Géén boekingskosten
SurinameSurinameDangLodges DangLodge Danpaati River Lodge

Lodge Danpaati River Lodge

SurinameSurinameDang

We hebben de beste aanbieders voor Lodge Danpaati River Lodge voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 63 reviews

Meer lodge info

63 Reviews over Danpaati River Lodge

• 10Schorpioenopreis22-02-2021

prachtig en gezellig

Wij zijn hier voor de 2de keer geweest met telkens een andere groep Nederlandse zeilers. In januari en in februari 2021

• 10Tootje09-02-2020

Wat een fijne plek

Het begint al bij het ontvangst! Wat een welkom! 5 dagen prachtige plaatsen gezien met een plaatselijke gids, die veel weet van de natuur en die veel kon vertellen over het lokale leven. Elke ochtend met kopje koffie met uitzicht op de rivier, heerlijk wakker worden. Er wordt fantastisch lekker voor je gekookt. En er hangt een gezellige rustgevende sfeer op het mooi onderhouden eiland. Brasa’s voor allemaal op Danpaati!!

• 10Elly Tiemersma28-10-2019

Het is een paradijs op aarde. Vooral 's morgens thee en koffie bezorgd op je veranda en dan om 6.30 uur de zon zien opkomen, geweldig. Ook gluten- en lactosevrij weten ze alles van. Bevlogen gidsen en personeel. 2 Nachten waren te kort

• 8Loes & Brian26-08-2019

Erg mooi

Erg leuke en mooie boottocht over de Suriname rivier naar Danpaati. Leuk verwelkomd door personeel. Mooi eilandje wat goed is onderhouden. Mooie en schone kamers.

Jungle wandeltocht was wat basic en kort. Verwacht geen wildlife hier te zien. Het was echt te dicht bij het dorp Dan.

Prima eten, 2x warm op de dag. Erg tof om te zien dat er in de nok van de "eetzaal" een vogelspin zijn nest heeft. Als je niet kijkt zie je hem ook niet 😉

Als je van yoga houdt zijn er matjes beschikbaar en kun je op het yogadek, met een prachtig uitzicht, je oefeningen doen.

Tip, neem een regenhoes mee voor je handbagage/tas in de regenseizoenen. Op de terugreis hebben wij mogen genieten van een 2 uur durende amazone hoosbui.

• 5Esther05-01-2019

Nooit meer

We zijn met onze 2 kinderen geweest. Mooie locatie, heel vriendelijk personeel, maar de accomodatie was wel heel basic. Totaal geen luxe en ik vond het enorm teleurstellend tov de foto's die getoond worden. Ook het zwembad is zeer slecht onderhouden.

• 10Carola & Frank10-09-2018

Paradijselijke topper!

Een paradijsje met de liefste mensen die je kan bedenken. Gastvrijheid wordt er met hoofdletters geschreven!! We waren er 4 nachten en hadden er nog wel veel langer willen blijven.. het weggaan voelde zelfs wat naar/vreemd, alsof we hele goede vrienden vaarwel moesten zeggen. We hebben beloofd dat als we ooit weer in Suriname komen, we 100% zeker naar Danpaati terug gaan.. We hebben ons zelden ergens op vakantie zo welkom en op ons gemak gevoeld...

Prachtige locatie, geweldige activiteiten, heerlijk eten! Beter dan dit wordt het niet!

• 10R.01-08-2018

Mooiste plekje op aarde

Heerlijke plek. Hier moet je echt zijn geweest als je Suriname aan het verkennen bent! En wat een lieve mensen daar. Zo gastvrij zie je ze nergens meer. Er is geen wifi en geen warm water, maar ach dat hoort erbij! Ik zou hier zeker terug komen!

• 9Nanny08-07-2018

Ontspannen verblijf op prachtig plekje

Wat rustig door het regenseizoen maar ondanks dat doet het personeel alles om je een superleuke tijd te bezorgen Dit resort heeft prima lodges allemaal prachtig gelegen aan de rivier met fantastisch uitzicht De grotere lodges hebben iets meer privacy rondom. Het eten en de uitjes zijn uitstekend, alles wordt geserveerd in de centrale eetzaal maar in de vroege ochtend krijg je nog wel een kopje koffie/thee bezorgd bij je lodge. Hoe luxe is dat! Douche zoals vaker gebruikelijk alleen koud stromend water In 1 woord: genieten!

• 9Stienstra28-02-2018

Top vriendelijkheid!

Geweldige ervaring. Prachtige omgeving om helemaal tot rust te komen. Personeel is supervriendelijk en er hangt een prettige informele sfeer.

Het eten is simpel, maar vol smaak en gevarieerd.

Er worden veel excursies aangeboden. Deze zijn inclusief, dus dat is fijn.

• 10Sophia07-12-2017

Een fantastisch mooie bijzondere plek op aarde..

De reis per korjaal er naar toe was al bijzonder!! Wat een welkom bij aankomst op Danpaati, wat een lieve mensen allemaal. Mijn man zit in een rolstoel maar alles was heel goed begaanbaar voor hem, helemaal top. Een geweldige plek op deze aardbol om daar heerlijk tot rust te komen en te genieten van alles en iedereen. Met pijn in mijn hart daar weg gegaan toen het tijd was om weer naar de "bewoonde"wereld te gaan. Hoop er zeker weer naar toe te gaan, een bijzondere reis om nooit meer te vergeten!!

Lodge Danpaati River Lodge info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar