Appartement

59 reviews over Appartement Edesse Suites & Apartments in het Nederlands

Fantastisch en relax

Joan,
8-1-2018

Heb een ontzettend plezierig verblijf gehad bij Edesse. Wij verbleven in de balcony suite van 15/11 - 5/12 2017. Heel vriendelijk ontvangen. Hele grote suite met aan de voorkant een balkon. Het was heerlijk vertoeven op het balkon. Deze werd trouwens ook nog gerenoveerd! Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Zwembad was ook super lekker. Wij komen zeker volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in november 2017

Geweldige tijd gehad, kunnen relaxen, goed eten

Q.J. v an Zon,
2-9-2017

Paar tandjes terugschakelen, alles gaat hier langzamer dan we zijn gewent, heerlijk.

Gereisd met partner in maart 2017

Tevreden

Kaya Y
22-12-2016

Genoten van mijn verblijf met een vriendin. Goed uitgerust, en mochten we weer naar Suriname willen, dan kiezen we opnieuw Edesse.

+Ligging is ideaal

Gereisd met vrienden in december 2016

Prima appartementencomplex centraal in Paramaribo

Gerrit Buimer
27-8-2016

Via een vriend in contact gekomen met Edesse. Wij hadden een goed beeld van de ligging in het centrum van Paramaribo en zeer dicht bij alle winkels. de appartementen zijn in een oud herenhuis zoals er wel meer in Paramaribo zijn, maar dit appartementencomplex is prima onderhouden. Al het hout zit goed in de verf. Het complex heeft een eigen parkeerterrein en een zwembad. Ieder ochtend wordt een eenvoudig ontbijt geserveerd,maar iedere dag bestaat uit het een ander gerecht.

Het appartement wordt iedere dag schoongemaakt, behalve op zondag.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Geweldige mensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een aanrader

Anna
17-8-2016

Top appartement!

- Goede prijs-kwaliteit

- Typisch Surinaams, erg gezellig

- Zeer centraal gelegen tegen het centrum aan

- Fijn en behulpzaam personeel

Verwacht geen super luxe, maar alles wat noodzakelijk is: goede bedden in ruime grote kamers, tv, zwembad, is keurig verzorgd, en dat voor een heel redelijk bedrag.

Komen er zeker terug. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

Appartement en locatie in 1 zin geweldig!

Hanoewant
23-5-2016

Midden in het centrum van Paramaribo met zwembad. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Je kunt er ook koken en de was kan worden gedaan voor jou. Ontbijt kan iets gevarieerder.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Geweldig

Melissa houtsema
21-2-2016

Voor de tweede keer teruggegaan. Prachtige locatie, vriendelijke personeel. Ligging van zwembad was goed en goed gevarieerd ontbijt. Heb alleen maar positieve indruk gehad van het hotel en het personeel. Echt een aanrader!!!!

Gereisd met partner in januari 2016

Uitstekend, alles naar wens.

C.J.J. van Zon
17-2-2016

We hebben er in Januari 2016 gelogeerd op de double suite. Service is uitstekend. Prima inrichting, uiteraard geen extreme luxe. Goede airco en men gaf ons een klamboe als voorzorg voor een tientje + spuitbus. Elke dag wordt er schoongemaakt en het zwembad is net als de ligging ideaal. Beslist een aanrader, gezien de prijs en kwaliteit gewoon goed. Kom er beslist weer terug. Personeel van Edesse bedank voor de voortreffelijke service.

Caspar van Zon en Marion de Bie

Waalwijk

Gereisd met partner in januari 2016

Nooit meer!

Mevrouw G. J. Z.
21-1-2016

Zwembad is fijn en de locatie is centraal, maar dat is dan ook het enige pluspunt.

De eigenaar verblijft in Ned en voert de gehele dag via skape controle over alles wat er op zijn terrein gebeurt, waardoor er nauwelijks gebruik gemaakt kan worden van internet. Komt zijn afspraken niet na en laat zelfs zijn personeel in Suriname alsook in Ned. leugens vertellen.

Hij laat " familie' leden" voor gaan op de gasten en is zelfs bereid andere gasten te verplaatsen en of (gemaakte reserveringen/afspraken, prijs, toewijzing van accommodatie, etc.) te weigeren.

Het is er absoluut niet brandveilig. Veel kakkerlakken en duffe geur i.v.m. tapijt in alle kamers.

Echt een afrader!

Gereisd met partner in januari 2015

Teleurstellend

Marinde
27-6-2015

Met 9 personen 1 badkamer delen, een tweepersoonskamer met 4 personen delen. Zwembad met max. 6 personen gebruiken. Regelmatig problemen met wifi. Zeer streng personeel, alsof je op een kinderkamp bent. Afgesproken en betaald om 's avonds pas de kamer te verlaten i.v.m. onze vlucht, we moesten er echter om 11 uur 's morgens uit zijn. Bezittingen door schoonmaaksters verplaatst, zodat je soms lang moest zoeken voordat je je spullen gevonden had. Wat wel goed was, is dat de tijd van het ontbijt aangepast kon worden. Als je daarentegen een kwartier voor het eind van het ontbijt kwam, mocht je niet meer ontbijten.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Edesse Suites & Apartments in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Edesse Suites & Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.