Géén boekingskosten

Meer appartement info

83 Reviews over Bloemendaal

• 9Henk en Marieke13-04-2019

Aanrader!

Je moet van rust houden . Maar, wanneer je daar van houdt zit je hier helemaal op je plek. Het huis is fantastisch, met een voor het ontbijt goed gevulde koelkast. Heerlijk om na alle ontbijtbuffets, fijn zelf je broodjes te kunnen bakken en je eigen eitje te koken. En.....kom je iets tekort....meld het en het wordt aangevuld. Als je besluit om eens niet naar Groningen te fietsen, waar een fantastische warung zit, maar ‘s avonds mee te eten, dan is daar kok Kenneth, die vroeg in de middag de pitjes al aanzet en een heerlijk diner op tafel zet. Maar wat ons vooral bijblijft is de hartelijkheid van Anoeska, die de touwtjes op een prettige manier volledig in handen heeft op dit fijne resort.

• 10Annemieke12-07-2018

Geweldig!

Waar moet ik beginnen? Anoeska ontving ons met liefde en organisatielust. Wat een ontzettende goede manager! Voordat we aankwamen waren we via de mail al gevraagd of we meegingen met het uitzetten van een luiaard. Wie wil dat nou niet meemaken? En we hebben het meegemaakt, en nog veel meer. Kok Kenneth die ons elke avond verzorgde met een maaltijd waar iedereen van smulde. En natuurlijk een onvergetelijk boottochtje in de vroege ochtend waar we naast een aantal aapsoorten zelfs de zeekoe hebben gespot. Wat mij vooral bevalt aan deze locatie is de persoonlijke benadering. Zoals Kenneth al zei: je komt hier als gast en je vertrekt als vriend. Mi gudu. Brasi.

• 10F.Th. Nieuwland09-07-2018

Geweldig

Heerlijk rustige omgeving, klasse personeel, geweldige boottochten en verrukkelijk eten.

• 10Kim17-05-2018

Absolute aanrader!

Wat hebben wij het heerlijk gehad in Bloemendaal! Een bloemrijke oase van rust die zijn naam eer aan doet. Wij (groep van 8 vriendinnen) zijn heel hartelijk ontvangen door alle medewerkers en de eigenaren Leonoor en René. Manager Anoeska heeft op drie dagen een geweldige manier voor ons gezorgd. En kok meneer Kenneth heeft iedere dag waanzinnig lekker voor ons gekookt, rekening houden met allergie voor pinda van de één en een glutenintolerantie van weer een ander groepslid. Het bezoek aan het luiaardenopvangcentrum, het mee overzetten van een vrij te laten luiaard en de ochtendtocht over de rivier met schipper Harry waren bijzonder. En even op de fiets van Bloemendaal naar Groningen in 20 minuutjes moet je natuurlijk gedaan hebben. Het was regentijd dus af en toe viel er een flinke bui, maar dat was helemaal niet erg vanwege de gedeeltelijke overkapping van het terras en de overdekte verandaatjes van de appartementen.

• 9heliaS23-03-2018

Geweldige plek ... super genoten

Wat is het heerlijk vertoeven bij Eco appartementen Bloemendaal in Saramacca. De prachtige tuin en gezang van de tropische vogeltjes zorgt bij aankomst direct voor ontspanning. Een oase van rust en schoonheid. De appartementen zijn mooi, schoon en zeer comfortabel. Met name de indeling van de woon en slaapruimtes was ik erg over te spreken. Perfect voor gezinnen met kinderen. In de keukentje kan je alles vinden wat je nodig hebt om zelf te koken. Maar als je daar geen zin in hebt kan je heerlijk bij het zwembad eten. Kok Kenneth maakt de meest heerlijk Surinaamse gerechten. In het zwembad (met lichte zoutoplossing) kan je lekker afkoelen en relaxen. Zeker met kinderen biedt het echt een uitkomst. Samen met de bootsman Harry kun je vroeg in de ochtend opzoek gaan naar allerlei dieren. Van apen tot zeekoeien. Eén groot avontuur. Geweldig!! Je kan een bezoek brengen aan de luiaard opvangcentrum om de hoek. Echt een aanrader.

• 10Roddy20-03-2018

Luxe in de natuur!

Een heerlijk, comfortabele en schoon appartement ideaal voor een gezin. Prachtige omgeving gelegen aan de rivier. Met een mooi groot zwembad.

• 9Jelle16-12-2017

Een weekje leven in een ansichtkaart

Korte versie: boeken! Niet over twijfelen.

Nu de lange versie. Het was namelijk fantastisch bij Bloemendaal. We hebben 9 dagen in een prachtige ansichtkaart geleefd en hoe heerlijk we het vonden past maar nauwelijks op de achterkant. Anoeska was al vanaf onze eerste mail onze steun en toeverlaat. Ze regelde echt álles wat voor ons belangrijk was. Daarnaast kwam ze met allerlei tips tijdens ons verblijf en verraste ze ons elke dag weer met haar oneindige gastvrijheid.

Silvano haalde ons op bij de luchthaven; heel leuk om met hem Suriname binnen te rijden en te kletsen over allerlei dagelijkse Surinaamse zaken.

Op het idyllische terrein van Bloemendaal kun je leuk rondslenteren op zoek naar kolibries of vlinders maar je hebt ook een heerlijk uitzicht op alles vanaf je eigen balkon. Het zwembad is perfect: heerlijke temperatuur, zout water ipv chloor en schaduw boven de helft van het bad (echt fijn als het warm is). Onze speciale dank is voor Leonoor en René (de eigenaren van Bloemendaal); zij hielden erg goed rekening met onze (extreme) angst voor honden (de 3 honden waren trouwens superlief). En als kers op de taart nodigden ze ons op de laatste dag ook nog uit om twee luiaards uit te zetten met de boot, super-ervaring! Ook dank aan Dino voor alle goede zorgen! We'll be back, someday :).

• 10Christel31-07-2017

Genoten aan de Saramaccarivier

Appartementen Bloemendaal was onze eerste (driedaagse) stop in Suriname, en we hadden onze reis niet beter kunnen beginnen. Een mooie, relaxte en gastvrije plek aan de Saramaccarivier. Vier fraaie appartementen in een tropische tuin vol kleurrijke bloemen en planten. Douze points voor het zwembad en de kookkunsten van Kenneth (avondeten nuttigen op Bloemendaal is een aanrader), en de appartementen met DIY-ontbijt zijn erg fijne (t)huisjes voor een gezin met twee kinderen. We hebben ook een bijzondere boottocht over de rivier gemaakt met Harry: doen! Je komt hier voor je rust, dus bijkomen na de lange reis lukte prima! Wij vonden deze plek een regelrechte aanrader.

• 9Marc09-04-2017

Heerlijk rustpunt tijdens onze rondreis

We zijn hier 3 dagen geweest tijdens onze rondreis door Suriname. Een heerlijk plekje! We werden heel hartelijk ontvangen door de gastvrouw Anouska. De appartementen zien er erg leuk uit, zowel van binnen als van buiten. Voldoende ruimte, goede bedden en een praktische inrichting. Er was geen airco aanwezig, maar het huisje kan goed geventileerd worden en er staat een ventilator in de slaapkamer. We kregen een do-it-yourself ontbijt, met alles er op en er aan, inclusief vers fruit, eitje, afbakbroodjes, kaas enz. De tuin is erg fraai met heel veel vogels (o.a. kolibries) en vlinders. Het zwembad is ook erg fijn, deze ligt half onder een overkapping, waardoor je kunt kiezen of je in de zon of in de schaduw wilt zwemmen. Drankjes zijn aanwezig in de koelkast bij het zwembad. 's Avonds kwam de huiskok Kenneth een heerlijke maaltijd voor ons bereiden. Wij hebben zelf geen tochtje over de rivier kunnen maken, maar dit schijnt ook erg leuk te zijn. Aan de overkant van de rivier kun je de brulapen horen....

• 9Marjan & Berit24-03-2017

Bloemrijk, comfortabel, gezellig: perfect!!

Alles klopt in dit sfeervolle resort. De ligging aan de Saramacca-rivier, de hartelijke mensen, het fijne zwembad en tot slot het overheerlijke eten van kok Kenneth! Geen overbodige fratsen, geen airco, maar gewoon een praktisch en gezellig appartement met meer dan voldoende ventilatoren en klamboes. Dus: veel frisse lucht en van 's morgens vroeg tot 's avonds laat het gekwinkeleer van heel veel vogels. Maak vooral een vroeg boottochtje met bootsman Harry en ervaar de mysterieuze Saramacca-rivier van heel dichtbij. O ja: bedrijfsleider Anouska is een warme gastvrouw én een efficiënt mini-reisbureautje in één! Wij komen zeker terug!

Appartement Bloemendaal info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden