Appartement Bloemendaal

80 reviews over Appartement Bloemendaal in het Nederlands

Geweldig!

Annemieke,
12-7-2018

Waar moet ik beginnen? Anoeska ontving ons met liefde en organisatielust. Wat een ontzettende goede manager! Voordat we aankwamen waren we via de mail al gevraagd of we meegingen met het uitzetten van een luiaard. Wie wil dat nou niet meemaken? En we hebben het meegemaakt, en nog veel meer. Kok Kenneth die ons elke avond verzorgde met een maaltijd waar iedereen van smulde. En natuurlijk een onvergetelijk boottochtje in de vroege ochtend waar we naast een aantal aapsoorten zelfs de zeekoe hebben gespot. Wat mij vooral bevalt aan deze locatie is de persoonlijke benadering. Zoals Kenneth al zei: je komt hier als gast en je vertrekt als vriend. Mi gudu. Brasi.

Geweldig

F.Th. Nieuwland,
9-7-2018

Heerlijk rustige omgeving, klasse personeel, geweldige boottochten en verrukkelijk eten.

Absolute aanrader!

Kim,
17-5-2018

Wat hebben wij het heerlijk gehad in Bloemendaal! Een bloemrijke oase van rust die zijn naam eer aan doet. Wij (groep van 8 vriendinnen) zijn heel hartelijk ontvangen door alle medewerkers en de eigenaren Leonoor en René. Manager Anoeska heeft op drie dagen een geweldige manier voor ons gezorgd. En kok meneer Kenneth heeft iedere dag waanzinnig lekker voor ons gekookt, rekening houden met allergie voor pinda van de één en een glutenintolerantie van weer een ander groepslid. Het bezoek aan het luiaardenopvangcentrum, het mee overzetten van een vrij te laten luiaard en de ochtendtocht over de rivier met schipper Harry waren bijzonder. En even op de fiets van Bloemendaal naar Groningen in 20 minuutjes moet je natuurlijk gedaan hebben. Het was regentijd dus af en toe viel er een flinke bui, maar dat was helemaal niet erg vanwege de gedeeltelijke overkapping van het terras en de overdekte verandaatjes van de appartementen.

Geweldige plek ... super genoten

heliaS,
23-3-2018

Wat is het heerlijk vertoeven bij Eco appartementen Bloemendaal in Saramacca. De prachtige tuin en gezang van de tropische vogeltjes zorgt bij aankomst direct voor ontspanning. Een oase van rust en schoonheid. De appartementen zijn mooi, schoon en zeer comfortabel. Met name de indeling van de woon en slaapruimtes was ik erg over te spreken. Perfect voor gezinnen met kinderen. In de keukentje kan je alles vinden wat je nodig hebt om zelf te koken. Maar als je daar geen zin in hebt kan je heerlijk bij het zwembad eten. Kok Kenneth maakt de meest heerlijk Surinaamse gerechten. In het zwembad (met lichte zoutoplossing) kan je lekker afkoelen en relaxen. Zeker met kinderen biedt het echt een uitkomst.

Samen met de bootsman Harry kun je vroeg in de ochtend opzoek gaan naar allerlei dieren. Van apen tot zeekoeien. Eén groot avontuur. Geweldig!!

Je kan een bezoek brengen aan de luiaard opvangcentrum om de hoek. Echt een aanrader.

Luxe in de natuur!

Roddy,
20-3-2018

Een heerlijk, comfortabele en schoon appartement ideaal voor een gezin. Prachtige omgeving gelegen aan de rivier. Met een mooi groot zwembad.

Een weekje leven in een ansichtkaart

Jelle,
16-12-2017

Korte versie: boeken! Niet over twijfelen.

Nu de lange versie. Het was namelijk fantastisch bij Bloemendaal. We hebben 9 dagen in een prachtige ansichtkaart geleefd en hoe heerlijk we het vonden past maar nauwelijks op de achterkant. Anoeska was al vanaf onze eerste mail onze steun en toeverlaat. Ze regelde echt álles wat voor ons belangrijk was. Daarnaast kwam ze met allerlei tips tijdens ons verblijf en verraste ze ons elke dag weer met haar oneindige gastvrijheid.

Silvano haalde ons op bij de luchthaven; heel leuk om met hem Suriname binnen te rijden en te kletsen over allerlei dagelijkse Surinaamse zaken.

Op het idyllische terrein van Bloemendaal kun je leuk rondslenteren op zoek naar kolibries of vlinders maar je hebt ook een heerlijk uitzicht op alles vanaf je eigen balkon. Het zwembad is perfect: heerlijke temperatuur, zout water ipv chloor en schaduw boven de helft van het bad (echt fijn als het warm is). Onze speciale dank is voor Leonoor en René (de eigenaren van Bloemendaal); zij hielden erg goed rekening met onze (extreme) angst voor honden (de 3 honden waren trouwens superlief). En als kers op de taart nodigden ze ons op de laatste dag ook nog uit om twee luiaards uit te zetten met de boot, super-ervaring! Ook dank aan Dino voor alle goede zorgen! We'll be back, someday :).

Genoten aan de Saramaccarivier

Christel,
31-7-2017

Appartementen Bloemendaal was onze eerste (driedaagse) stop in Suriname, en we hadden onze reis niet beter kunnen beginnen.

Een mooie, relaxte en gastvrije plek aan de Saramaccarivier. Vier fraaie appartementen in een tropische tuin vol kleurrijke bloemen en planten.

Douze points voor het zwembad en de kookkunsten van Kenneth (avondeten nuttigen op Bloemendaal is een aanrader), en de appartementen met DIY-ontbijt zijn erg fijne (t)huisjes voor een gezin met twee kinderen.

We hebben ook een bijzondere boottocht over de rivier gemaakt met Harry: doen!

Je komt hier voor je rust, dus bijkomen na de lange reis lukte prima!

Wij vonden deze plek een regelrechte aanrader.

Heerlijk rustpunt tijdens onze rondreis

Marc,
9-4-2017

We zijn hier 3 dagen geweest tijdens onze rondreis door Suriname. Een heerlijk plekje! We werden heel hartelijk ontvangen door de gastvrouw Anouska. De appartementen zien er erg leuk uit, zowel van binnen als van buiten. Voldoende ruimte, goede bedden en een praktische inrichting. Er was geen airco aanwezig, maar het huisje kan goed geventileerd worden en er staat een ventilator in de slaapkamer. We kregen een do-it-yourself ontbijt, met alles er op en er aan, inclusief vers fruit, eitje, afbakbroodjes, kaas enz. De tuin is erg fraai met heel veel vogels (o.a. kolibries) en vlinders.

Het zwembad is ook erg fijn, deze ligt half onder een overkapping, waardoor je kunt kiezen of je in de zon of in de schaduw wilt zwemmen. Drankjes zijn aanwezig in de koelkast bij het zwembad. 's Avonds kwam de huiskok Kenneth een heerlijke maaltijd voor ons bereiden. Wij hebben zelf geen tochtje over de rivier kunnen maken, maar dit schijnt ook erg leuk te zijn. Aan de overkant van de rivier kun je de brulapen horen....

Bloemrijk, comfortabel, gezellig: perfect!!

Marjan & Berit,
24-3-2017

Alles klopt in dit sfeervolle resort. De ligging aan de Saramacca-rivier, de hartelijke mensen, het fijne zwembad en tot slot het overheerlijke eten van kok Kenneth!

Geen overbodige fratsen, geen airco, maar gewoon een praktisch en gezellig appartement met meer dan voldoende ventilatoren en klamboes. Dus: veel frisse lucht en van 's morgens vroeg tot 's avonds laat het gekwinkeleer van heel veel vogels.

Maak vooral een vroeg boottochtje met bootsman Harry en ervaar de mysterieuze Saramacca-rivier van heel dichtbij.

O ja: bedrijfsleider Anouska is een warme gastvrouw én een efficiënt mini-reisbureautje in één! Wij komen zeker terug!

Aanrader

Rene,
23-3-2017

Prima plek om enkele dagen door te brengen. Fijn personeel, mooie huisjes, prachtige plek, rustig en sfeervol. Op slechts een klein uurtje rijen van Paramaribo. Aanrader

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bloemendaal in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bloemendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.