Bed and Breakfast Boshuisje Misgunst

Meer bedandbreakfastinfo

23 reviews over Bed and Breakfast Boshuisje Misgunst

• 10Daniel & Sara09-06-2019

Rust, ruimte, natuur

We hebben 2 nachten in het boshuisje van Wim en Sjaan overnacht. Na alle tours en eenvoudige hutjes was het hier heerlijk om te onspannen en te genieten van het luxe huisje met mooie tuin vol fruitbomen (pompelmoes, avocado, sinaasappels, citroenen etc.) en dieren. We hebben doodskopaapjes, luiaards, leguanen, hagedissen, kolibries en vele andere vogels gezien en gehoord. Wim en Sjaan zijn zeer aardige mensen en hebben ons verwend met lekker fruit en ontbijt. Aan het eind van de weg (200 meter lopen) is een luiaard, miereneter en gordeldieren opvangcentrum. De beheerder heeft alle tijd genomen om ons enthousiast en kosteloos te vertellen over de dieren en ze te laten zien. Echt een aanrader om even heen te lopen.

• 2017
    9Dames uit Enschede07-12-2017

Bijzonder mooie ervaring

Hartelijk ontvangen met een eenvoudig (lekker) ontbijt op de eerste dag. Een geweldige plek om te zijn. De geluiden van de vogels en de rust rondom het huisje was heerlijk. Het huisje was prachtig en heel schoon. En bijzondere plek in Suriname.

Met vrienden

• 8Gerrit en Magda Golstein09-10-2017

Fantastische accommodatie en ligging

Dit is een mooie plek voor als je op doorreis bent! De ligging is prachtig, via een landweggetje richting het bos waar je heerlijk kunt wandelen. Het Boshuisje is van alles voorzien en ziet er heel verzorgt uit. Er is een leuke tuin bij, en als je geluk hebt komen de apen langs slingeren! De gastvrouw en gastheer zijn helemaal top, en niets is te veel! Er is een opblaasbadje om je heerlijk even af te koelen!

• 10Wouter van der Spek24-08-2017

Schitterende plek om even tot rust te komen

Op deze plek moet je wat langer dan 1 dag blijven, wij hadden helaas niet meer tijd maar het huis is prachtig en de tuin heerlijk, leuke gastheer en gastvrouw, lekker zwembadje, mooie omgeving, eigen keuken en douche. Kortom als je naar Suriname gaat dan moet je hier even naartoe. Bedankt Wim en Sjaan.

• 10Anita16-08-2017

Prachtige locatie, rust, ruimte.

Prachtige locatie, rust, ruimte en een heel mooi uitzicht op de tuin vanuit het huisje. Netjes en alle voorzieningen aanwezig. De communicatie met Wim en Sjaan ging moeiteloos en we zijn heel gastvrij ontvangen. Al snel na aankomst besloten we i.p.v. enkel twee nachten, nog een extra nacht te blijven en we hadden het daar zonder moeite nog veel langer uitgehouden. Aanrader in Suriname!

• 9Adrie10-08-2017

Mooie plek met uitzicht op de jungle.

Misgunst is en paradijsje van rust, natuur en groen met veel dierengeluiden. Het was erg gezellig bij Sjaan en Wim, goed verzorgd. We kwamen niets tekort. Het huisje is erg prettig en van alle gemakken voorzien. Mooie excursies gemaakt. Leuke tijd gehad. Jammer dat het zo ver weg is.

• 9Annemiek23-07-2017

Genieten in rondavel

Heerlijk huisje. Gastvrije ontvangst. Superschoon.

• 10Annemiek15-07-2017

Heerlijk rustig

Het Boshuisje van Wim en Sjaan is een oase van rust, behalve dan als je vindt dat vogels, krekels, kikkers etc. lawaai maken, want die hoor je hier volop. Het huisje is erg leuk omdat het rond is en je dus aan alle kanten uitzicht hebt op de tuin. Naast het huis staat een afdak met palmbladen waaronder je koel kunt zitten en zwemmen want het zwembadje staat daar ook. Het huisje heeft geen airco maar dat vonden we juist prettig, 's avond koelt het lekker af en door de shutters (met gaas) rondom, is de nachttemperatuur uitstekend. Het bed slaapt lekker, de keuken is goed uitgerust, de douche prima en het ontbijt ook! Oh en niet onbelangrijk: de muggen blijven buiten. Wij zijn 5 dagen gebleven en hebben erg genoten van deze plek en van de gastvrijheid van Wim en Sjaan. Een aanrader dus dit boshuisje!

• 10Cécile14-05-2017

Beste van twee werelden

Het was puur toeval dat wij in mei 2017 terechtkwamen op deze prachtige plek. Als het niet geregend had, hadden wij niet aangeklopt om te mogen schuilen bij Sjaan & Wim en hadden we de drie ontspannende dagen op dit mooie land wat voorheen een plantage is geweest niet mee mogen maken Het huisje is een enorm knap gebouwd, functioneel en luxe accommodatie waar wij ons -tussen de hostels door- enorm in verwend hebben gevoeld. Het ronde huis is aan alle kanten open, waardoor het voelt alsof je buiten leeft, tussen de onophoudelijke stroom aan onbekende geluiden. Vogels, krekels, konijnen, vleermuizen, Luiaards, aapjes etc etc omsingelen het huisje dag en nacht. Zelfs in het binnenland van Suriname hebben wij niet zoveel dieren gespot als hier rondom het huisje waarin wij overnachtten. Gecombineerd met de luxe van het huisje en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren was dit echt een onvergetelijke ervaring die wij zeker iedereen zouden toewensen! Heel veel dank!

• 9Eric29-03-2017

Heerlijke plek!

Boshuisje Misgunst ligt op een mooie plek aan de rand van de jungle net buiten Groningen. Het huisje zelf is perfect; rond met aan alle kanten uitzicht op de mooie tuin en toch voldoende privacy. Erg schoon en van alle gemakken voorzien! Een prima ontbijt staat voor je klaar! Alles is met zorg gedaan. De inrichting, het welkomstbriefje, eigenlijk alles!

Je hebt een eigen terras, zwembad en een perfect zicht op de tuin en de jungle iets verderop. Ontelbare mooie vogels vliegen af en aan en met een beetje speuren kun je ook apen zien rond het Boshuisje!

Sjaan en Wim zijn de perfecte gastvrouw en gastheer. Hartelijk, behulpzaam en ze weten precies wat je nodig hebt.

Kortom, een perfect plek om een paar dagen (of langer) te verblijven tijdens een rondreis door Suriname!

0 tips over Bed and Breakfast Boshuisje Misgunst

1 vraag over Bed and Breakfast Boshuisje Misgunst

• Willy Slagmolen, 05-02-2018

Transvers

Word je van Zanderij gehaald en weggebracht? En hoever ligt het van Republiek (Para) vandaan?

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar