Busiwagi Adventurous - 4x4 tours in Suriname

Busiwagi Adventurous - 4x4 tours in Suriname

9.1Fenomenaal

• 9Lewis23-07-2018

Optimaal genieten van wat Suriname in zich heeft

Samen met mijn vader vier dagen de jungle in gegaan met een 4x4 terreinwagen.. wat een belevenis.. genieten van het rijden de natuur en lekker bijkletsen. Alles was goed verzorgd. Top om te doen dus..

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Patrice27-04-2018

Onvergetelijke ervaring

Suzuki 4x4 dagtocht in prachtig landschap.

Gereisd met partner in november 2017

• 10John van Rooijen31-10-2017

Fantastische ervaring, al het beloofde komt uit!

Vanaf het moment van ophalen bij ons appartement tot aan het weer thuis brengen was het een geweldige dag. Busiwagi zorgt voor een ware beleving waarin alles voorkomt wat beloofd is! Van het rijden over de savanne, door de jungle inclusief heuvels, plassen en kreken en over bauxietwegen! Alles klopt mede door de gidsen die juist achter je aan rijden om jou het gevoel te geven dat je het zelf allemaal ontdekt. Het is een ontzettend gemotiveerd team met ook uitstekend onderhouden materieel. Rond het middaguur word er een mooi plekje gezocht en word er een heerlijke lunch klaargezet. Deze lunch is gemaakt door de vrouw van Michel, hulde! Na een heerlijke dag zijn we bij terugkomst weer ontvangen door Michel, waarbij we onder het genot van een koud biertje onze ervaringen gedeeld hebben! Helaas paste in ons verdere programma geen 2-daagse tour, anders hadden wij dat graag gedaan.

oktober 2017

• 10Sab&Lex29-05-2017

Onvergetelijk

Echt een geweldige tour om te doen én om mee te maken. Onze gids Glenn, heeft ons goed begeleid, geinformeerd en ons laten crossen door verschillende prachtige omgevingen door de savanne en binnenland van Suriname. Binnen no time creëerde Glenn een top plekje (overdekt) waar we heerlijk hebben genoten van de overheerlijke en zeer uitgebreide lunch gemaakt door de partner van Michel. Het is niet zomaar een excursie waar er een vast stappenplan wordt doorlopen, door de gezelligheid en warme ontvangst door zowel Michel als Glenn, voelt dit uitje zeer speciaal. Wanneer wij weer in Suriname zijn, zullen wij deze excursie nogmaals doen! Echt een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Jan en Carola13-05-2017

Waanzinnig leuk, avontuurlijk en prima verzorgd!

We hebben de 1-daagse tour gedaan. Op het afgesproken tijdstip opgehaald bij ons verblijf en naar Domburg gereden. Hier plezierig ontvangen door Michel en Glen met koffie. De jeeps stonden klaar om in te stappen. Een fantastische tocht onder goede begeleiding waarin we zowel door de savanne als het bos zijn gegaan. Halverwege de dag een goed verzorgde lunch en ook onderweg voldoende te drinken. Leuk om op deze avontuurlijke wijze weer een ander stukje van Suriname te zien. We kunnen deze tour van harte aanbevelen!

mei 2017

• 9Noël09-05-2017

Busiwagi, een fantastisch gave ervaring

Een gave, avontuurlijke en goed verzorgde tocht door de savanne van Suriname met een stoer karretje. Samen met mijn zoon van 18 jaar door zand, blubber en water gereden. Echt een aanrader!

mei 2017

• 10Julie Rysman16-04-2017

Fantastische avontuurlijke trip!

Busiwagi is dé activiteit als je houdt van natuur en avontuur! Je wordt met een (zeer vriendelijke) taxichauffeur Patrick opgehaald bij uw verblijf. Hij brengt je naar de jeeps, vlakbij de savanne. We werden vriendelijk verwelkomt door Michel en Glen. We maakten kennis met de ongerepte natuur van Suriname per jeep voor een volledige dag. Glen (begeider die achter ons reed) verwent ons met drank en snacks. Hij zoekt 's middags de mooiste locatie om te genieten van een heerlijke maaltijd van hoge kwaliteit. Busiwagi is de plek waar je op een avontuurlijke wijze de savanne kan ontdekken. Je komt op plaatsen waar je nooit eerder zou komen. Het is een echte aanrader! Als we terugkomen naar Suriname, is dit een uitstap die we zeker willen overdoen.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Rob28-03-2017

genoten van de natuur en off road rijden!

Inmiddels mijn 4 e vakantie in Suriname. De twee daagse Busiwagitrip was perfect geregeld van begin tot eind. Stoere 4x4, zelf rijden met geweldige gids, Glen, die ook een voortreffelijke kok bleek. Heerlijke BBQ. Avontuurlijke overnachting in het bos bij een prachtig helder kreekje om te zwemmen. Slapen in de hangmat met klamboe en een schone deken voor de kille nacht? Lekker gebanjerd door zand, plassen en kreekjes tot we zelf ook onder zaten. Alles inclusief! Een hoogte punt van de vakantie! Enige minpunt: wij hadden maar 2 dagen geboekt!

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Peter17-03-2017

Een fantastisch avontuur

Wij deden de 1-daagse tour. 's Ochtends stipt op tijd van ons verblijfdadres afgehaald en naar Domburg gebracht en daar stapten we in onze Busiwagi! Ontzettend leuk en avontuurlijk om zelf te kunnen rijden. Onze voortreffelijke gids liet ons veel zelf uitvinden (leuk!) en daar waar het echt moeilijk werd, ging hij voorop. We reden over zand, door het oerwoud, door kreken en plassen en langs inheemse dorpen tot aan de Saramaccarivier. Een hele gave ervaring in je eigen 4x4. De tour was inclusief snacks, drinken en een heerlijke lunch. We kwamen niets te kort. Een echte aanrader voor iedereen die Suriname ook eens vanuit een 4x4 wil ontdekken. Het zelf rijden is echt een plus!

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Fam. van de Berg13-03-2017

Wat een fantastische trip met Busiwagi!

We hebben de 2-daagse Busiwagi tour gedaan als onderdeel van onze 2-weekse vakantie in Suriname. Wat een aangenaam en avontuurlijke trip was dit! Onze kinderen van 11 en 15 jaar vonden het ook super. Echt een aanrader.

maart 2017