Hotel Eco Resort Inn

Hotel Eco Resort Inn
7,8

102 reviews over Hotel Eco Resort Inn in het Nederlands

Fijne uitvalsbasis om Suriname te ontdekken. Nette omgeving, rustig gelegen, maar op loopafstand van centrum en alles binnen bereik. Kamers netjes schoon, goede bedden, maar ietwat gedateerde badkamer. Heerlijk (klein) zwembad en iedere ochtend buiten ontbijten in de riverhut. Kortom: fijn om hier te zijn! Personeel is prettig in de omgang.

Chillen op zn surinaams!

Adri Smit
14-6-2018

Lekker chillen in klein ,maar fijn ,zwembad.

Kamers worden goed schoon gehouden, heerlijk vers ontbijt en een mooie locatie! Genieten vlakbij alle uitgaansmogelijkheden en voorzieningen! TOP!

voor door tocht hotel prima

Marcel van Huet
26-9-2017

Ontbijt was goed.

Zwembad veel te klein en niet genoeg parasols.

regelmatig geen bar personeel bij het zwembad 100 meter lopen om drinken te krijgen

Stonk regelmatig naar riool bij het zwembad.

kamer schoonmaak met de Franse slag.

D-reizen

fijn hotel, met heerlijk ontbijt

carla
1-8-2017

Ontbijt is heerlijk, een echte aanrader.

Een klein zwembad, maar lekker om even af te koelen. Maar ook de mogelijkheid om bij moederhotel Torarica met een groot zwembad te zwemmen.

Prima hotel

Wim Kloonen
2-4-2017

Niks mis mee met dit hotel. Redelijk dicht bij het centrum. Kamer gewoon goed en schoon. Personeel niets op aan te merken. Ontbijt uitstekend. Volgende keer weer dit hotel.

Myrna Kaliar, Sales Manager, Sales Manager, 18-4-2017

Beste meneer/ mevrouw,

dank voor uw terugkoppeling! Wij hopen u in de toekomst wederom als gast te mogen ontvangen in ons hotel.

Prima hotel

joke
12-2-2017

Goed hotel, ruime kamers en heel schoon.

Ontbijt goed veel keuze.

Vriendelijk personeel.

Vanuit het hotel kan je overal makkelijk heen.

fantastisch

reus
27-11-2016

ontbijt en de kamers waren prima

nog steeds aangenaam verblijf

Erpee te Dee
5-10-2016

Gezien de laatste keer dat ik er gelogeerd heb, leek e.e.a. verbeterd. Men was nog aan het verbouwen; het achterste gebouw had in ieder geval al een lift en had ook veel beter Wifi-contact dan voorheen. Verder was de service nog hetzelfde en prima, en waar voorheen de receptie was, is nu een kleine eetgelegenheid gecreëerd.

Het is er in ieder geval nog goed toeven.....

Het ontbijt is prima: voldoende keus, zoveel mogelijk vers, etc.

De ontbijtruimte is nog steeds in een overdekt buitenruimte, waardoor de vogels graag een hapje mee-eten van je bord als je even niet oplet.....

Helaas op zondagavond van mijn 3 daags verblijf wat last gehad van het flinke discolawaai van het naburig Torarica-hotel.

goed uitvalsbasis

Jan
7-2-2016

goed hotel in Paramaribo, dicht bij centrum en veel prima restaurants in de buurt. Restaurant heeft beperkte kaart, wel heerlijk in de (overdekte) open lucht. Uitstekend ontbijtbuffet, kok staat voor je klaar om allerlei lekkers vers te bakken. Schone kamers, vriendelijk personeel. gelegenheid om ter plekke tours te boeken

Goed hotel

ron
23-8-2015

We verbleven meerdere keren tijdens onze rondreis door Suriname in dit hotel. Het was als het ware de 'thuisbasis'. Nette kamers, vriendelijk personeel, prima ontbijt en diner. De kamers zijn eenvoudig, misschien wat aan de kleine kant, maar wel netjes en schoon. Hotel is van goed niveau.

Fijn dat je ook je koffers kunt achterlaten als je excursies naar het binnenland maakt. Verder ben je vanuit het hotel snel in het centrum van Paramaribo.

Al met al een prima hotel om te verblijven.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eco Resort Inn in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eco Resort Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.