Bed and Breakfast Boshuisje Misgunst

20 reviews over Bed and Breakfast Boshuisje Misgunst in het Nederlands

Bijzonder mooie ervaring

Dames uit Enschede
7-12-2017

Hartelijk ontvangen met een eenvoudig (lekker) ontbijt op de eerste dag. Een geweldige plek om te zijn. De geluiden van de vogels en de rust rondom het huisje was heerlijk. Het huisje was prachtig en heel schoon. En bijzondere plek in Suriname.

Fantastische accommodatie en ligging

Gerrit en Magda Golstein
9-10-2017

Dit is een mooie plek voor als je op doorreis bent!

De ligging is prachtig, via een landweggetje richting het bos waar je heerlijk kunt wandelen.

Het Boshuisje is van alles voorzien en ziet er heel verzorgt uit.

Er is een leuke tuin bij, en als je geluk hebt komen de apen langs slingeren!

De gastvrouw en gastheer zijn helemaal top, en niets is te veel!

Er is een opblaasbadje om je heerlijk even af te koelen!

Schitterende plek om even tot rust te komen

Wouter van der Spek
24-8-2017

Op deze plek moet je wat langer dan 1 dag blijven, wij hadden helaas niet meer tijd maar het huis is prachtig en de tuin heerlijk, leuke gastheer en gastvrouw, lekker zwembadje, mooie omgeving, eigen keuken en douche. Kortom als je naar Suriname gaat dan moet je hier even naartoe. Bedankt Wim en Sjaan.

Prachtige locatie, rust, ruimte.

Anita
16-8-2017

Prachtige locatie, rust, ruimte en een heel mooi uitzicht op de tuin vanuit het huisje. Netjes en alle voorzieningen aanwezig. De communicatie met Wim en Sjaan ging moeiteloos en we zijn heel gastvrij ontvangen. Al snel na aankomst besloten we i.p.v. enkel twee nachten, nog een extra nacht te blijven en we hadden het daar zonder moeite nog veel langer uitgehouden. Aanrader in Suriname!

Mooie plek met uitzicht op de jungle.

Adrie
10-8-2017

Misgunst is en paradijsje van rust, natuur en groen met veel dierengeluiden.

Het was erg gezellig bij Sjaan en Wim, goed verzorgd. We kwamen niets tekort.

Het huisje is erg prettig en van alle gemakken voorzien. Mooie excursies gemaakt.

Leuke tijd gehad. Jammer dat het zo ver weg is.

Genieten in rondavel

Annemiek
23-7-2017

Heerlijk huisje. Gastvrije ontvangst. Superschoon.

Heerlijk rustig

Annemiek
15-7-2017

Het Boshuisje van Wim en Sjaan is een oase van rust, behalve dan als je vindt dat vogels, krekels, kikkers etc. lawaai maken, want die hoor je hier volop. Het huisje is erg leuk omdat het rond is en je dus aan alle kanten uitzicht hebt op de tuin. Naast het huis staat een afdak met palmbladen waaronder je koel kunt zitten en zwemmen want het zwembadje staat daar ook. Het huisje heeft geen airco maar dat vonden we juist prettig, 's avond koelt het lekker af en door de shutters (met gaas) rondom, is de nachttemperatuur uitstekend. Het bed slaapt lekker, de keuken is goed uitgerust, de douche prima en het ontbijt ook! Oh en niet onbelangrijk: de muggen blijven buiten. Wij zijn 5 dagen gebleven en hebben erg genoten van deze plek en van de gastvrijheid van Wim en Sjaan. Een aanrader dus dit boshuisje!

Beste van twee werelden

Cécile
14-5-2017

Het was puur toeval dat wij in mei 2017 terechtkwamen op deze prachtige plek. Als het niet geregend had, hadden wij niet aangeklopt om te mogen schuilen bij Sjaan & Wim en hadden we de drie ontspannende dagen op dit mooie land wat voorheen een plantage is geweest niet mee mogen maken Het huisje is een enorm knap gebouwd, functioneel en luxe accommodatie waar wij ons -tussen de hostels door- enorm in verwend hebben gevoeld. Het ronde huis is aan alle kanten open, waardoor het voelt alsof je buiten leeft, tussen de onophoudelijke stroom aan onbekende geluiden. Vogels, krekels, konijnen, vleermuizen, Luiaards, aapjes etc etc omsingelen het huisje dag en nacht. Zelfs in het binnenland van Suriname hebben wij niet zoveel dieren gespot als hier rondom het huisje waarin wij overnachtten. Gecombineerd met de luxe van het huisje en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren was dit echt een onvergetelijke ervaring die wij zeker iedereen zouden toewensen! Heel veel dank!

Heerlijke plek!

Eric
29-3-2017

Boshuisje Misgunst ligt op een mooie plek aan de rand van de jungle net buiten Groningen. Het huisje zelf is perfect; rond met aan alle kanten uitzicht op de mooie tuin en toch voldoende privacy. Erg schoon en van alle gemakken voorzien! Een prima ontbijt staat voor je klaar!

Alles is met zorg gedaan. De inrichting, het welkomstbriefje, eigenlijk alles!

Je hebt een eigen terras, zwembad en een perfect zicht op de tuin en de jungle iets verderop. Ontelbare mooie vogels vliegen af en aan en met een beetje speuren kun je ook apen zien rond het Boshuisje!

Sjaan en Wim zijn de perfecte gastvrouw en gastheer. Hartelijk, behulpzaam en ze weten precies wat je nodig hebt.

Kortom, een perfect plek om een paar dagen (of langer) te verblijven tijdens een rondreis door Suriname!

Absolute aanrader

Fam. Bertus
17-3-2017

Superlocatie, veel dieren gezien, prachtige natuur, mooi huisje en mooi ingericht

Echte aanrader voor rustzoekers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boshuisje Misgunst in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boshuisje Misgunst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.