Appartement De Kolibrie

Appartement De Kolibrie

150 reviews over Appartement De Kolibrie in het Nederlands

faizel chedi
14-3-2018

Mooi en goed onderhouden complex

De perfecte plek voor Surinaamse ontspanning

Aarnout
30-10-2017

De locatie is schoon, opgeruimd en mooi. Het is slechts 20 minuten naar de gezellige drukte van de stad. Dit maakt de locatie een nóg ontspannender. Het eten, het zwembad en de mensen maken deze plek tot een onvergetelijk vakantieoord!

Aan alles is gedacht, van een prima ingericht appartement tot een wasservice en de mogelijkheden om er op uit te gaan per fiets, ov, taxi of huurauto. Alle medewerkers (en soms ook de andere gasten) denken met je mee, staan voor je klaar; al is het maar om een spin te vangen of je bv de route naar het nabij gelegen winkelcentrum of een van de vele markten uit te leggen. Er zijn diverse mogelijkheden om trips te regelen, ook meerdaags. Dit alles in een ongedwongen sfeer en een rustige omgeving. Het zwembad is niet groot, maar biedt prima verkoeling en vertier voor jong en oud. Heerlijk in een hangmat een boek lezen of de online mogelijkheden verkennen kan ook aan de rand van het zwembad.

Wat een warme, lieve, behulpzame, gezellige mensen

Eric 'Tol' Vermeulen
26-9-2017

Schoon, compleet appartement en zeer prettige ambiance. Gezellig restaurant, warme, lieve, behulpzame mensen en zeer, zeer goed eten tegen hele knappe prijzen. Is echt een aanrader.

niet voldoende

rb
17-9-2017

prijs / kwaliteitsverhouding is niet in evenwicht. Te duur om daar een week of zes door te brengen.. Ligging te afgelegen, hygiëne is ook maar zo zo te noemen, toilet ronduit smerig, rammelende airco. Het weer maakte een hoop goed, maar de volgende keer toch maar iets anders

Suriname 2017

S malhoe mishre
2-8-2017

Wij hadden deze appartement afgehuurd voor 10 dagen .

Wat een schitterend complex , heerlijk eten daar zo

En lekker goedkoop ook

De klantgerichtheid geven wij daar gewoon een

super lieve mensen echt een aanrader

Appartement qua ruimte is ook super !!!

Perfecte uitvalsbasis voor Suriname verkenning!

Fam. Janssen
18-5-2017

Prima accommodatie voor jong, gemiddeld en oudere leeftijden. Wij (5p) waren in de leeftijd van 12 tot 68 jaar en hebben er bijna 3 weken vertoefd.

Slaapkamers met airco is prettig en het is voldoende en praktisch ingericht.

Natuurlijk zijn er wel wat onderhoudswerkzaamheden nodig hier en daar maar als je dit aangeeft komen ze het snel bekijken en voor je verhelpen of maken. Wifi is wat minder soms alsook de TV ( thuis glasvezel gewend en dus verwend) maar dat bewaren we dan wel weer voor thuis want het is zonde om al je tijd daar aan te besteden als je ook lekker bij het zwembad in een hangmat kan liggen of op het veranda kan zitten met een biertje/ cola oid.

Tuurlijk geen 5 sterren maar dan moet je bijv. naar 't Krasnapolsky gaan voor heel wat meer geld als je een hogere inrichting vakantiestandaard hebt.

Prijs/ kwaliteit is hier meer dan voldoende !!

Het ligt net buiten het drukke centrum aan het einde van een doodlopende weg. Terrein is beveiligd met personeel, hek en camera's en al het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Er wordt vrij regelmatig schoongemaakt en ook hier niks op aan te merken. Op verzoek doen ze je appartement ook.

Je kan ook tussendoor je was laten doen en heb je snel weer terug. Eetcafé is meer dan OK want je hoeft er niet apart voor naar een restaurant. De eigenaar is dus ook een prima kok die voor een mooi bedragje heerlijk lokale gerechten serveert. Je kunt ook gewoon lekker wat drinken bestellen voor bij het zwembad of appartement.

Fietsen gebeurd er niet veel.. toch kan je daar redelijk fietsen ( te leen ) voor een boodschapje. Zijn genoeg lokale supermarktjes voor eerste benodigdheden. Hermitage Mall is ook te fietsen en heb je alles voorhanden.

Je bent met de lokale busjes (PLO voor +- Srd 2,- = € 0,25ct) ook snel in het centrum. Anders een vertrouwde taxi bestellen kan ook prima.

Ook zijn diverse uitstapjes of meerdaagse tripjes bij de balie te boeken.

Zouden hier zo weer heen gaan wat ook gaat gebeuren als we weer in de gelegenheid zijn.

Bedankt fam. Thakoerdien en al het personeel voor de fijne tijd!.

Volgende keer weer De Kolibrie!

Frank
4-6-2016

In mei 2016 ben ik voor het eerst in De Kolibrie geweest, voor 16 dagen. Het was voor mij de vijfde keer in Suriname. Voor mijn reisgenoten, met kinderen, was de Kolibrie al bekend. Prettig appartement, praktisch ingericht. Airco in de slaapkamer, ventilator in de woonkamer. Miertjes in de keuken, maar dat hoort bij de tropen. Fijne veranda met mooie planten ervoor, dus lekker privé. Heerlijk zwembad, schommel voor de kinderen. Goed eetcafé. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreide service naar keuze, de was kun je laten doen. Het complex is kleinschalig, wordt bewaakt, en is veilig gelegen aan een weg zonder doorgaand verkeer. Redelijk geprijsd. Supermarkten 10 minuten lopen. Taxi naar het centrum: SRD 25,--. Transfer naar de luchthaven.

Veel dank aan alle medewerkers. Volgende keer ga ik weer naar De Kolibrie!

Verbeterpunten: afsluitbare hekjes bij het zwembad (voor de jonge kinderen), en wifi-versterking voor de achterste appartementen.

Voor de 5e keer weer teruggekeerd naar ons 2e huisje voor 3 maanden.( 17 nov 2015 tot 7 febr) Een prima, schoon 3-4 persoonsappartement van alle gemakken voorzien.(airco in beide slaapkamers).In het appartement is een kluis aanwezig Wij hebben in onze vakantieperiode mogen genieten van de rust, gezelligheid, het zwembad en de uitstekende maaltijden in het restaurant de Oase.

De chef-kok ( eigenaar Radjen) heeft weer zijn uiterste best gedaan om ons 3 maanden te verwennen met zijn heerlijke maaltijden. Veel persoonlijke aandacht van het eigenaars-echtpaar Radjen en Shanta Thakoerdien o.a.ook voor onze (schoon) moeder van 87 jaar die mee is gegaan, zij heeft een geweldige vakantie gehad.

In de afgelopen jaren, is een mooie vriendschap ontstaan.Dat geldt ook voor het overige personeel ( beveiliging, bar/keuken personeel , klusje, tuintje,en de schoonmaak) zijn altijd correct en vriendelijk.De Kolibrie is een goed onderhouden complex. Het complex ligt aan een doodlopende weg buiten de drukte van de stad Paramaribo. Naar de stad met een taxi duurt ongeveer 20 min en kost ongeveer 20 Srd (€ 4,--)

Samenvattend; nog steeds voor ons: een geweldige plek met een voortreffelijke keuken, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel en zeer gastvrije eigenaren.

Shanta, Radjen, en medewerkers bedankt voor de geweldige tijd. Het was weer Toppie!!

Wij zien elkaar weer over 9 maanden !!

Erg tevreden

C&H
24-1-2016

In de maanden december en januari hier gezeten. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Relaxte sfeer met andere gasten. Eten in het restaurant is vers en van goede kwaliteit. Dag specialiteiten zijn een aanrader.

Tweede kerstdag was er een gezellig feest bij de Kolibrie.

Voor kleine boodschappen in de buurt kun je fietsen lenen bij de receptie. Naar de stad ga je met taxi of bus.

Het is lekker dat er een zwembad aanwezig is.

Voor de tweede keer waren we hier. En voor herhaling vatbaar.

Appartement De Kolibrie 8.01 10 150 .