Bed and Breakfast Famiri ***

Bed and Breakfast Famiri
Bed and Breakfast Famiri
8,7

87 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

prettig verblijf en leuke mensen ontmoeten

Soeria Facee Schaeffer, 14-11-2017

Mooie en relaxte uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes en activiteiten in Suriname. Erg vriendelijk en attent personeel. Je ontmoet hier veel leuke mede reizigers en de gemeenschappelijke ruimte zijn heel open en prettig en nodigen uit tot uitwisseling van vakantie-ervaringen en leuke gesprekken. Pico bello!

Helemaal top!

Romy, 9-11-2017

Mooi guesthouse, alles wat je nodig hebt aanwezig, lekker vers ontbijt en hele vriendelijke mensen!

Heerlijke uitvalsbasis voor bezoek aan Suriname.

Colette, 4-11-2017

Bij Famiri voel je je thuis. Het is leuk om steeds weer andere mensen te ontmoeten. Er zijn veel plekjes in en rond het huis waar je kan zitten lezen of praten. Alles is goed verzorgd. De uitstapjes/reisjes worden perfect geregeld. Een hele fijne plek. Enige nadeel is het hondengeblaf 's nachts in de buurt.

Heerlijke uitvalsbasis...

Marcel & Astrid, 31-10-2017

Zeer ontspannen sfeer, alles goed geregeld! Jan en Klaaske namen zeer goed de honneurs waar voor Anneke die zelf een 1/2 jaar op reis was. Fijn om tijdens je reis in Suriname bij Famiri te logeren, wij voelde ons echt te gast. Koffers konden in de opslag als wij op trip waren. Fijn dat de kamers bij terugkomst steeds opnieuw weer tiptop in orde waren. Jan en Klaaske waren inmiddels enorm ingeburgerd en bij calamiteiten dachten zij mee in oplossingen. Goeie reis terug naar NL Jan & KLaaske!

Gezellig "thuis" in Suriname

Aad en Margreth, 17-10-2017

Famiri is een heel gezellig guesthouse. Jan en Klaaske staan altijd voor je klaar en maken `s ochtends een heerlijk ontbijt met een eitje en vers fruit.

De trips waren fantastisch! Geboekt bij Klaaske.

Het was fijn "thuiskomen" na de trips en af te koelen in het zwembadje met een koud drankje.

We nemen mooie herinneringen mee naar Nederland.

Heerlijk plekje

Conny, 9-9-2017

Mooie kamer met fijne bedden. Huis en tuin voelden steeds als thuiskomen na onze omzwervingen. Rustige buurt maar toch dichtbij het centrum en winkels/restaurants. Gastheer en gastvrouw heel behulpzaam. Prima ontbijt!! Eigenaresse had alle uitstapjes top geregeld. Heel dankbaar dit meegemaakt te hebben. Zou absoluut de volgende keer weer hier logeren. Contact met andere gasten kan maar hoeft niet. Er zijn genoeg zitplekjes voor iedereen!

Een heerlijke accommodatie!

Gonnie & Loes, 5-7-2017

We hebben een fijne tijd gehad bij Famiri. We konden altijd terecht bij Klaaske en Jan met vragen en ze hebben ons geholpen met het boeken van verschillende trips. Klaaske en Jan zijn leuke mensen en zijn begaan met hun gasten.

Helemaal goed

Gezin uit NL, 28-5-2017

Als je de anonimiteit van een hotel zoekt kan je beter niet voor de gezelligheid van een guesthouse kiezen.

Zover en je zo thuis voelen heel bijzonder

Anita mieton, 21-5-2017

Ik vond het 1 groot feest

Bij jullie en heb enorm genoten , ook de georganiseerde avonden waar ik dan de brlarbeque van heb mogen meemaken vond ik helemaal top en maakt een mooie verbinding met elkaar!!

Gevonden wat ik zocht; informeel logeer adres

Hans Oosterholt, 8-5-2017

Was informeel / vriendelijke sfeer met voldoende zitjes en hoekjes.Dit maakt onderlinge contacten goed mogelijk indien men dat wenst. Mooie sfeer door tuin en inrichting. Benadering was ontspannen en behulpzaam/ klantgericht. Was daarom goed alternatief voor 12 daags verblijf in hotel. Goede ligging t.o.v. centrum en, indien gewenst, vervoer per stadsbusje. Was eerste bezoek aan Suriname en kan accommodatie moeilijk vergelijken. Ik vond prijs/ kwaliteit verhouding goed. Zou graag in centrale koelkast per kamer een koelkast vak willen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Famiri scoort een 8.65 uit 10 op basis van 94 reviews.