Lodge Danpaati River Lodge

LodgeWeer vandaag32°23°
Lodge Danpaati River Lodge
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Danpaati River Lodge voor je op een rij gezet:

56 reviews over Lodge Danpaati River Lodge in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Ontspannen verblijf op prachtig plekje

Nanny
8-7-2018

Wat rustig door het regenseizoen maar ondanks dat doet het personeel alles om je een superleuke tijd te bezorgen Dit resort heeft prima lodges allemaal prachtig gelegen aan de rivier met fantastisch uitzicht De grotere lodges hebben iets meer privacy rondom. Het eten en de uitjes zijn uitstekend, alles wordt geserveerd in de centrale eetzaal maar in de vroege ochtend krijg je nog wel een kopje koffie/thee bezorgd bij je lodge. Hoe luxe is dat!

Douche zoals vaker gebruikelijk alleen koud stromend water

In 1 woord: genieten!

Top vriendelijkheid!

Stienstra
28-2-2018

Geweldige ervaring. Prachtige omgeving om helemaal tot rust te komen. Personeel is supervriendelijk en er hangt een prettige informele sfeer.

Het eten is simpel, maar vol smaak en gevarieerd.

Er worden veel excursies aangeboden. Deze zijn inclusief, dus dat is fijn.

De reis per korjaal er naar toe was al bijzonder!!

Wat een welkom bij aankomst op Danpaati, wat een lieve mensen allemaal.

Mijn man zit in een rolstoel maar alles was heel goed begaanbaar voor hem, helemaal top.

Een geweldige plek op deze aardbol om daar heerlijk tot rust te komen en te genieten van alles en iedereen.

Met pijn in mijn hart daar weg gegaan toen het tijd was om weer naar de "bewoonde"wereld te gaan.

Hoop er zeker weer naar toe te gaan, een bijzondere reis om nooit meer te vergeten!!

Geweldige locatie en een en al gastvrijheid!

Frans C.
30-11-2017

Varen tot diep in Suriname is een waanzinnige ervaring. Absoluut aan te raden voor iedereen die het gevoel wil hebben om in een national geografic omgeving te verblijven!

Grandioos !

Mario en Heady
11-11-2017

Zeer tevreden! Kregen een upgrade naar een huis met uitzicht over het water.

Meer dan fantastisch!

sandraenmark
10-9-2017

Heerlijke lodge met geweldige mensen, op een idyllische plek middenin de Suriname rivier. Eén van de fijnste plekjes op aarde.

Geweldig mooi!

Hanna Voorberg
15-8-2017

Een paradijsje op aarde. Leuke gidsen, leuke mensen, veel (bijzondere activiteiten). De huisjes zijn mooi en luxe, de natuur eromheen is schitterend. Eens hier geweest en eigenlijk wil je nooit meer weg

Champignons League Nivo Centraal Suriname

Peter
26-5-2017

DE drijvende kracht achter Danpaati is Noah!!! Energiek en gepassioneerd vanuit het hart. Ieder mens heeft op zijn vakantie wel wat specifieke wensen om nog meer in zijn/haar comfort zone te komen. Je vraagt dit aan Noah en per direct wordt dat geregeld zonder uitzondering en nooit komt een vraag ongelegen. Voorbeeld avond 1, ik wordt om 23.00 wakker van gesnurk vd buurman, kijk dit nog 1/2 uur aan vermoedt dat dit een slapeloze nacht wordt. Ik besluit toch even naar Noah te lopen binnen 10 minuten had ik lodge met niet snurkende buurman. Daarbij is de lokatie uniek, gelegen op een klein eiland in de Suriname rivier. Je komt hier Nooit teleurgesteld vandaan; ik zeg boeken!!

ps hou je van vissen Rico en Imro weten hier alles van:)

Paradijsje

Marc
5-4-2017

Dit was een fantastische ervaring, waar we nog lang op kunnen teren. We hebben een rondreis gemaakt door Suriname en diverse locaties bezocht, maar dit was wel het hoogtepunt. De reis er naar toe is lang, maar erg mooi. Bij aankomst werden we verwelkomt door zingende dames. Erg leuk! De ontvangst daarna was zeer hartelijk, we voelden ons echt welkom. Onze lodge had een prachtig uitzicht over de rivier. De rivier wordt gebruikt voor de verbinding tussen de verschillende dorpen in de omgeving, waardoor je nog wel eens schoolklasjes, vissers enz. ziet voorbij komen. De inrichting is eenvoudig (koude douche), maar schoon en doeltreffend. Goede bedden met goede klamboe's. Het eten is ook vrij eenvoudig, maar lekker en alles wordt zelf klaargemaakt. Er is ook een gezellige bar. Het personeel is erg enthousiast en vriendelijk. De omgeving is prachtig! Wat ons ook erg aansprak is het feit dat het geld dat ze verdienen wordt gebruikt voor de ontwikkeling van de nabij gelegen marron-dorpen. We hebben ook een uitstapje gemaakt naar zo'n dorp en dat vonden we erg indrukwekkend. Onze speciale dank gaat uit naar Stefano, Serenio, Christa en Renate; wat een leuke en enthousiaste mensen allemaal!

Paradijslijk, ook de medewerkers

Ria Roest
27-3-2017

De tocht ernaartoe is al een feestje. De aankomst is een warm bad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Danpaati River Lodge in Dang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Danpaati River Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Danpaati River Lodge scoort een 9.21 uit 10 op basis van 57 reviews.