Bed and Breakfast Famiri

94 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

Toplocatie in Paramaribo.

Paul en Gerrie
2-4-2018

Heel gastvrije locatie in een rustige wijk op loopafstand van het centrum. Prima kamers, warme douche, goed ontbijt en heerlijke tuin met zwembadje en vele zitjes waaronder de gezamenlijke woon-/ontbijtkamer. Anneke kan bovendien je hele reis naar je eigen wensen samenstellen.

Uitmuntend we keren zeker terug.

Annick van langenhove
14-3-2018

Het is een heel gezellige b&b. De verwelkoming door Anneke en Ries is heel hartelijk. Je voelt je meteen thuis in Suriname. De kamers waren heel netjes. Ook het ontbijt was heel uitgebreid en samen ontbijten met de andere gasten vonden wij ook heel leuk. Dit is een topper die wat mij betreft 10 op 10 krijgt.

Thuis-komen en genieten !

Katrien & Wally
12-3-2018

Als je op zoek bent naar een B&B waar je echt thuis-komt, dan is dit de juiste keuze. Anneke en Ries zorgen ervoor dat alles perfect verloopt. Ze regelen je tours, geven tips over bezienswaardigheden, restaurants, fietstochten.

Anneke zal ook een wasmachine vullen met je vuile was voor een klein prijsje. Drankjes in koelkast verkrijgbaar aan democratische prijzen.

Je kan bagage veilig achterlaten wanneer je een meerdaagse tour doet.

Heel verzorgd ontbijt met bruine broodjes, sap en fruit.

Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig om je ver van huis thuis te voelen!

Petra Kuijpers
4-3-2018

Top ontvangst, mooie omgeving en relaxte sfeer

prima adres tegen een redelijke prijs

magickees
4-3-2018

Gastvrij, goede reisadviezen en organisatie van excursies,

dus duidelijk meer dan een slaapadres

Persoonlijk

Marieke
20-2-2018

Absolute aanrader in Paramaribo: mooie locatie, gezellig huis, mooie tuin met zitjes, prima kamers en bedden. Bovenal: Anneke en Ries heten je een persoonlijk en hartelijk welkom, zijn altijd gezellig naar de gasten niets is ze te dol. Bedankt voor een fijn en persoonlijk verblijf mensen!

prettig verblijf en leuke mensen ontmoeten

Soeria Facee Schaeffer
14-11-2017

Mooie en relaxte uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes en activiteiten in Suriname. Erg vriendelijk en attent personeel. Je ontmoet hier veel leuke mede reizigers en de gemeenschappelijke ruimte zijn heel open en prettig en nodigen uit tot uitwisseling van vakantie-ervaringen en leuke gesprekken. Pico bello!

Super leuk

Jan, Jerry, Ruud en Renate
13-11-2017

Leuk gezellig kleine locatie

Kamers eenvoudig maar prima

Anneke en Richard geven veel en goede informatie .

Lekker ontbijt

Leuke gezellige plek!

Helemaal top!

Romy
9-11-2017

Mooi guesthouse, alles wat je nodig hebt aanwezig, lekker vers ontbijt en hele vriendelijke mensen!

Bij Famiri voel je je thuis. Het is leuk om steeds weer andere mensen te ontmoeten. Er zijn veel plekjes in en rond het huis waar je kan zitten lezen of praten. Alles is goed verzorgd. De uitstapjes/reisjes worden perfect geregeld. Een hele fijne plek. Enige nadeel is het hondengeblaf 's nachts in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Famiri scoort een 8.77 uit 10 op basis van 103 reviews.