Hotel Regency & Casino

Meer hotelinfo

12 reviews over Hotel Regency & Casino

• 2Reus14-11-2016

Nooit meer

Dit is het slechtste hotel wat ik ooit heb meegemaakt. De kamers worden niet schoon gemaakt en je moet vragen om schone handdoeken. Het ontbijt is zeer primitief . In een woord Belachelijk hotel.

• 9Ger van Oosten10-08-2014

gewoon goed

Ik ben meer als een week in het hotel ge wees Gewoon goed Volgend jaar weer

Alleenreizend

• 8Dave Kamta17-12-2011

fantastiche plek Regency

Mijn Collega's van Justitie en Politie ,hebben mij verteld dat het eten geweldig is van dit hotel.Bij andere hotels hebben zij hun beklag niet onder stoelen gedaan.Ben blij dat zij tevreden zijn met jullie keuken. Ook de vriendelijke medewerkers en de kamers zijn naar tevredenheid. Bij hun volgend verblijf willen zij weer in dit hotel geaccommodeerd worden.

Ps:Ofschoon ik dit hotel nooit heb gezien of van gehoord ,hebben mijn collega's dit wel gedaan en naar tevredenheid. Als ik ooit naar Nicherie ooit kom reserveer ik zeker een kamer Regency & Casino Hotel. Ik heb telefonisch reservering voor hun geplaatst ,zonder erbij te zijn.

mijn complimenten , regards, Kamta 8720757

Zakelijk

• 6martien21-10-2011

Eenvoudig doorgangshotel

Eenvoudige accomodatie wat ver lopen van het centrum maar wat wil je in z,n wijdse omgeving.Zijn hier maar een nacht geweest s,morgens een eenvoudig ontbijt. Van hier uit zijn wij naar het natuurpark Bigi Pan gegaan wat wel weer heel veel goed maakt wat is het daar mooi een eldorado voor vogelliefhebbers.

• 6t_peppelman208-01-2011

Niet bijzonder, maar goed voor overnachting

Tijdens een trip naar Nieuw-Nickerie heb ik een nacht in het hotel doorgebracht. kenemerkende inrichting voor een low-budget hotel. Eenvoudig meubilair op de kamer. Overigens wel koud- en warmwaterknop bij de douche, wat uitzonderlijk is voor Suriname. Ontbijtbuffet eenvoudig, maar volstaat.

• 10Francina13-11-2010

Super!!!!!!!!

Regency Hotel en Casino was gewoon geweldig! Heel klantvriendelijke personeel. Ga zo door! en heel veel succes met het bedrijf.. Ik kom zeker terug

Alleenreizend

• 9Radjenderpersad02-04-2010

Super Hotel

heel leuk hotel, waar kinder veilig zijn en kinderen kunnen zich zelf ontspannen, leuk uitzicht vanaf het terras of lekker ontbijten in een open terras.

Met jonge kinderen

• 8jokhoe30-03-2010

Heel goed Hotel

Hotel Regency is tot nu toe wat betreft service hotel / zowel recptionisten heel goed . Recidence Inn service was baard slecht.

• 8st.oedenrode25-01-2010

Leuk Hotel

Het is een leuk hotel. Het hotel ligt 5 min lopen van het centrum maar dat is juist fijn. Alles is netjes, maar het personeel in de bar mag iets actiever te werk gaan. de receptie is goed, vriendelijk en aardig. een aanrader. een klein hotel maar met een leuk casino eraan vast.

• 9Ravar08-08-2009

Zeker Aan Te Raden

Nou mijn ervaring is totaal anders. Eten is zekerweten lekker. Lekker uitgerust en terug naar Huis. In Nickerie zou ik bij geen enkel ander hotel willen verblijven. Regency goed gedaan. Trouwens leuke casino

2 tips over Hotel Regency & Casino

• martien, 21-10-2011

Ga ook eens naar de zon,s ondergang op de dijk aan de Nickerierivier.

• Ger van Oosten, 10-08-2014

Vraag naar een boven kamer die is wat ruimer

1 vraag over Hotel Regency & Casino

• G Giessen , 09-09-2011

kosten

Kunt u mij informeren omtrent de kosten voor verblijf voor 2 personen eind januari begin februari voor 2 weken en is het inclusief ontbijt en wat meer ????? Bijv dank G Giessen

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette