Sorteren

Reviews over Frederiksdorp

Geweldige ervaring

Corina
    9-9-2018

Geweldige plaats, gastvrije ontvangst en verblijf, heerlijk eten

Carpe Diem
    22-7-2017

Frederiksdorp is een mooie plantage. Het woord resort past dan ook beter dan "hotel". De plantage is met veel respect voor historie en natuur omgetoverd tot een fantastisch resort aan de Suriname rivier. De 14 canapés zijn allen voorzien van airco, hangmat, klamboe en uitgevoerd conform Westerse maatstaven. De panden op de plantages (politiewoningen, doktershuis e.d.) zijn gerenoveerd en voorzien van de authentieke kleuren. Er zijn verschillende activiteiten te boeken onder leiding van enthousiaste gidsen zoals een moerastour, dolfijnen- en schildpadden spotten of een jungle wandeling bij nacht. Een mooi zwembad met een aparte doucheruimte,toiletten en heerlijke ligstoelen,. een gezellige (buiten)bar en het vriendelijke personeel maken het plaatje compleet. Vanuit je hangmat of ligstoel heerlijk genieten van flora, fauna en rust. Resort Frederiksdorp is een absolute aanrader!

Mooie plek aan de Commewijne rivier

Esp
    12-10-2014

Bij aankomst kwamen we een school dolfijnen tegen. Prachtig. Hotel Frederiksdorp is prachtig gerestaureerd. De eigenaar verteld je graag over de geschiedenis van de plantage en de politiepost.

Mooie uitvalsbasis voor wandelingen en om meer dingen te bekijken zoals de Suikerfabriek en Fort Amsterdam.

Prachtige plek!

pleuni_corton
    21-7-2014

Wat een mooie plek is dit. De eigenaren hebben de plantage is ere hersteld en dat op erg mooie wijze gedaan. De huisjes zijn basic ingericht, maar met alles wat je nodig hebt. Het eten is heerlijk en de omgeving super mooi. We hebben er een nacht geslapen en hadden er eigenlijk wel een nacht aan willen vastplakken.

De geplande swamptour ging tot 2x toe niet door vanwege te heftige regenval, maar de eigenaar regelde dat we er voor terug mochten komen. Toen regende het overigens ook heel hard, maar van kortere duur.

Prima plek

K.G.Smit en M.Smit-Hartlieb
    14-5-2013

Een bijzondere plaats om periodiek weer naar terug te gaan. Om geheel tot rust te komen. De eigenaar, echtgenote, en het personeel hebben alle aandacht voor je, maar als je dat wilt kun je ook geheel op jezelf blijven. Alle vragen omtrent historie,en omgeving werden beantwoord. Het eten is goed, ruim en lekker.

Frederiksdorp scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews