Appartement Edesse Suites & Apartments

Tonen op kaart

64 reviews over Appartement Edesse Suites & Apartments

• 10A.Leidsman30-01-2020

Super genoten

Ik heb genoten van me verblijf bij Edesse mooie kamer,zwembad was ook heel aangenaam appartement zit op een super locatie je kan er goed uitslapen ook zit alles in de buurt makkelijk bereikbaar en is goed beveiligd en er is warm water,elke ochtend werden de kamers opgeruimd en schoon gemaakt Ook de beheerder Meneer (B) en Computerman Meneer(F en vrouw) waren super relax ze hebben me nog meer laten genieten van me vakantie De 2 heren hebben me veel vertelt over Suriname Wat jammer is dat er geen kleine bar aanwezig is waar je een drankje of wat snibble en snabble kan eten vooral na een dagje wandelen en je wil lekker buiten zitten met vrouw in de avond .En verlichting bij en in het zwembad dan zou het super geweldig maken Ik heb genoten van me verblijf is zeker een aanrader aan andere die wat in Paramaribo willen huren Edesse and Crew thank you see you soon

Alleen gereisd in januari 2020

• 2019
    10Matthijs23-12-2019

Super

We hebben genoten van onze vakantie en ons verblijf in Edesse. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk en onze kamer heerlijk ruim. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Dick Pomp14-11-2019

Wij komen terug!

De ligging is zeer gunstig. Het personeel fantastisch, behulpzaam en vriendelijk. Het (balkon-)appartement is ruim, schoon, wordt iedere dag gereinigd . Het zwembad erg prettig. Het balkon is geweldig. Wij hebben er veel familieleden ontvangen.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Joke Stevens06-11-2019

Héél plezierig!!

Heel fijn ruim verblijf, schoon, zwembad ter beschikking en last but not least erg aardige en behulpzame medewerkers!! Héle goede verhouding prijs/ verblijf. Plezierig dicht bij centrum en toch rustig! 14 dagen verbleven mijn collega en ik hier, met goede ervaring! Internet was niet altijd optimaal, maar daar werd dan meteen aan gewerkt!

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 2018
    8Joan08-01-2018

Fantastisch en relax

Heb een ontzettend plezierig verblijf gehad bij Edesse. Wij verbleven in de balcony suite van 15/11 - 5/12 2017. Heel vriendelijk ontvangen. Hele grote suite met aan de voorkant een balkon. Het was heerlijk vertoeven op het balkon. Deze werd trouwens ook nog gerenoveerd! Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Zwembad was ook super lekker. Wij komen zeker volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

9Q.J. v an Zon02-09-2017

Geweldige tijd gehad, kunnen relaxen, goed eten

Paar tandjes terugschakelen, alles gaat hier langzamer dan we zijn gewent, heerlijk.

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Kaya Y22-12-2016

Tevreden

Genoten van mijn verblijf met een vriendin. Goed uitgerust, en mochten we weer naar Suriname willen, dan kiezen we opnieuw Edesse. +Ligging is ideaal +Grote kamers +Goede prijzen +Buitenzwembad +Schoon

Gereisd met vrienden in december 2016

• 8Gerrit Buimer27-08-2016

Prima appartementencomplex centraal in Paramaribo

Via een vriend in contact gekomen met Edesse. Wij hadden een goed beeld van de ligging in het centrum van Paramaribo en zeer dicht bij alle winkels. de appartementen zijn in een oud herenhuis zoals er wel meer in Paramaribo zijn, maar dit appartementencomplex is prima onderhouden. Al het hout zit goed in de verf. Het complex heeft een eigen parkeerterrein en een zwembad. Ieder ochtend wordt een eenvoudig ontbijt geserveerd,maar iedere dag bestaat uit het een ander gerecht. Het appartement wordt iedere dag schoongemaakt, behalve op zondag.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Geweldige mensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Anna17-08-2016

Een aanrader

Top appartement! - Goede prijs-kwaliteit - Typisch Surinaams, erg gezellig - Zeer centraal gelegen tegen het centrum aan - Fijn en behulpzaam personeel

Verwacht geen super luxe, maar alles wat noodzakelijk is: goede bedden in ruime grote kamers, tv, zwembad, is keurig verzorgd, en dat voor een heel redelijk bedrag.

Komen er zeker terug. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Hanoewant23-05-2016

Appartement en locatie in 1 zin geweldig!

Midden in het centrum van Paramaribo met zwembad. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Je kunt er ook koken en de was kan worden gedaan voor jou. Ontbijt kan iets gevarieerder.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

4 tips over Appartement Edesse Suites & Apartments

• W.H. Polet, 01-03-2012

Wij misten alleen een spuitbuisje tegen muggen, maar aan de overkant was een Chinese supermarkt ...

• zoef03, 08-10-2014

Zeker geen kamer op bovenverdieping/zolder!

• Marinde, 27-06-2015

Ga hier niet heen met een grote groep.

4 vragen over Appartement Edesse Suites & Apartments

• Ger breemen, 16-05-2019

Heb je nog ruimte

16sept tot 5okt zo ja wat kos me dat voor twee pers. ivb met boekingen graag een snelle reactie heb twee maal geprobeerd u te bereiken. Ik ben al eerder geweest bij u hoop daarom ook een goed antwoord te mogen ontvangen gr ger breemen

• hugo bhadai, 07-01-2019

vakantie

voor 12 nachten 2 personen Wat is de prijs.Vroeger woonde ik in de buurt

• saan, 19-02-2014

wifi

zie op jullie site geen draadloos internet,,,,dat vind ik niet zo verwelkomend,,,bijna alles draait op internet wifi toch,,,,zoals whattsapp,,,, * ,,,,etc.

Anna, 23-02-2014

Er is wel gratis wi-fi beschikbaar

Appartement Edesse Suites & Apartments info

• Aantal personenMeer dan 12