Bed and Breakfast Famiri ***

8,7

87 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

Relaxed

paula, 22-1-2016

Heerlijke tijd gehad, veel te kort en veel afspraken en uitjes anders hadden we zeker een afhaalmaaltijd van een Warung meegenomen om het vervolgens aan de gezellige tafel te eten. Je mag en kan je eigen gang gaan. Alles is heel relaxed. Omdat we ook boven een balkon en woonkamer tot onze beschikking hadden voelde het alsof we ons eigen 'huis' hadden.Zeer dichtbij centrum en met taxi voor 2 euro binnen drie minuten daar. Het delen van de sanitair (goed schoongehouden) was absoluut geen probleem, vaak zijn de gasten die hiervoor kiezen ook niet zo moeilijk. Wil zeker nog een keer terug en kies ik weer voor Famiri. Ook de douche, airco, wifi en klamboe waren perfect.

Geweldig!

Peter Teune, 20-1-2016

Het was wellicht een van mijn mooiste herinneringen in mijn 30 jaar van reizen over de hele wereld.!Echt waar,wat gezellig zeg met Anneke en Ries,zo lekker kletsen met beiden!Anneke is een vrouw met enorm veel kennis van Suriname en kan tegen hele goeie prijzen reisjes en verblijven voor jou regelen want ze kent heel veel mensen.

Lekker ontbijt,prima kamer in een mooie woning met airco en klamboe,Uitstekende matrassen en eenvoudige douche met warm water! soms wat lawaaig als er een zware auto of motor langs rijdt maar dat heb je op veel plekken in Paramaribo

Buiten lekker in de zon zwemmen in rond bad en daarna lekker zitten op een van de vele zitjes.

Ik kan dit B%B van harte aanbevelen!!

vr gr van Peter Teune

Super leuk, gezellig en goed verzorgd

Margot, 19-12-2015

Ik was alleen naar het mooie warme land in Zuid-Amerika en vond het bij B&B Famiri zeer prettig verblijven en lag het in een mooie wijk. De kamers waren schoon, het bed sliep fantastisch, de airco op de kamer maakte totaal geen geluid, warme douches en alle medewerking van Anneke en Ries, dus in 1 woord super.

's Morgens stond beneden, aan een enorme tafel, lekkere broodjes, verrukkelijk beleg, yoghurt, eieren en vers fruit te wachten op mij en de andere gasten. Ik was er om orde op zaken te stellen voor mijn bedrijf en Anneke en Ries vonden het fijn om mij te adviseren. Ik heb een heel fijne tijd gehad en ga er zeker naar terug!!

Heel relaxt

Biggi, 12-10-2015

We hadden dit keer besloten om 2 weken in Paramaribo te blijven en gewoon per dag te bekijken wat we gaan doen. Famiri was daarvoor een goede plek. Onze relaxplek in de tuin was heerlijk. Daar hebben we af en toe ook gezellig zitten bomen met Katrin en Darl. En niet te vergeten het heerlijke creoolse eten van Judith. Ook het ontbijt samen met de andere gasten was heel gezellig. En niet te vergeten de ligging, die vonden wij ideaal. Op loopafstand van het centrum.

Geweldig

Marijn, 12-10-2015

Na aan gekomen te zijn met mijn volkswagen vanuit chile een super tijd gehad bij Famiri.

Super gastvrij en je voelt je gelijk thuis door de vriendelijke sfeer. Het ontbijt is elke ochtend goed verzorgd en uitgebreid. Na een zelfverzorgde Kayaktour giga door mn rug gegaan en 2 dagen plat gelegen maar met de goede verzorging van Katrin en medegasten er snel weer bovenop gekomen. Ook zit je op loop afstand van het centrum en zijn er fietsen te huur. Kortom een super tijd gehad! Bedankt Katrin!

Mijn moeder en ik hebben het super goed gehad bij Guesthouse Famiri. We voelden ons helemaal thuis. Enorm vriendelijk en alles kon,niets was te veel. Bedankt Ries,Anneke en Katrien.

Sam en Cor

Paradijs op Aarde

Chantal Kerckhaert, 21-5-2015

Bed and Breakfast accommodatie Famiri is een geweldige plek om te mogen vertoeven. Anneke,Ries en Katrin zorgen ervoor dat je je direct thuisvoelt. Ze zijn ongelooflijk gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Famiri ligt in een mooie buurt en de prijs / kwaliteitverhouding is prima.

's Morgens wordt er een heerlijk ontbijt geserveerd nadat je genoten hebt van een heerlijke nachtrust. Als ik nog eens naar Paramaribo zou gaan, zou ik dit B&B zeker weer bezoeken!!

Anneke, Ries en Katrin : "Bedankt voor de geweldige tijd"...

Na één nacht wat anders gezocht

Robert, 8-4-2015

Heb meerdere guesthouses tijdens mijn diverse vakanties in Suriname bezocht.

Famiri was toch echt het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Ik snap daarom de hoge beoordelingen niet.

Reden van ons vervroegde vertrek.

- Kamer was heel erg vies. Het was stoffig en oud. Stof onder het bed en kledingkast was echt enorm. Het leek alsof er in weken niet schoongemaakt was. De eigenaar heeft nog meegekeken en erkende dat de kamer idd niets schoon was.

- Weinig privacy. Overal om je heen hoor je mensen praten. Daarnaast zijn bijna alle ramen niet volledig te sluiten. Een keertje uitslapen zit er hier niet in.

- Kleine wasbak onder de douche!? Je kunt je toilettartikelen etc nergens plaatsen. De wasbak staat precies in het midden van de douche wat ook niet erg handig is.

- Omdat de kamers niet goed af te sluiten is --> raamwerk. Moet je verplicht onder een klamboe slapen. Geloof me dit is normaal echt niet nodig in Paramaribo.

-Zwembad met groen water!

Heerlijke plek in Paramaribo

a.brigande, 31-1-2015

Fijn guesthouse waar je je direct thuis voelt. Prima kamers in koloniale sfeer. Kwartiertje lopen van het centrum van Paramaribo. Niets is de eigenaren te veel! Verzorgd ontbijt met vers fruit. Heerlijk zwembadje in de kleine, tropische toon. Jammer dat Hennie en Henny het verkocht hebben na een aantal jaren voortreffelijke gastvrijheid, we hopen dat zij ergens anders weer net zo'n fijne plek gaan runnen!

Genieten!

Bouke en Saskia, 25-11-2014

Wat een heerlijke plek voor ons verblijf in Suriname! We hebben verschillende trips in het binnenland gedaan en het was elke keer weer fijn om 'thuis' te komen bij Famiri. 's Ochtends genoten we van een heerlijk ontbijt met verse broodjes, ei, veel soorten beleg, sap en vers fruit. Henny en Hennie zijn heel gastvrij en weten veel te vertellen over Suriname. De locatie van het guesthouse is heel goed, in een goede en rustige wijk, maar nog steeds dicht bij het centrum. De kamers zijn heel ruim en netjes, met airco en een goede douche met warm water. We kunnen dit guesthouse zeker aanbevelen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Famiri scoort een 8.65 uit 10 op basis van 94 reviews.