Sorteren

Reviews over Groningen

Geweldig!

Annemieke
    12-7-2018

Waar moet ik beginnen? Anoeska ontving ons met liefde en organisatielust. Wat een ontzettende goede manager! Voordat we aankwamen waren we via de mail al gevraagd of we meegingen met het uitzetten van een luiaard. Wie wil dat nou niet meemaken? En we hebben het meegemaakt, en nog veel meer. Kok Kenneth die ons elke avond verzorgde met een maaltijd waar iedereen van smulde. En natuurlijk een onvergetelijk boottochtje in de vroege ochtend waar we naast een aantal aapsoorten zelfs de zeekoe hebben gespot. Wat mij vooral bevalt aan deze locatie is de persoonlijke benadering. Zoals Kenneth al zei: je komt hier als gast en je vertrekt als vriend. Mi gudu. Brasi.

Geweldig

F.Th. Nieuwland
    9-7-2018

Heerlijk rustige omgeving, klasse personeel, geweldige boottochten en verrukkelijk eten.

Absolute aanrader!

Kim
    17-5-2018

Wat hebben wij het heerlijk gehad in Bloemendaal! Een bloemrijke oase van rust die zijn naam eer aan doet. Wij (groep van 8 vriendinnen) zijn heel hartelijk ontvangen door alle medewerkers en de eigenaren Leonoor en René. Manager Anoeska heeft op drie dagen een geweldige manier voor ons gezorgd. En kok meneer Kenneth heeft iedere dag waanzinnig lekker voor ons gekookt, rekening houden met allergie voor pinda van de één en een glutenintolerantie van weer een ander groepslid. Het bezoek aan het luiaardenopvangcentrum, het mee overzetten van een vrij te laten luiaard en de ochtendtocht over de rivier met schipper Harry waren bijzonder. En even op de fiets van Bloemendaal naar Groningen in 20 minuutjes moet je natuurlijk gedaan hebben. Het was regentijd dus af en toe viel er een flinke bui, maar dat was helemaal niet erg vanwege de gedeeltelijke overkapping van het terras en de overdekte verandaatjes van de appartementen.

Geweldige plek ... super genoten

heliaS
    23-3-2018

Wat is het heerlijk vertoeven bij Eco appartementen Bloemendaal in Saramacca. De prachtige tuin en gezang van de tropische vogeltjes zorgt bij aankomst direct voor ontspanning. Een oase van rust en schoonheid. De appartementen zijn mooi, schoon en zeer comfortabel. Met name de indeling van de woon en slaapruimtes was ik erg over te spreken. Perfect voor gezinnen met kinderen. In de keukentje kan je alles vinden wat je nodig hebt om zelf te koken. Maar als je daar geen zin in hebt kan je heerlijk bij het zwembad eten. Kok Kenneth maakt de meest heerlijk Surinaamse gerechten. In het zwembad (met lichte zoutoplossing) kan je lekker afkoelen en relaxen. Zeker met kinderen biedt het echt een uitkomst.

Samen met de bootsman Harry kun je vroeg in de ochtend opzoek gaan naar allerlei dieren. Van apen tot zeekoeien. Eén groot avontuur. Geweldig!!

Je kan een bezoek brengen aan de luiaard opvangcentrum om de hoek. Echt een aanrader.

Luxe in de natuur!

Roddy
    20-3-2018

Een heerlijk, comfortabele en schoon appartement ideaal voor een gezin. Prachtige omgeving gelegen aan de rivier. Met een mooi groot zwembad.

Groningen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 17 reviews