Bed and Breakfast Famiri

Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
Bed and Breakfast Famiri
8,9

94 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

Een plek waar je welkom en thuis bent.

hermen05
17-4-2016

Fijn verblijf, inspirerende contacten met Anneke en Ries, de manier om vanuit Famiri Suriname te beleven. Door de inrichting van het guesthouse kom je gemakkelijk in contact met andere reizigers en kun je desgewenst samen iets ondernemen of ergens gaan eten. De ligging is prima, de kwaliteit van de kamers en het ontbijt goed. een aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Zeer ervaren gastvrouw en gastheer ( Anneke en Ries) Kennis van land en cultuur en daardoor goede tips als je een niet georganiseerde reis hebt. Ook plekken, die niet bij tour operators vermeld staan. Wat taxi's betreft: via hen altijd betrouwbare taxi's. Tip: is de eerste overnachting na aankomst op Zanderij bij Anneke en Ries? Vraag hen de taxi te reserveren vanaf het vliegveld. Scheelt heel veel euro's/SRD.

Famiri is een karakteristiek huis en aangenaam ingericht. Heerlijke plekken in een lieflijke tuin. De sfeer is relaxed, waardoor we ons snel op ons gemak voelden en het ons 'thuis' werd na weer een volle dag of na een meerdaagse trip in het binnenland. Ik las ergens ' hinder' over blaffende honden in de nacht. Dat is hooguit 10 minuten. Elders in de stad hoor je ze gedurende de hele nacht.

Bij gesprekken met Surinamers in de stad kregen we bevestigd dat de tips voor reizen/overnachtingen van Anneke en Ries wat bijv. Bigi Pan betreft werkelijk klopt: het beste verblijf onder de mogelijkheden aldaar. Anneke regelt het meteen voor je.

Iedere dag verse broodjes, een eitje, vlees, jam, vers fruit en verse sap. Ongelimiteerd koffie en thee.

Onze vriendengroep heeft heel wat individuele reizen gemaakt in Zuid Amerika en Afrika. Famiri is een warme herinnering voor ons.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Anneke is zeer gastvrij en helpt je uitstekend.

marian eijkemans
5-3-2016

Anneke is zeer gastvrij en helpt je uitstekend bij het vorm geven van de uitstapjes in Suriname. Je kunt je echt verlaten op haar advies.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Fantastisch, volgende keer weer

mwitloxtilburg
29-2-2016

In dit guesthouse voel je je meteen thuis, de eigenaars wonen er zelf ook en geven je allerlei leuke tips over de stad, zorgen ervoor dat je niet teveel betaalt voor de taxi. Het is er gezellig, er zijn verschillende gemeenschappelijke voorzieningen. Tophosts!

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Net verzorgd B&B net buiten stad

kevin goedkoop
27-2-2016

Zeer goede bed and breakfast wordt op een professionele manier gerund.

De amicale huiskamer sfeer beviel ons erg.

Veel verhalen en avonturen uitgewisseld en natuurlijk veel gelachen met anneke and rich.

Zij waren een goede gastvrouw en gast heer en vullen mekaar goed aan en kunnen bouwen op veel levenservaring.

Voor trips en informatie is dit teven the place to be.

Zij bieden een ruim scala van goede verzorgde trips aan en kunnen je overal meehelpen.

Praktische dingen

-schoon en ruime kamers met ac

-keuken tot je beschikking met koel vriescel

-mogelijk heden tot fietshuur/bagageopslag/wasserette

-loopafstand centrum circa 15min of taxi 1 euro

-zeer groot opblaasbaar zwembad aanwezig

Al met al goede tijd gehad en geen wanklank

Gereisd met partner in februari 2016

Gezellig, gastvrij en gemakkelijk

Tim
22-2-2016

Aan iedereen aan te raden. Alles wat je van een accommodatie verwacht en meer. Anneke en Ries zijn erg gastvrij, toegankelijk, een enorme bron van informatie en altijd in voor wat gezelligheid.

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Warm onthaal en veel kennis Suriname.

Lieve
17-2-2016

Een heel aangenaam plekje in een mooie villawijk van Suriname. Anneke en Ries hebben alles in huis om het gasten naar hun zin te maken : heerlijk koele en beschutte zithoekjes, een gezellige grote tafel, een verfrissend zwembad en niet in het minst, ze zijn een attente en zeer goed geïnformeerde gastvrouw en gastheer. Zij maken tijd voor hun gasten en hebben veel interessante zaken te vertellen.

De bedden zijn zeer goed en uitgerust met een klamboe. Een aanrader!

Relaxed

paula
22-1-2016

Heerlijke tijd gehad, veel te kort en veel afspraken en uitjes anders hadden we zeker een afhaalmaaltijd van een Warung meegenomen om het vervolgens aan de gezellige tafel te eten. Je mag en kan je eigen gang gaan. Alles is heel relaxed. Omdat we ook boven een balkon en woonkamer tot onze beschikking hadden voelde het alsof we ons eigen 'huis' hadden.Zeer dichtbij centrum en met taxi voor 2 euro binnen drie minuten daar. Het delen van de sanitair (goed schoongehouden) was absoluut geen probleem, vaak zijn de gasten die hiervoor kiezen ook niet zo moeilijk. Wil zeker nog een keer terug en kies ik weer voor Famiri. Ook de douche, airco, wifi en klamboe waren perfect.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Geweldig!

Peter Teune
20-1-2016

Het was wellicht een van mijn mooiste herinneringen in mijn 30 jaar van reizen over de hele wereld.!Echt waar,wat gezellig zeg met Anneke en Ries,zo lekker kletsen met beiden!Anneke is een vrouw met enorm veel kennis van Suriname en kan tegen hele goeie prijzen reisjes en verblijven voor jou regelen want ze kent heel veel mensen.

Lekker ontbijt,prima kamer in een mooie woning met airco en klamboe,Uitstekende matrassen en eenvoudige douche met warm water! soms wat lawaaig als er een zware auto of motor langs rijdt maar dat heb je op veel plekken in Paramaribo

Buiten lekker in de zon zwemmen in rond bad en daarna lekker zitten op een van de vele zitjes.

Ik kan dit B%B van harte aanbevelen!!

vr gr van Peter Teune

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Super leuk, gezellig en goed verzorgd

Margot
19-12-2015

Ik was alleen naar het mooie warme land in Zuid-Amerika en vond het bij B&B Famiri zeer prettig verblijven en lag het in een mooie wijk. De kamers waren schoon, het bed sliep fantastisch, de airco op de kamer maakte totaal geen geluid, warme douches en alle medewerking van Anneke en Ries, dus in 1 woord super.

's Morgens stond beneden, aan een enorme tafel, lekkere broodjes, verrukkelijk beleg, yoghurt, eieren en vers fruit te wachten op mij en de andere gasten. Ik was er om orde op zaken te stellen voor mijn bedrijf en Anneke en Ries vonden het fijn om mij te adviseren. Ik heb een heel fijne tijd gehad en ga er zeker naar terug!!

Gereisd alleenreizend in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.