Appartement Cardy

AppartementWeer vandaag33°24°
Appartement Cardy
9,4

26 reviews over Appartement Cardy in het Nederlands

*Wij raden Cardy van harte aan!

Wies& Steven
1-4-2018

Carly / Carla en Dyon zijn behulpzame, vriendelijk, warm en bescheiden mensen.

Tijdens een dag op stap met Dyon (comfortabele auto, koelbox gevuld met heerlijke hapjes en drankjes) blijkt zijn schat aan kennis van cultuur, natuur, zijn visie op de Surinaamse samenleving en haar geschiedenis leerzaam en verhelderend. Carly regelt tours, ook op maat.

Op zijn aanraden zijn wij o.a. een dag op stap geweest met Fritz (en zijn partner), met zijn boot vogels spotten in de Mangrove en ondergelopen rijstvelden: een Top-ervaring! Ons appartement was in de puntjes verzorgd, levendig gesitueerd en toch een aangenaam rustpunt.

Wij raden Cardy van harte aan!

Wies/Steven

Een Top organisatie.

Steven van den Berg
      14-3-2018

Wij maakten 13/3 een prachtige trip naar Jodensavanne. Van begin, via de savanne, tot het eind was een " uit de bodem van het hart" belevenis, vol van informatie, prachtige plekken, geschiedenis en heerlijke happen en drankjes. Wij loeren nu op de volgende uitstap met Dion. Top!

heerlijk hier

rovers breda
        9-3-2018

een perfecte keuze als je vlakbij de stad een ruim appartement zoekt. je kunt lopend alle bezienswaardigheden bekijken. Dyon en Carla zijn geïnteresseerd in onze wensen en geven prima tips. Ook hun tours zijn aan te bevelen. Wij hebben hier heerlijke dagen doorgebracht.

Aan te raden!

Marie-Jose en Angelique
        21-2-2018

In februari 2018 verbleven wij in een appartement in Paramaribo van Cardy appartments. Het appartement was zoals op de website beschreven. Compleet, schoon, ruim, groot terras, Dicht bij het centrum gelegen. De verhuurders zeer gastvrij en voorkomend, bezorgd om het welzijn van de gasten. Stonden altijd voor ons klaar.

Een groot voordeel is dat zij ook fietsverhuur en tours organiseren : Cardy adventures.

Wij hadden vanuit Nederland al een aantal tours geboekt. De tours waren zeer goed georganiseerd en compleet met heerlijke lokale broodjes, hapjes en bijzondere vruchtensappen. De gids (de eigenaar) is ervaren en weet zijn kennis over de geschiedenis van Suriname, de cultuur en natuur goed over te brengen.

Wij bevelen deze lokatie, de verzorgde tours en de gastheer en gastvrouw van harte aan!

They go the extra mile

Leah
        26-1-2018

Perfecte gastvrouw en gastheer die het verblijf van hun gasten zo aangenaam mogelijk willen maken.

De ruimte was schoon, voorzien van alles wat noodzakelijk is. Een prima bed, airco, warm water bij het douchen, ruime koelkast, microwave, kookplaat.

Het echtpaar heeft ook een taxidienst. Ik werd door het echtpaar naar Zanderij gebracht. Ze hadden me kunnen afzetten en wegrijden, maar nee hoor. Aangezien de heer Smaal wist dat ik overvracht had heeft bij de balie precies uitgezocht hoe ik het beste kon omgaan met mijn overvracht. Ik heb een extra koffer meegestuurd met de vracht en de heer Smaal heeft toen de spullen die ik niet kon meenemen voor mij afgegeven aan een vriendin in Paramaribo. This is what I really call They go the extra mile

Ik wens hen veel succes met hun bedrijf.

fantastisch

Erwin Wolfert
        21-1-2018

Inrichting goed: alle voorzieningen aanwezig, zoals koelkast, kookplaat, magnatron, tv., koud en warm stromend water, airco

Hygiene uitstekend;

Liiging uitstekend. vlak bij uitganscentrum; restaurants.

Carla en Dyon (de eigenaren) zijun uitstekende gastheren.

Hebben deze keer een excursie gemaakt naar Nickerie, wat bij Dyon in uitstekende handen was.

Dit was de vierde of vijfde keer dat we bij hen logeerden en zoals altijd was alles prima geregeld. Het voelde aan als: weer thuis te zijn.

Hebben jammergenoeg deze keer keer geen boottocht met Cardy gemaakt, wat we In het verleden verschillende keren hebben gedaan. Echt aan te raden. Dyon kent het Surinaamse landdschap, flora en fauna als geen andere. Een uitstekende gids die het prima kan overbrengen. De snacks die Carla klaar maakt voor de trips zijn fantastisch

We waren er van 21 December 2017 tot 4 januari en hopen er vo;lgend jaar weer te zijn

Goede hygiëne en behulpzame eigenaar. Bovenverdieping (straatkant) heeft een balkon waar je gezellig kan zitten en een goed zicht hebt op de omgeving. Het appartement is op loopafstand van het centrum. Goede eetgelegenheden in de buurt alsmede bezienswaardigheden. Mogelijkheid tot het huren van fietsen en vervoer van en naar de luchthaven. Mogelijkheid m.b.t. trips naar het binnenland.

Geen op-aanmerkingen.

Geweldig

Perfecte combinatie
        11-1-2017

Wij (echtpaar met dochter van 13) hebben ruim 2 weken verbleven in een van de appartementen van Cardy. Het appartement op de bovenverdieping van huis B was geweldig. Twee slaapkamers met zeer goede airco, prima bedden, twee badkamers met warme douche, alles zeer schoon. Kitchenette (met ruime koelkast) en woonkamer hebben we weinig gebruikt, vooral vanwege het fantastische grote overdekte terras met veel privacy. Kitchenette volstaat voor het bereiden voor ontbijt. Paar dagen gebruik gemaakt van de fietsen, ideaal.

Supermarkt en eetgelegenheden op loopafstand, wel een drukke weg. Enkele malen tegen betaling gebruik gemaakt van ontbijtbuffet (bv dag na aankomst en na terugkeer van een tour) bij het tegenover gelegen Eco Resort Inn en het zwembad bij Residence Inn. Zo heb je de perfecte combinatie van een zeer ruim appartement met gebruik van zwembad wanneer je dat wenst.

Wij hadden het 14-daagse Reispakket geboekt met twee extra dagen appartement. Wij vonden dit ideaal, zeker wanneer je maar 2 weken in Suriname bent. We wilden in korte tijd veel zien, maar hadden geen zin in een groepsreis. We wilden wat meer vrijheid tussen de tours in. Bovendien heb je een vaste stek in Paramaribo, zodat je niet telkens al je spullen hoeft in te pakken. De tours waren zeer goed verzorgd. Wanneer Cardy zelf de tour niet vol had, werd deze verzorgd door andere locale tours. Prima!

Carla en Dyon zijn schatten. Zeer behulpzaam, deskundig en vriendelijk. Het gevoel bij mensen thuis te logeren, met toch voldoende privacy. Aanrader!

aangenaam

Angela
        24-11-2016

Schoon appartement op de begane grond. Goed bed, goede sanitaire voorzieningen. Mooie tuin. De ligging van het appartement is in een veilige omgeving. Het bevindt zich in het toeristisch gebied aan een drukke straat. Ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum. Maar je kunt ook een bus pakken of fietsen. Bij Cardy kun je een fiets huren. Ook is er een wasmachine en genoeg plek om de was op te hangen. Mijn vakantie van 2 weken was heel aangenaam.

Mooi appartemet, centraal gelegen

AB
        1-11-2016

Fijn verblijf gehad in dit appartement. Heerlijk om met q of 2 personen te verblijven. Handige inrichting en zeer schoon. Buitenruimte is fantastisch, met oa schommelbank en schaduw. Centraal gelegen en vriendelijke eigenaren. Iets om naar terug te keren.

Dyon S., Eigenaar / Manager, 2-11-2016

Mej. Annelies B.

Hartelijk dank. Was een genoegen U te accomoderen en te mogen lezen dat U een fijn verblijf hebt gehad. Wij doen er alles aan om de kwaliteit en service te behouden en zien u gaarne een volgende keer.

Dyon S.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cardy in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cardy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cardy scoort een 9.35 uit 10 op basis van 26 reviews.