Lodge Anaula Nature Resort

Lodge
Lodge Anaula Nature Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Anaula Nature Resort voor je op een rij gezet:

69 reviews over Lodge Anaula Nature Resort in het Nederlands

Fantastische ervaring

Corina
9-9-2018

Geweldige plaats, mooie lodges, gastvrije ontvangst en verblijf, heerlijk eten

Erg mooie plaats

Van Lith
24-3-2018

Leuk en aardig personeel. Gezellige mensen.

Geweldige plek in de jungle

Ria
26-10-2017

Het is wel een stukje rijden naar Atjoni. Daarna een uur in de boot, wat al een avontuur is. Bij aankomst was ik verbluft over het mooie schone terrein met de nette huisjes, prima bedden en badkamer. En dan nog een schoon zwembad zonder chloor. Hoe krijgen ze dat voor elkaar als alles met de boot aangevoerd moet worden en in een vochtig en warm klimaat? Mijn complimenten aan beheerder Mirjam. Alex leidde ons rond en was zeer behulpzaam. Het badderen in de sula, stroomversnelling, was verfrissend. Het eten was zeer goed verzorgd. We hadden een heerlijke tijd.

leuke tijd gehad op anaula

ron
31-8-2017

wat een leuke en prachtige plek,vanuit je huisje heb je het mooiste uitzicht,alle huisjes staan naar de rivier.geen airco of fan ook ik moest daar aan wennen maar onder de klampoe ging het zeker wel.

anaula is opgezet met overleg en inspraak van de bewoners uit de omgeving hierdoor kan iedereen ervan profiteren,er zijn geen managers op het terrein maar ze doen alles met elkaar,dan kan men er wel eens een steekje laten vallen.

ook het eten en drinken is goed verzorgd en lekker.

bernard onze gids is eigenlijk mannetje van alles ,boot, bediening ,afwas ,opruimen ect.

dorpstoer en wandeling rond het eiland was interessant.

geweldig qua ligging, rust en natuur

Arie heijkoop
16-7-2017

Mooi resort, zijn steeds aan het verbeteren, lieve mensen die voor je klaar staan.

Een prachtige plek om tot rust te komen.

Helaas voor mensen die denken dat ze altijd bereikbaar moeten zijn beperkt wifi

Hoogtepunt van onze Suriname reis

Liliane
28-4-2017

Wat een heerlijke plek! Alleen de reis er naartoe al; in een busje en als de weg ophoudt ga je verder in een korjaal. Geweldig! Je wordt heel hartelijk ontvangen door gastvrouw Mirjam. Alle huisjes liggen aan de rivier. Lekkere bedden van waar je de rivier hoort stromen. Airco hebben we niet gemist. De huisjes zijn ruim en brandschoon. Douchen met koud water is best te doen, het is niet echt steenkoud. Geen muggen, omdat je aan stromend water zit. Prima gevarieerd en gezond eten. Leuke, interessante excursies met Bernard. Hij komt zelf uit een Marrondorp. Voor ons was Anaula een hoogtepunt van onze Surinamereis!

Leuke plek!

brandroos
18-4-2017

Leuke plek om even uit de stad te ontsnappen. Wij waren met 5 personen voor 2 weken in Suriname, Paramaribo. Om even uit de stad weg te zijn hebben wij drie dagen (2 nachten) Anaula geboekt. Dit was helemaal prima, je wordt bezig gehouden maar toch met je eigen moment om even op te frissen of wat te rusten. Het eten is goed, smaakte voor mij als ''home made cooking''. De gids Bernard neemt de tijd en vertelt veel, fijne gids! De lodges zijn prima, je hoort wel alles dus ik vond oordopjes wel fijn voor de nacht, er is alleen koud water, maar dat frist lekker op en shampoo en douchegel is aanwezig! Na ontbijt de aapjes banaantjes geven vond ik een feestje!

Geen jungle gevoel

Marjan
26-2-2017

Hoewel een mooi resortje met goede facilteiten, misten wij totaal het junglegevoel. Je bent toch ruim 4 uur onderweg vanuit Paramaribo met bus (ongeïnteresseerde chauffeur en reisleider waarbij veiligheid passagiers geen issue was) en boot. Resort ligt aan snelweg boten. Volgende keer gaan we dieper de jungle in.

Geweldige plek. Zeer bijzonder

Cor
17-11-2016

Prachtige huisjes die goed passen in de omgeving. Attente begeleiding. Aardige behulpzame mensen. Leuk gids. Prima programma met een uitstekende balans tussen informatie en rust. Kaaimantocht, boswandeling en dorpsbezoek. Allemaal prettig geregeld. Er is geen airco. Ook geen warm water. Gek genoeg stoort dat daar helemaal niet. De buffetten zijn eenvoudig. Wel lekker! Wij hebben een fantastische tijd gehad

Hoogtepunt van onze reis door Suriname geweest. De fraaie huisjes liggen direct aan de rivier onder schitterende hoge bomen. De sfeer is ontspannen, hartelijk en persoonlijk, mede door de kleinschaligheid. Uitstekende lokale gids bij excursies.

Maaltijden zijn prima. Goeie balans tussen luxueus en eenvoudig. WiFi is beetje wisselvallig - maar wie deert dat in zo'n paradijselijker omgeving?

Jammer: wat getimmer aan nieuwe huisjes. Geen schaduw boven zwembad - is erg heet. Geen wandelingen in echt oerwoud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Anaula Nature Resort in Jaw Jaw , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Anaula Nature Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.