Appartement De Kolibrie

Appartement
Appartement De Kolibrie

9 tips over Appartement De Kolibrie

Michelle Hoogland, 12-1-2015

Hermitage Mall is heel goed aan te fietsen (5-7 minuten) met de fietsen die je kunt lenen van de Kolibrie. Hier kun je leuk winkelen, naar de bioscoop en genieten van de Surinaamse gezelligheid (zeker op de zondagavond).

Met de eigenaar kun je op zondag naar de Kwatta-markt erg leuk om een keer een bezoekje brengen.

Fam Drabbe, 2-1-2015
Orange Travel, goed georganiseerd, Galibi, Isadou, voettocht Paramaribo, etc,
Mark, 1-11-2014
Op zondag is het eetcafé op het complex gesloten, dus houdt hier vooral rekening me als je op zaterdagmiddag/avond aankomt (bijv. ergens brood halen voor het ontbijt).

We hebben een aantal aanbieders voor De Kolibrie voor je op een rij gezet:

A.W. Rowaan, 19-5-2014
Bij de Kolibrie kan je voor een boodschap in de buurt een fiets bij de receptie lenen. Erg handig.
T. sanichar, 10-9-2013
Maak vooral gebruik van de fantastische keuken en vraag hulp aan personeel bij tips over je vakantie in Suriname.
Wim, 29-8-2013
Huur een fiets of auto(vergeet niet links rijden in Suriname) en verken de omgeving.

Familie Schimmel en vrienden, 21-8-2013
Ben je met een grote groep bestel dan afzonderlijk taxis of huur een busje. Drie taxis tegelijk bestellen is vaak een probleem.
Ruud Heeringa, 18-6-2013
Ook in de regentijd viel het erg mee met de muskieten. Je moet wel muskieten gel gebruiken, maar koop het in de supermarkt in Suriname. Het is veel beter en stukken goedkoper!
Joyce, 6-7-2012
Ben je een beetje sportief en houdt je van hardlopen dan kunje dat in de omgeving prima doen. Misschien dat een speeltuin aangelegd kan worden voor wat jongere kinderen. Op nog geen kilometer afstand vind je het goed verzorgde restaurant Jawa en Sarina. Het eten is er heerlijk, goede service en niet onbelangrijk, het is schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kolibrie voor je op een rij gezet: