Bed and Breakfast Famiri

94 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

Heerlijke uitvalsbasis...

Marcel & Astrid
31-10-2017

Zeer ontspannen sfeer, alles goed geregeld! Jan en Klaaske namen zeer goed de honneurs waar voor Anneke die zelf een 1/2 jaar op reis was. Fijn om tijdens je reis in Suriname bij Famiri te logeren, wij voelde ons echt te gast. Koffers konden in de opslag als wij op trip waren. Fijn dat de kamers bij terugkomst steeds opnieuw weer tiptop in orde waren. Jan en Klaaske waren inmiddels enorm ingeburgerd en bij calamiteiten dachten zij mee in oplossingen. Goeie reis terug naar NL Jan & KLaaske!

Gezellig "thuis" in Suriname

Aad en Margreth
17-10-2017

Famiri is een heel gezellig guesthouse. Jan en Klaaske staan altijd voor je klaar en maken `s ochtends een heerlijk ontbijt met een eitje en vers fruit.

De trips waren fantastisch! Geboekt bij Klaaske.

Het was fijn "thuiskomen" na de trips en af te koelen in het zwembadje met een koud drankje.

We nemen mooie herinneringen mee naar Nederland.

Heerlijk plekje

Conny
9-9-2017

Mooie kamer met fijne bedden. Huis en tuin voelden steeds als thuiskomen na onze omzwervingen. Rustige buurt maar toch dichtbij het centrum en winkels/restaurants. Gastheer en gastvrouw heel behulpzaam. Prima ontbijt!! Eigenaresse had alle uitstapjes top geregeld. Heel dankbaar dit meegemaakt te hebben. Zou absoluut de volgende keer weer hier logeren. Contact met andere gasten kan maar hoeft niet. Er zijn genoeg zitplekjes voor iedereen!

Een heerlijke accommodatie!

Gonnie & Loes
5-7-2017

We hebben een fijne tijd gehad bij Famiri. We konden altijd terecht bij Klaaske en Jan met vragen en ze hebben ons geholpen met het boeken van verschillende trips. Klaaske en Jan zijn leuke mensen en zijn begaan met hun gasten.

Helemaal goed

Gezin uit NL
28-5-2017

Als je de anonimiteit van een hotel zoekt kan je beter niet voor de gezelligheid van een guesthouse kiezen.

Zover en je zo thuis voelen heel bijzonder

Anita mieton
21-5-2017

Ik vond het 1 groot feest

Bij jullie en heb enorm genoten , ook de georganiseerde avonden waar ik dan de brlarbeque van heb mogen meemaken vond ik helemaal top en maakt een mooie verbinding met elkaar!!

Gevonden wat ik zocht; informeel logeer adres

Hans Oosterholt
8-5-2017

Was informeel / vriendelijke sfeer met voldoende zitjes en hoekjes.Dit maakt onderlinge contacten goed mogelijk indien men dat wenst. Mooie sfeer door tuin en inrichting. Benadering was ontspannen en behulpzaam/ klantgericht. Was daarom goed alternatief voor 12 daags verblijf in hotel. Goede ligging t.o.v. centrum en, indien gewenst, vervoer per stadsbusje. Was eerste bezoek aan Suriname en kan accommodatie moeilijk vergelijken. Ik vond prijs/ kwaliteit verhouding goed. Zou graag in centrale koelkast per kamer een koelkast vak willen.

Behoorlijk

L.& A.
19-4-2017

Zeer vriendelijke ontvangst.

Ruime gemeenschappelijke lounge.

De dubbelkamer (Bougainville) is lichter en netter dan de duurdere dubbelkamer (Lotus), die donker en onfris is.

Geen mogelijkheid tot betalen met creditcard. Verblijf en/of excursies dienen cash in euro betaald te worden (dus moet men van thuis flink voorzien zijn) of SRD (maar dan wordt een hogere wisselkoers aangerekend dan de officiële én het afhalen aan ATM is gelimiteerd). Onduidelijke communicatie hieromtrent bij de boeking.

Veel info rond mogelijke excursies.

Een fijne plek, goede sfeer!

Sander
18-4-2017

Gastvrij ontvangen, en behulpzame eigenaren.

Heerlijk, voelt als warm bad! Zeer prettige mensen

Bart Siebelink
11-4-2017

Sfeer is aangenaam losjes en tegelijkertijd voel je je hier geborgen. Gastheren Aneke en Ries voelen dat precies goed aan. Anneke heeft uitstekend netwerk waardoor ze gemakkelijk excursies etc. voor je kan regelen. Het huis ligt in een kalme buurt en toch niette ver van het centrum. Wat we prettig vonden is dat je kan parkeren voor de deur. Je kan hier ook kleding wassen, wat voor ons na een week Jungle, bijzonder prettig was. Extra vermelding verdient de prettige benedenruimte, waar keuken, terras, eetgedeelte en de bescheiden tuin met zwembad heel organisch in elkaar overgaan. Daardoor vind je er, zowel met zonneschrijn als met regen altijd een prettige plek om te zitten. Geeft een thuisgevoel, waarmee de naam Famiri (wat 'Familie' betekent) wordt waargemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.