Appartement Cardy

Tonen op kaart

29 reviews over Appartement Cardy

• 10Chantal Netscher- Mahadew18-08-2019

Fantastisch !

Het verblijf bij Cardy heeft ervoor gezorgd dat wij een extra bijzondere herinnering hebben aan deze vakantie , wij verbleven er met 9 personen verdeeld over 3 appartementen ruim 2 weken . De appartementen zijn echt van alle gemakken voorzien en hebben een terras waar wij konden ontspannen en zelf mango’s konden en mochten plukken! Wij hebben gebruik gemaakt van de fietsen en daardoor verschillende delen / wijken van de stad kunnen ontdekken/ bewonderen . De appartementen liggen op een perfecte afstand van het centrum en verschillende restaurants. Ook hebben we gebruik gemaakt van de aangeboden tours die tot in de puntjes verzorgd zijn. Cardy heeft ook ons vervoer van /naar het vliegveld geregeld en ons uitstapje via Albina naar Frans-Guyana .Mede dankzij de behulpzaamheid van Dyon en zijn bereidheid bij de zorg van mijn vader hebben wij ontspannen kunnen genieten van het mooie bijzonder Suriname ! Nogmaals dank voor alles.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Truda Stam en Kees Stam05-03-2019

volgende bezoek is weer bij Dion en Carla.

Dit was de derde keer dat we een appartement huurde. En weer was het erg fijn om er te verblijven, door de gastvrijheid van Dion en Carla . Ook de tours met Dion blijven een geweldige belevenis .

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Kees en Greta31-08-2018

Prima appartement dicht bij centrum van Paramaribo

Het appartement was voor 14 dagen voor ons een prima plek om als uitvalsbasis te dienen voor tochten in Paramaribo en haar omgeving. De verhuurders Dyon en Carla zijn gastvrije mensen. Het appartement is goed ingericht voor een dergelijk verblijf. Het voordeel is ook dat het op vijf minuten lopen van het centrum van Paramaribo af ligt.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Wies& Steven01-04-2018

*Wij raden Cardy van harte aan!

Carly / Carla en Dyon zijn behulpzame, vriendelijk, warm en bescheiden mensen. Tijdens een dag op stap met Dyon (comfortabele auto, koelbox gevuld met heerlijke hapjes en drankjes) blijkt zijn schat aan kennis van cultuur, natuur, zijn visie op de Surinaamse samenleving en haar geschiedenis leerzaam en verhelderend. Carly regelt tours, ook op maat. Op zijn aanraden zijn wij o.a. een dag op stap geweest met Fritz (en zijn partner), met zijn boot vogels spotten in de Mangrove en ondergelopen rijstvelden: een Top-ervaring! Ons appartement was in de puntjes verzorgd, levendig gesitueerd en toch een aangenaam rustpunt.
    Wij raden Cardy van harte aan! Wies/Steven

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Steven van den Berg14-03-2018

Een Top organisatie.

Wij maakten 13/3 een prachtige trip naar Jodensavanne. Van begin, via de savanne, tot het eind was een " uit de bodem van het hart" belevenis, vol van informatie, prachtige plekken, geschiedenis en heerlijke happen en drankjes. Wij loeren nu op de volgende uitstap met Dion. Top!

Gereisd met partner in maart 2018

• 9rovers breda09-03-2018

heerlijk hier

een perfecte keuze als je vlakbij de stad een ruim appartement zoekt. je kunt lopend alle bezienswaardigheden bekijken. Dyon en Carla zijn geïnteresseerd in onze wensen en geven prima tips. Ook hun tours zijn aan te bevelen. Wij hebben hier heerlijke dagen doorgebracht.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Marie-Jose en Angelique21-02-2018

Aan te raden!

In februari 2018 verbleven wij in een appartement in Paramaribo van Cardy appartments. Het appartement was zoals op de website beschreven. Compleet, schoon, ruim, groot terras, Dicht bij het centrum gelegen. De verhuurders zeer gastvrij en voorkomend, bezorgd om het welzijn van de gasten. Stonden altijd voor ons klaar. Een groot voordeel is dat zij ook fietsverhuur en tours organiseren : Cardy adventures. Wij hadden vanuit Nederland al een aantal tours geboekt. De tours waren zeer goed georganiseerd en compleet met heerlijke lokale broodjes, hapjes en bijzondere vruchtensappen. De gids (de eigenaar) is ervaren en weet zijn kennis over de geschiedenis van Suriname, de cultuur en natuur goed over te brengen. Wij bevelen deze lokatie, de verzorgde tours en de gastheer en gastvrouw van harte aan!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Leah26-01-2018

They go the extra mile

Perfecte gastvrouw en gastheer die het verblijf van hun gasten zo aangenaam mogelijk willen maken. De ruimte was schoon, voorzien van alles wat noodzakelijk is. Een prima bed, airco, warm water bij het douchen, ruime koelkast, microwave, kookplaat. Het echtpaar heeft ook een taxidienst. Ik werd door het echtpaar naar Zanderij gebracht. Ze hadden me kunnen afzetten en wegrijden, maar nee hoor. Aangezien de heer Smaal wist dat ik overvracht had heeft bij de balie precies uitgezocht hoe ik het beste kon omgaan met mijn overvracht. Ik heb een extra koffer meegestuurd met de vracht en de heer Smaal heeft toen de spullen die ik niet kon meenemen voor mij afgegeven aan een vriendin in Paramaribo. This is what I really call They go the extra mile Ik wens hen veel succes met hun bedrijf.

Alleen gereisd in januari 2018

• 10Erwin Wolfert21-01-2018

fantastisch

Inrichting goed: alle voorzieningen aanwezig, zoals koelkast, kookplaat, magnatron, tv., koud en warm stromend water, airco Hygiene uitstekend; Liiging uitstekend. vlak bij uitganscentrum; restaurants. Carla en Dyon (de eigenaren) zijun uitstekende gastheren. Hebben deze keer een excursie gemaakt naar Nickerie, wat bij Dyon in uitstekende handen was. Dit was de vierde of vijfde keer dat we bij hen logeerden en zoals altijd was alles prima geregeld. Het voelde aan als: weer thuis te zijn. Hebben jammergenoeg deze keer keer geen boottocht met Cardy gemaakt, wat we In het verleden verschillende keren hebben gedaan. Echt aan te raden. Dyon kent het Surinaamse landdschap, flora en fauna als geen andere. Een uitstekende gids die het prima kan overbrengen. De snacks die Carla klaar maakt voor de trips zijn fantastisch We waren er van 21 December 2017 tot 4 januari en hopen er vo;lgend jaar weer te zijn

Gereisd met partner in december 2017

• 2017
    9Menke05-06-2017

Vriendelijke eigenaar en een goede locatie.

Goede hygiëne en behulpzame eigenaar. Bovenverdieping (straatkant) heeft een balkon waar je gezellig kan zitten en een goed zicht hebt op de omgeving. Het appartement is op loopafstand van het centrum. Goede eetgelegenheden in de buurt alsmede bezienswaardigheden. Mogelijkheid tot het huren van fietsen en vervoer van en naar de luchthaven. Mogelijkheid m.b.t. trips naar het binnenland. Geen op-aanmerkingen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

6 tips over Appartement Cardy

• evajoline, 11-10-2012

Er zijn genoeg supermarktjes en restaurantjes in de buurt, ook leuke kroegjes zijn op loopafstand. Aanrader, ook als je maar een paar nachtjes blijft!

• Timo, 29-03-2012

Paramaribo vonden wij een beetje tegenvallen. De jungle in het binnenland is echt heel erg mooi. In Suriname gaat alles met telefoon nummers, dus zorg dat je kan bellen.

• Dorien & Bart, 21-05-2013

Vraag tips aan de verhuurders, zij weten veel en hebben goede contacten.

1 vraag over Appartement Cardy

• cobyvannoord, 23-10-2013

Kamer te huur

Hebt u nog een kamer te huur? En wat is de prijs?

Ik wil graag een kamer huren voor 1 persoon van 13 november tot 29 november 2013.

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u.

Dettie Vries, 24-09-2014

Van harte aanbevolen!