Villa Zeedijk Resort Nickerie

6,8

4 reviews over Villa Zeedijk Resort Nickerie in het Nederlands

Geweldig

Sanjay Lachmansingh, 17-2-2016

Voor het eerst hebben wij zo een schone verblijf gehad in Nickerie. Badkamer, toilet, en kamers zijn in top conditie. De bedden sliepen lekker en alles was schoon. Alles werkte naar behoren. Appartement Lelie heeft prachtig uitzicht op zee. De airco's werkte prima, echter waren deze niet echt nodig door de wind. Wat ons ook erg opviel is dat er relatief weinig ongedierte te vinden was. Voor ons was het een geweldige belevenis. In de toekomst zullen wij zeker gebruik maken van de diensten van Zeedijk Resort Nickerie.

nooit meer

suraj ramdin, 15-9-2015

ik ben hier gestrand en er is geen ander mogelijkheden om een ander verblijf te vinden. ik ben erg voor de gek gehouden. en de hiervoor oordelen, kan nooit kloppen. simple situaties, als koken en drinken is een drama. slaapkamers zonder kleding kasten en nachtkastjes. terras zonder tafels. keuken met twee glazen en een letterlijke gebroken mes. verroeste bestek en pannen. badkamer die stinkt en toilet dat sporen heft. de electiciteit valt drie tot vier keer per avond uit. bijna iemand verongelukt op de trap naar beneden omdat elektriciteit uitging. een leger van honden dat in de ochtend je terroriseren.. en om bewijs heb ik alle beelden van alles.. als iemand referenties nodig heeft, kannen zij mij schrijven op facebook of email. er is zoveel, dat ik niet eens kan schrijven zonder boos te worden.....

Paradijs op Aarde

Jairam, 19-12-2010

Alle faciliteiten die nodig zijn voor een verblijf in Zeedijk Resort zijn optimaal. Veel beter dan mijn verwachting. Ligging aan Zee met zeezicht. Guyana binnen handbereik. In 30 minuten zit je in (Berbice) Guyana.

Fantastische Resort Aan zee echt een aanrader

Justin, 8-7-2010

Geweldige Resort echt een aanrader. Lekker aan zee en 5min. van de markt. Echt een topper we hebben echt genoten. Ga je de volgende keer naar Suriname Nickerie boek dan deze resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Zeedijk Resort Nickerie in Nieuw Nickerie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Zeedijk Resort Nickerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Zeedijk Resort Nickerie scoort een 6.82 uit 10 op basis van 4 reviews.