Lodge Anaula Nature Resort

Lodge Anaula Nature Resort
8,8

10 tips over Lodge Anaula Nature Resort

brandroos, 18-4-2017
Goeie poncho, oordopjes (voor de nacht), kleine paraplu (voor zon of regen)
Astrid, 20-3-2015
Vraag of het mogelijk is om een bezoek aan het museum Pikin Slee te brengen. Hiervoor moet wel een minimaal aantal bezoekers zich aanmelden.
Hanne, 24-10-2014
Vergeet geen waterschoenen mee te nemen voor de het zwemmen in de sula's.

We hebben een aantal aanbieders voor Anaula Nature Resort voor je op een rij gezet:

Elly, 21-9-2014
Neem een zaklamp mee. Stroomuitval is geen uitzondering in het binnenland en je ziet op het terrein geen hand voor ogen.
Twan, 1-8-2014
Neem schoolspullen en ballonnen voor de kinderen van het dorp mee! Neem haakjes en visdraad mee als je vissen leuk vind (vraag naar Bernhard) En waterschoenen voor de stroomversnelling!!
de Graaf, 6-5-2014
Ga zeker met alle activiteiten mee. De mensen vertellen vol trots over hun omgeving. Het is allemaal kleinschalig van opzet dus geen massatoerisme.

Connie, 1-4-2014
Neem schoolspullen mee voor de kinderen in het dorp/school. Voor een bezoek aan de sula (badderen in de stroomversnelling) neem waterschoentjes mee.
herojema, 25-6-2012
Ook leuk voor kleine kinderen!
Bart_meppelink875, 23-4-2012
Er zitten verschillende activiteiten bij. Als je zin hebt ga mee. Het is zo bijzonder, ook omdat je hier niet snel weer heen gaat!
R van Vliet, 17-4-2012
Waterschoenen voor in de sula