Lodge Myrysji

Tonen op kaart

17 reviews over Lodge Myrysji

• 2018
    8Richard Peters15-07-2018

Mooie omgeving met vriendelijke mensen

Accommodatie eenvoudig, redelijk schoon,voeten goed. Tripjes met gids prima. Verbeterpunten, accommodatie iets schoner/minder muf en echte koffie IPV oplos koffie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Helen van Veen05-05-2017

Geweldig

Kamers waren goed en de verzorging van de maaltijden waren goed De omgeving is erg mooi en goed rekening gehouden met de natuur

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8Herman07-03-2017

echt fantatastisch

Algemene goede voorbereiding voor de tropen en zeker voor de hevige neerslag.Goede (luchtige) wandelschoenen en regen bescherming voor de boottochten.geen angst voor krokodillen en vliegende vissen.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 6Stan26-07-2016

geem aanrader

De plek waar je sliep was erg vies en oud en er was heel veel kapot. Er waren raampjes uit de ramen en er zat een gat in de muur lakens waar je op en onder sliep waren voor mijn gevoel niet schoon want ze stonken.. Maar buiten de slaap plek is er natuurlijk ook nog de zeeschildpadden die hebben we gezien en dat was echt geweldig.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Astrid20-03-2015

In 1 woord: geweldig!

Als je de reacties hieronder hebt gelezen, dan weet je dat het complex verouderd is (op 1 nieuwbouw gedeelte na) en dat de matrassen zeker wel eens vervangen mogen worden (en dan er misschien een molton opleggen die gewassen kan worden). Maar je komt hier naartoe voor 1 ding en dat zijn de zeeschildpadden. En die hebben we gezien. Het eieren leggen is een prachtig gezicht, waarbij de schildpad in een soort van trance is, waardoor ze geen last heeft van onze nieuwsgierige blikken. Het eten in het complex is prima en er is meer dan genoeg voor iedereen. De gidsen zijn allemaal erg aardig en erg kundig. Wij vonden het een bijzondere ervaring. En als toetje breng je ook nog een bezoek aan Frans Guyana, waar je de gevangenis bezoekt. Niet vergeten dat bij de prijs ook de busrit vanuit Paramaribo en de bootreis van meer dan een uur is inbegrepen.

Gereisd met partner in maart 2015

• 3Bo15-09-2014

het geld niet waard

de bedden die we hadden stonken naar oud zweet waar amper te slapen op was. de hutten stonken zeer smerig en de tegels op de badkamer waren gebarsten. de ramen konden niet sluiten. het eten was elke avond hetzelfde net zoals het middagmaal (kip en witte rijst) en met het ontbijt was er te weinig. we gingen met vloed richting een zandbank(niet gezien dus) en onze gids was nooit ergens te bekennen.

daarna nog 30 minuten in de brandende zon gezeten wachtend op de gids (wij zaten al in het bootje)

Gereisd in januari 2014

• 8Twan11-08-2014

Eenvoudig, maar prachtig!!

Wij zijn hier 1 nacht verbleven!! De boottocht vanuit Albina was mooi en ruig, gelijk al een nat pak gehaald. Het dorp waar je verblijft ligt aan een mooi strand, en de omgeving is prachtig! De kamer die wij hadden was eenvoudig, maar goed!! Het eten is normaal voor Suriname : rijst, kouseband en kip. Het dorp met souvernirwinkel en dierentuintje is leuk. Savonds gezellig zitje om iets te drinken. De schilpaddentocht is leuk zo in het donker. Wij hebben ze helaas niet gezien, begin augustus dus kan gebeuren! Goed en leuk altijd doen als je tijd hebt!!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9kaersenhout s22-07-2014

fantastische plek

lodge myrysji galibi is prachtig,super leuke kamers.

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 8Wendy28-08-2013

Een paradijs

Accommodatie mooi gelegen aan de rivier zijde

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 7Mark19-04-2013

Locatie is geweldig, serviceniveau minder

Acco op geweldige locatie. Uitstekende uitvalsbasis voor schildpadden excursie. Verder niets te doen. Eten is OK. Verwacht beperkte service en aandacht. Kamers schoon en OK voor Surinaamse begrippen.

Gereisd met vrienden in april 2013

7 tips over Lodge Myrysji

• Tom, 15-08-2013

Als je ooit een trip boek,dan bij Myrysji Tours Suriname boeken.Ze hebben de beste gidsen en heerlijk eten. Hun accommodatie is eenvoudig maar prachtig gelegen aan de Marowijne rivier.Probeer de zonopkomst daar mee te maken,onbeschrijvelijk.bezoek hun website:www.galibi-tours.com

• Tom, 15-08-2013

Probeer eens te kayakken.Ik heb enorm veel genoten van de natuur en zandbanken verderop.Overal gereist maar dit nog nooit meegemaakt.Galibi tour is een aanrader voor kinderen,vooral de zeeschildpaddenspotting,erg leerrijk en enig

• Leli, 15-08-2013

Echt een bezoek brengen aan de bibliotheek Galibi.Enkele vrijwilligers van Paramaribo die hun hart en ziel hebben voor de bieb.Het verblijf te Myrysji Lodge is top,de enige lodge met een river view.

1 vraag over Lodge Myrysji

• Astrid, 18-08-2014

Welke kamers hebben gedeelde faciliteiten

Ik las op een website dat 3 van de 12 kamers gedeelde badkamer/toilet hebben. `Kan iemand vertellen voor welke kamers dit is?

Alvast bedankt voor je reactie

Astrid, 20-03-2015

Als je een mailtje stuurt met de vraag of je een eigen toilet en douche kunt krijgen, dan voldoen ze graag aan je verzoek.

myrysji31, 28-10-2015

Beste,