Hotel Eco Resort Inn

Hotel Eco Resort Inn
7,8

7 tips over Hotel Eco Resort Inn

Jan, 7-2-2016
iets verder op in de straat Chinees restaurant Chi Min, een echte aanrader smakelijk en groot assortiment, zeer vriendelijk en belangstellende bediening
F Karamat, 6-4-2015
Neem zeker een kijkje bij Eco resort
Freddie , 26-5-2014

Snert en pindasoep bij het restaurantje achter Fort Zeelandia en de Nationale Assemblee (aan het water).

't Vat, altijd gezellig eten is goed en niet duur (en geen extra TAX over je rekening).

Restaurant Roopram voor echte Rotti (mild bestellen en dan is het nog scherp).

Blauwgrond voor echte Javaanse restaurantjes.

Bakkabanas en loempia's aan de waterkant.

We hebben een aantal aanbieders voor Eco Resort Inn voor je op een rij gezet:

Connie, 15-3-2014
Ga wat van het land zien, zoals tours naar: Galibi (zeeschildpadden), Anaula (in het regenwoud), Commewijne riviercruise (plantages en dolfijnen). Alles had ik bij Jenny Tours Suriname geboekt en was uitstekend geregeld. Waterschoenen en regencapes zijn handig tijdens div. boottours. Laat warme kleding thuis. Koop "Tropical bush" tegen de muggen, werkt veel beter en goedkoper dan "Deet" uit NL. (ook te koop in souvenirwinkel in Eco Resort).
nathalie, 31-1-2014
Zeker een aanrader is om 's avonds een taxi te nemen naar Blauwgrond en dan te vragen naar de Warungs. Dit zijn eethuisjes waar je echt de Surinaamse en Javaanse gerechten kan eten. De eettijden beginnen hier rond 7 a 8 uur de echte drukte begint na 8 uur.
Linda1704, 21-12-2013
Dolfijnen spotten, super leuk met lekkere hapjes!

Siebe , 17-8-2013
Je mag gebruik maken van het zwembad van het Torarica hotel, nu hebben ze een eigen zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Eco Resort Inn voor je op een rij gezet: