Reviews over Domburg

fantastische ervaring

Lavon Swart
    24-10-2018

Mijn eerste en echte vakantie in Domburg vertoeft.

Een geweldige ervaring met lieve en zorgzame fam. leden.

Een hartelijk ontvangst en de woning is geweldig, gelegen in een rustige omgeving waar je genoeg kan wandelen en tot rust kan komen.

Mocht je activiteiten willen ondernemen, kun je zowel met de bus, taxi, of eigen vervoer overal naar toe omdat het vrij centraal licht en toch aan het einde van de dag terug keert in een oase van schoonheid en rust.

Mocht je boodschappen willen doen kan dat bij Richie, hij heeft voldoende groenten en fruit en op loopafstand zijn er ook winkeltjes.

Ik kan ook veel mensen aanraden deze woning te boeken.

Fantastisch, regelrechte aanrader!

Marion Nanne
    24-6-2018

Geweldig leuke mensen, prachtige kamer, fantastisch uitzicht op kreek en bush, luiaard-aapje-vogels-kaaiman gespot, heerlijk gegeten van Jenny's maaltijd en Bertus z'n humor maakt 't compleet. Aanrader!

Gastvrij

Piet en Annie
    26-2-2018

Als echte Suriname gangers wilde we dit jaar naar een andere locatie als we gewend waren, niet meer in de stad maar toch op redelijke afstand van de stad en in de natuur. Dit alles hebben we gevonden in het perfecte guesthouse waar onze gastvrouw Jenny en onze gastheer Bertus hebben laten zien wat gastvrijheid is. De locatie is geweldig, direct aan de Parakreek. Alles wat een guesthouse moet hebben was aanwezig. Geweldig, behulpzaam en gastvrij. Bedankt Jenny en Bertus voor deze prachtige tijd.

Vriendelijk guesthouse middenin dorp Domburg

Henk
    17-2-2018

Erg leuk om te logeren in een gewone Surinaams dorp

Een fantastische plek direct aan de Parakreek

Arnold Ruiter
    6-10-2017

Wij zij bijna twee maanden bij Bertus en Jenny geweest. We hebben alleen logies genomen in de heerlijke studio. We konden ons eigen potje koken in de buitenkeuken of we gingen even naar `de Javaan`in Domburg. Als we geen zin hadden zorgde Jenny voor een maaltijd. Prima service, en niet te vergeten de workshops roti en pom maken. Vanuit het guesthouse heerlijk gefietst in de omgeving en regelmatig met de gehuurde auto op stap naar de Commewijne, Saramacca, Brokopondomeer etc. Vismogelijkheid vanaf het eigen terrein, vogeltjes spotten en kijken of we onze vaste kaaiman konden zien. Een aanrader voor zeer redelijke prijs.

Bertus, eigenaar, 16-10-2017
    Dit was onze eerste ervaring met overwinteraars in het klein want een periode van zes weken mag je toch wel zo noemen. Arnold en Marja zijn hele actieve senioren en trokken er dagelijks op uit waarbij ze 's avonds hun belevenissen met ons deelden. Ze houden van tuinieren en hebben geholpen om vorm en inhoud te geven aan onze tropische tuin. Bedankt voor de hulp, tips en adviezen en jullie waren een prima gezelschap!
Domburg scoort een 6,3 uit 10, op basis van 5 reviews