Paramaribo

We hebben een aantal aanbieders voor Paramaribo voor je op een rij gezet:

vakanties Paramaribo

We hebben een aantal aanbieders voor Paramaribo voor je op een rij gezet:

Reviews over Paramaribo

Suriname is een prachtig land, ik ga zeker terug.

Hanneke van Noort,
    15-1-2019

Joah Inn ligt midden in Parmaribo. Wij hebben een excursies geboekt bij de reisleiding, (de Commewijne toer) en hebben met vrienden, die in Suriname wonen, nog een tweedaagse excursie gedaan naar het stuwmeer en een dag naar een indianendorp. We zijn met de taxi naar de Vlindertuin gegaan. Je kunt vanaf Joah Inn lopend naar de markt, de waterkant en Fort Zeelandia.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Je vind geen betere accommodatie in Paramaribo.

P.F. van Dijk,
    12-1-2019

Downtown Oasis is de beste plek in Paramaribo. Wij waren ruim een maand in Paramaribo en hebben veel accommodaties bekeken. Onze conclusie was steeds opnieuw: "te duur" of "hier wil je niet zitten". Bij Oasis was alles perfect. Ruime kamers, alles netjes en schoon, vriendelijk personeel en de kamers hebben alles wat je wenst. Een ruime tuin met gezellige terras en bar en zwembad. Het geheel voor een goede prijs.

Gereisd met partner in december 2018

Genieten

Jasper Oosterum,
    11-1-2019

Kekemba is een heerlijke oase in Paramaribo. Pal naast de dierentuin en de cultuurtuin (lees: stadsjungle...). We zagen zelfs apen en luiaards in de bomen naast het terrein en kolibries naast ons huisje! We konden bijna niet geloven dat er zoveel positieve reviews waren, maar we hebben ook volop genoten. Keurige appartementen, heerlijk zwembad, mooie exotische tuin en zeer sympathieke gastheren. We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

John en Lloyd bedank voor een fijne december maand

Gerald,
    3-1-2019

3 heerlijke weken van rust bij Kekemba door gebracht met mijn zoon. Hier kan je echt tot rust komen als je dat zoekt. Ook zijn er allerlei mogelijk heden om dag trips of meer daagse trips te boeken bij de eigenaren van Kekemba. Dus kortom. Ga je naar Suriname, is Kekemba zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Heerlijk tijd gehad

Toos,
    28-12-2018

Heerlijk rustig, vriendelijk personeel en schone kamers

In bet restaurant kun je heerlijk eten

Een aanrader

Gereisd met partner in november 2018