Lodge Myrysji

Lodge
Lodge Myrysji
7,5

17 reviews over Lodge Myrysji in het Nederlands

Mooie omgeving met vriendelijke mensen

Richard Peters
15-7-2018

Accommodatie eenvoudig, redelijk schoon,voeten goed.

Tripjes met gids prima. Verbeterpunten, accommodatie iets schoner/minder muf en echte koffie IPV oplos koffie

Geweldig

Helen van Veen
5-5-2017

Kamers waren goed en de verzorging van de maaltijden waren goed

De omgeving is erg mooi en goed rekening gehouden met de natuur

echt fantatastisch

Herman
7-3-2017

Algemene goede voorbereiding voor de tropen en zeker voor de hevige neerslag.Goede (luchtige) wandelschoenen en regen bescherming voor de boottochten.geen angst voor krokodillen en vliegende vissen.

geem aanrader

Stan
26-7-2016

De plek waar je sliep was erg vies en oud en er was heel veel kapot. Er waren raampjes uit de ramen en er zat een gat in de muur lakens waar je op en onder sliep waren voor mijn gevoel niet schoon want ze stonken.. Maar buiten de slaap plek is er natuurlijk ook nog de zeeschildpadden die hebben we gezien en dat was echt geweldig.

In 1 woord: geweldig!

Astrid
20-3-2015

Als je de reacties hieronder hebt gelezen, dan weet je dat het complex verouderd is (op 1 nieuwbouw gedeelte na) en dat de matrassen zeker wel eens vervangen mogen worden (en dan er misschien een molton opleggen die gewassen kan worden).

Maar je komt hier naartoe voor 1 ding en dat zijn de zeeschildpadden. En die hebben we gezien. Het eieren leggen is een prachtig gezicht, waarbij de schildpad in een soort van trance is, waardoor ze geen last heeft van onze nieuwsgierige blikken. Het eten in het complex is prima en er is meer dan genoeg voor iedereen. De gidsen zijn allemaal erg aardig en erg kundig. Wij vonden het een bijzondere ervaring. En als toetje breng je ook nog een bezoek aan Frans Guyana, waar je de gevangenis bezoekt. Niet vergeten dat bij de prijs ook de busrit vanuit Paramaribo en de bootreis van meer dan een uur is inbegrepen.

het geld niet waard

Bo
15-9-2014

de bedden die we hadden stonken naar oud zweet waar amper te slapen op was. de hutten stonken zeer smerig en de tegels op de badkamer waren gebarsten. de ramen konden niet sluiten. het eten was elke avond hetzelfde net zoals het middagmaal (kip en witte rijst) en met het ontbijt was er te weinig.

we gingen met vloed richting een zandbank(niet gezien dus) en onze gids was nooit ergens te bekennen.

daarna nog 30 minuten in de brandende zon gezeten wachtend op de gids (wij zaten al in het bootje)

Eenvoudig, maar prachtig!!

Twan
11-8-2014

Wij zijn hier 1 nacht verbleven!! De boottocht vanuit Albina was mooi en ruig, gelijk al een nat pak gehaald. Het dorp waar je verblijft ligt aan een mooi strand, en de omgeving is prachtig! De kamer die wij hadden was eenvoudig, maar goed!! Het eten is normaal voor Suriname : rijst, kouseband en kip. Het dorp met souvernirwinkel en dierentuintje is leuk. Savonds gezellig zitje om iets te drinken. De schilpaddentocht is leuk zo in het donker. Wij hebben ze helaas niet gezien, begin augustus dus kan gebeuren! Goed en leuk altijd doen als je tijd hebt!!

fantastische plek

kaersenhout s
22-7-2014

lodge myrysji galibi is prachtig,super leuke kamers.

Een paradijs

Wendy
28-8-2013

Accommodatie mooi gelegen aan de rivier zijde

Acco op geweldige locatie. Uitstekende uitvalsbasis voor schildpadden excursie. Verder niets te doen. Eten is OK. Verwacht beperkte service en aandacht. Kamers schoon en OK voor Surinaamse begrippen.

We hebben een aantal aanbieders voor Myrysji voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Myrysji in Galibi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Myrysji zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Myrysji scoort een 7.51 uit 10 op basis van 17 reviews.