezier een heel mooi guesthouse runnen. 'We doen maar wat' zeggen ze, maar ze zijn een geboren gastheer/vrouw. Het huis is hartstikke mooi en van alle gemakken voorzien.

Gastvrij en huiselijk geasthouse

Wil Duin, 13-4-2014

Famiri is "thuiskomen", ideale plek om als thuisbasis te dienen en vandaar uit tripjes te ondernemen. Na elke trip voelde het echt als thuiskomen. De Henny's doen werkelijk alles om de vakantie te doen slagen, met welgemeende adviezen, tips en raad en daad, staan ze je terzijde.

Na een warme dag is het heerlijk om een "plonsje" te nemen in hun zwembadje. Toppertje!!

Superplek!

m van hattum, 23-1-2014

Niet te ver van het centrum van Paramaribo. Een warm bad waar je je zeer welkom voelt. Behulpzame eigenaren en toch veel vrijheid. Mooi ingerichte zeer schone kamers. Niets dan lof voor dit guesthouse!

geweldig gastvrij B&B

Conny Hof, 1-1-2014

Wij hebben genoten van on verblijf in Suriname, mede door de gastvrijheid en service van Hennie en Henny in Famiri. Sfeervolle kamers, heerlijke zitjes rondom het huis voor verkoeling. Heerlijk ontbijt en door de aanwezigheid van ook andere gasten een gezellig ongedwongen gelegenheid om ook anderen te ontmoeten die er verblijven, niets hoeft alles mag..

Super service, wel lawaaiig

Coby & Leo, 16-11-2013

Ons eerste verblijf in Paramaribo was Famiri. Zeer gastvrij ontvangen, heerlijke ontbijtjes en met de Hennie's is het prima overleggen over trips en leuke plekjes in en buiten Paramaribo. Wandelen vanaf Famiri naar het centrum was prima te doen. Nadeel van de ligging vonden wij dat het lawaaiig is, zowel van de roedels (straat)honden, de buren en langsscheurende auto's. Andere bezoekers zeggen hier niets over in hun recensie dus blijkbaar geen last van gehad, het is persoonlijk of je dit vervelend vindt of niet. Los hiervan is Famiri zeker een aanrader!

Thuis in Paramaribo

Enzo & Sabrina, 13-10-2013

Mooi guesthouse in een rustige wijk in Paramaribo op ongeveer 20 minuten lopen van Fort Zeelandia. Heerlijk ontbijt. Henny en Hennie zorgen er voor dat je je meteen thuis voelt. Er hangt een relaxte sfeer, niets hoeft en alles kan. Door hun uitgebreide reiservaring in Suriname zijn ze ook een uitstekende bron van informatie. Wij hebben het guesthouse gebruikt als uitvalsbasis voor onze trips in Suriname en na ieder trip was het weer heerlijk thuiskomen bij Famiri.

Heerlijke uitvalsbasis

Maartje en Gerben, 11-10-2013

Goed verzorgd en sfeervol guesthouse, flexibel en service gericht met een persoonlijke touch

Thuiskomen in Suriname

Karlijn en Hans Paul, 13-9-2013

Bijzonder gastvrij ontvangen met een welkomstdrankje en onze namen op het bord. "De Hennies" runnen dit guesthouse met zichtbaar veel plezier. Sfeervol huis met een heerlijk zwembadje. Niets lijkt henny en hennie te gek. Elke ochtend een lekker ontbijt + locale krant en Toen wij om 2u s nachts moesten vertrekken naar het vliegveld werd er koffie gezet, zijn we uitgezwaaid en kregen heerlijke krentenbollen mee.

Guesthouse ligt wat verder van het centrum, maar de gastvrijheid van dit bijzondere echtpaar maakt het ruimschoots goed: een verblijf in famiri is thuiskomen in Suriname!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Famiri scoort een 8.65 uit 10 op basis van 94 reviews.