Bed and Breakfast Famiri

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

104 reviews over Bed and Breakfast Famiri

• 7Colette04-11-2017

Heerlijke uitvalsbasis voor bezoek aan Suriname.

Bij Famiri voel je je thuis. Het is leuk om steeds weer andere mensen te ontmoeten. Er zijn veel plekjes in en rond het huis waar je kan zitten lezen of praten. Alles is goed verzorgd. De uitstapjes/reisjes worden perfect geregeld. Een hele fijne plek. Enige nadeel is het hondengeblaf 's nachts in de buurt.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Marcel & Astrid31-10-2017

Heerlijke uitvalsbasis...

Zeer ontspannen sfeer, alles goed geregeld! Jan en Klaaske namen zeer goed de honneurs waar voor Anneke die zelf een 1/2 jaar op reis was. Fijn om tijdens je reis in Suriname bij Famiri te logeren, wij voelde ons echt te gast. Koffers konden in de opslag als wij op trip waren. Fijn dat de kamers bij terugkomst steeds opnieuw weer tiptop in orde waren. Jan en Klaaske waren inmiddels enorm ingeburgerd en bij calamiteiten dachten zij mee in oplossingen. Goeie reis terug naar NL Jan & KLaaske!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Aad en Margreth17-10-2017

Gezellig "thuis" in Suriname

Famiri is een heel gezellig guesthouse. Jan en Klaaske staan altijd voor je klaar en maken `s ochtends een heerlijk ontbijt met een eitje en vers fruit. De trips waren fantastisch! Geboekt bij Klaaske. Het was fijn "thuiskomen" na de trips en af te koelen in het zwembadje met een koud drankje. We nemen mooie herinneringen mee naar Nederland.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Conny09-09-2017

Heerlijk plekje

Mooie kamer met fijne bedden. Huis en tuin voelden steeds als thuiskomen na onze omzwervingen. Rustige buurt maar toch dichtbij het centrum en winkels/restaurants. Gastheer en gastvrouw heel behulpzaam. Prima ontbijt!! Eigenaresse had alle uitstapjes top geregeld. Heel dankbaar dit meegemaakt te hebben. Zou absoluut de volgende keer weer hier logeren. Contact met andere gasten kan maar hoeft niet. Er zijn genoeg zitplekjes voor iedereen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Gonnie & Loes05-07-2017

Een heerlijke accommodatie!

We hebben een fijne tijd gehad bij Famiri. We konden altijd terecht bij Klaaske en Jan met vragen en ze hebben ons geholpen met het boeken van verschillende trips. Klaaske en Jan zijn leuke mensen en zijn begaan met hun gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 10Gezin uit NL28-05-2017

Helemaal goed

Als je de anonimiteit van een hotel zoekt kan je beter niet voor de gezelligheid van een guesthouse kiezen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Anita mieton21-05-2017

Zover en je zo thuis voelen heel bijzonder

Ik vond het 1 groot feest Bij jullie en heb enorm genoten , ook de georganiseerde avonden waar ik dan de brlarbeque van heb mogen meemaken vond ik helemaal top en maakt een mooie verbinding met elkaar!!

Alleen gereisd in mei 2017

• 8Hans Oosterholt08-05-2017

Gevonden wat ik zocht; informeel logeer adres

Was informeel / vriendelijke sfeer met voldoende zitjes en hoekjes.Dit maakt onderlinge contacten goed mogelijk indien men dat wenst. Mooie sfeer door tuin en inrichting. Benadering was ontspannen en behulpzaam/ klantgericht. Was daarom goed alternatief voor 12 daags verblijf in hotel. Goede ligging t.o.v. centrum en, indien gewenst, vervoer per stadsbusje. Was eerste bezoek aan Suriname en kan accommodatie moeilijk vergelijken. Ik vond prijs/ kwaliteit verhouding goed. Zou graag in centrale koelkast per kamer een koelkast vak willen.

Alleen gereisd in mei 2017

• 7L.& A.19-04-2017

Behoorlijk

Zeer vriendelijke ontvangst. Ruime gemeenschappelijke lounge. De dubbelkamer (Bougainville) is lichter en netter dan de duurdere dubbelkamer (Lotus), die donker en onfris is. Geen mogelijkheid tot betalen met creditcard. Verblijf en/of excursies dienen cash in euro betaald te worden (dus moet men van thuis flink voorzien zijn) of SRD (maar dan wordt een hogere wisselkoers aangerekend dan de officiële én het afhalen aan ATM is gelimiteerd). Onduidelijke communicatie hieromtrent bij de boeking. Veel info rond mogelijke excursies.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Sander18-04-2017

Een fijne plek, goede sfeer!

Gastvrij ontvangen, en behulpzame eigenaren.

Alleen gereisd in april 2017

5 tips over Bed and Breakfast Famiri

• Marleen Tuin, 25-11-2012 Rapporteren

Aan t eraden, zeker als je alleen reist en geen zin in een duur en anoniem hotel hebt.

• Björn Kok, 22-02-2012 Rapporteren

Voor het boeken van tours n het veelzijdige suriname bent kunt u vragen naar Erna van That's it Tour, die kan u helpen met het kiezen en boeken van verschillende tours.

• biggi, 12-10-2015 Rapporteren

Schuin tegenover Famiri bevindt zich iRi Tours & Airport Service, telefoon +(597)-7413430? Het is een Nederlands gecertificeerd bedrijf waar je voor allerlei tochten en tripjes terecht kunt. Waarom geef ik deze tip? Omdat de chauffeur altijd op tijd was. En dat vond ik heel bijzonder!

0 vragen over Bed and Breakfast Famiri

• TemperatuurregelingAirco, Open haard, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen