Lodge

3 reviews over Lodge Knini Paati Jungle & River Resort in het Nederlands

Adembenemend

Natasja
17-8-2019

Alleen de bootreis hierheen was al de moeite waard. Bij ontvangst voel je je direct welkom. Je bent omgeven door natuur, maar hebt toch de luxe service van een resort. De huisjes zijn perfect, de koffieservice in de ochtend een aangename verrassing en de maaltijden zijn heerlijk en uitgebreid! De activiteiten zijn allemaal even leuk, en het zwembad is heerlijk. Aapjes voeren en met de papegaai spelen is ook heel bijzonder!

Gereisd Met partner in juli 2019

Onvergetelijk!

Julia Olf Hovens
6-8-2019

We hebben een geweldige huwelijksreis gehad! Ons huisje was mooi versierd en de champagne stond klaar :) Wijzelf maar ook alle gasten die met ons mee waren hebben enorm genoten! Het is een prachtig luxe oord waar je heerlijk tot rust komt en van de natuur (En het zwembad) kan genieten maar waar ook genoeg activiteiten worden voorzien zodat je je geen seconde hoeft te vervelen. Een dikke 10!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

De rust van de jungle

Sharon Vas
25-10-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad met mijn partner en ouders. De aandacht en warmte van het personeel is geweldig.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Knini Paati Jungle & River Resort in Jaw Jaw , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Knini Paati Jungle & River Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.