Appartement

152 reviews over Appartement De Kolibrie in het Nederlands

Suriname gewoon doen !!

Helma,
11-3-2019

Nederlandse eigenaar met een geweldige ontvangst en heerlijk eten

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldige ervaring! Tot de volgende keer!

Fam Hilgerink,
25-8-2018

Schoon, compleet appartement met wifi en airco's. Zeer prettige ambiance. Gezellig restaurant waar je heerlijk lekker kunt ontbijten/lunchen en dineren, warme, lieve, behulpzame mensen en zeer, zeer goed eten tegen hele prettige prijzen en het is daarom zonde om zelf te koken. Is echt een aanrader! Alles was mogelijk en te overleggen met de kok en de eigenaresse. Na een paar dagen in het oerwoud te zijn geweest was het ook erg prettig al onze kleren te kunnen laten wassen bij de wasservice. Geweldig is dat! Als je een auto huurt kun je makkelijk overal in Paramaribo komen en de mooie stad ontdekken. Wel links rijden is even wennen maar gaat prima! Bedankt fam. Thakoerdien en al het personeel voor de gewldige tijd! En hopelijk tot de volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

faizel chedi,
14-3-2018

Mooi en goed onderhouden complex

Gereisd met vrienden in maart 2018

We hebben een aantal aanbieders voor De Kolibrie voor je op een rij gezet:

De perfecte plek voor Surinaamse ontspanning

Aarnout,
30-10-2017

De locatie is schoon, opgeruimd en mooi. Het is slechts 20 minuten naar de gezellige drukte van de stad. Dit maakt de locatie een nóg ontspannender. Het eten, het zwembad en de mensen maken deze plek tot een onvergetelijk vakantieoord!

Gereisd met partner in oktober 2017

Aan alles is gedacht, van een prima ingericht appartement tot een wasservice en de mogelijkheden om er op uit te gaan per fiets, ov, taxi of huurauto. Alle medewerkers (en soms ook de andere gasten) denken met je mee, staan voor je klaar; al is het maar om een spin te vangen of je bv de route naar het nabij gelegen winkelcentrum of een van de vele markten uit te leggen. Er zijn diverse mogelijkheden om trips te regelen, ook meerdaags. Dit alles in een ongedwongen sfeer en een rustige omgeving. Het zwembad is niet groot, maar biedt prima verkoeling en vertier voor jong en oud. Heerlijk in een hangmat een boek lezen of de online mogelijkheden verkennen kan ook aan de rand van het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een warme, lieve, behulpzame, gezellige mensen

Eric 'Tol' Vermeulen,
26-9-2017

Schoon, compleet appartement en zeer prettige ambiance. Gezellig restaurant, warme, lieve, behulpzame mensen en zeer, zeer goed eten tegen hele knappe prijzen. Is echt een aanrader.

Gereisd alleenreizend in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

niet voldoende

rb,
17-9-2017

prijs / kwaliteitsverhouding is niet in evenwicht. Te duur om daar een week of zes door te brengen.. Ligging te afgelegen, hygiëne is ook maar zo zo te noemen, toilet ronduit smerig, rammelende airco. Het weer maakte een hoop goed, maar de volgende keer toch maar iets anders

Gereisd met partner in augustus 2016

Suriname 2017

S malhoe mishre,
2-8-2017

Wij hadden deze appartement afgehuurd voor 10 dagen . Wat een schitterend complex , heerlijk eten daar zo En lekker goedkoop ook De klantgerichtheid geven wij daar gewoon een super lieve mensen echt een aanrader Appartement qua ruimte is ook super !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Perfecte uitvalsbasis voor Suriname verkenning!

Fam. Janssen,
18-5-2017

Prima accommodatie voor jong, gemiddeld en oudere leeftijden. Wij (5p) waren in de leeftijd van 12 tot 68 jaar en hebben er bijna 3 weken vertoefd.

Slaapkamers met airco is prettig en het is voldoende en praktisch ingericht. Natuurlijk zijn er wel wat onderhoudswerkzaamheden nodig hier en daar maar als je dit aangeeft komen ze het snel bekijken en voor je verhelpen of maken. Wifi is wat minder soms alsook de TV ( thuis glasvezel gewend en dus verwend) maar dat bewaren we dan wel weer voor thuis want het is zonde om al je tijd daar aan te besteden als je ook lekker bij het zwembad in een hangmat kan liggen of op het veranda kan zitten met een biertje/ cola oid. Tuurlijk geen 5 sterren maar dan moet je bijv. naar 't Krasnapolsky gaan voor heel wat meer geld als je een hogere inrichting vakantiestandaard hebt. Prijs/ kwaliteit is hier meer dan voldoende !!

Het ligt net buiten het drukke centrum aan het einde van een doodlopende weg. Terrein is beveiligd met personeel, hek en camera's en al het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Er wordt vrij regelmatig schoongemaakt en ook hier niks op aan te merken. Op verzoek doen ze je appartement ook. Je kan ook tussendoor je was laten doen en heb je snel weer terug. Eetcafé is meer dan OK want je hoeft er niet apart voor naar een restaurant. De eigenaar is dus ook een prima kok die voor een mooi bedragje heerlijk lokale gerechten serveert. Je kunt ook gewoon lekker wat drinken bestellen voor bij het zwembad of appartement.

Fietsen gebeurd er niet veel.. toch kan je daar redelijk fietsen ( te leen ) voor een boodschapje. Zijn genoeg lokale supermarktjes voor eerste benodigdheden. Hermitage Mall is ook te fietsen en heb je alles voorhanden. Je bent met de lokale busjes (PLO voor +- Srd 2,- = € 0,25ct) ook snel in het centrum. Anders een vertrouwde taxi bestellen kan ook prima. Ook zijn diverse uitstapjes of meerdaagse tripjes bij de balie te boeken.

Zouden hier zo weer heen gaan wat ook gaat gebeuren als we weer in de gelegenheid zijn. Bedankt fam. Thakoerdien en al het personeel voor de fijne tijd!.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Volgende keer weer De Kolibrie!

Frank
4-6-2016

In mei 2016 ben ik voor het eerst in De Kolibrie geweest, voor 16 dagen. Het was voor mij de vijfde keer in Suriname. Voor mijn reisgenoten, met kinderen, was de Kolibrie al bekend. Prettig appartement, praktisch ingericht. Airco in de slaapkamer, ventilator in de woonkamer. Miertjes in de keuken, maar dat hoort bij de tropen. Fijne veranda met mooie planten ervoor, dus lekker privé. Heerlijk zwembad, schommel voor de kinderen. Goed eetcafé. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreide service naar keuze, de was kun je laten doen. Het complex is kleinschalig, wordt bewaakt, en is veilig gelegen aan een weg zonder doorgaand verkeer. Redelijk geprijsd. Supermarkten 10 minuten lopen. Taxi naar het centrum: SRD 25,--. Transfer naar de luchthaven.

Veel dank aan alle medewerkers. Volgende keer ga ik weer naar De Kolibrie!

Verbeterpunten: afsluitbare hekjes bij het zwembad (voor de jonge kinderen), en wifi-versterking voor de achterste appartementen.

Gereisd met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Kolibrie in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Kolibrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.