Lodge Danpaati River Lodge

7.6Kamers
6.5Zwembad
8.6Hygiëne

Lodge Info

We hebben een aantal aanbieders voor Danpaati River Lodge voor je op een rij gezet:

60 reviews over Lodge Danpaati River Lodge in het Nederlands

• 8Loes & Brian26-08-2019

Erg mooi

Erg leuke en mooie boottocht over de Suriname rivier naar Danpaati. Leuk verwelkomd door personeel. Mooi eilandje wat goed is onderhouden. Mooie en schone kamers.

Jungle wandeltocht was wat basic en kort. Verwacht geen wildlife hier te zien. Het was echt te dicht bij het dorp Dan.

Prima eten, 2x warm op de dag. Erg tof om te zien dat er in de nok van de "eetzaal" een vogelspin zijn nest heeft. Als je niet kijkt zie je hem ook niet 😉

Als je van yoga houdt zijn er matjes beschikbaar en kun je op het yogadek, met een prachtig uitzicht, je oefeningen doen.

Tip, neem een regenhoes mee voor je handbagage/tas in de regenseizoenen. Op de terugreis hebben wij mogen genieten van een 2 uur durende amazone hoosbui.

7Prijs/kwaliteit
    8Kamers
    6Zwembad
    8Hygiëne

• 5Esther05-01-2019

Nooit meer

We zijn met onze 2 kinderen geweest. Mooie locatie, heel vriendelijk personeel, maar de accomodatie was wel heel basic. Totaal geen luxe en ik vond het enorm teleurstellend tov de foto's die getoond worden. Ook het zwembad is zeer slecht onderhouden.

5Hygiëne

Met jonge kinderen

• 2018
    10Carola & Frank10-09-2018

Paradijselijke topper!

Een paradijsje met de liefste mensen die je kan bedenken. Gastvrijheid wordt er met hoofdletters geschreven!! We waren er 4 nachten en hadden er nog wel veel langer willen blijven.. het weggaan voelde zelfs wat naar/vreemd, alsof we hele goede vrienden vaarwel moesten zeggen. We hebben beloofd dat als we ooit weer in Suriname komen, we 100% zeker naar Danpaati terug gaan.. We hebben ons zelden ergens op vakantie zo welkom en op ons gemak gevoeld...

Prachtige locatie, geweldige activiteiten, heerlijk eten! Beter dan dit wordt het niet!

10R.01-08-2018

Mooiste plekje op aarde

Heerlijke plek. Hier moet je echt zijn geweest als je Suriname aan het verkennen bent! En wat een lieve mensen daar. Zo gastvrij zie je ze nergens meer. Er is geen wifi en geen warm water, maar ach dat hoort erbij! Ik zou hier zeker terug komen!

9Nanny08-07-2018

Ontspannen verblijf op prachtig plekje

Wat rustig door het regenseizoen maar ondanks dat doet het personeel alles om je een superleuke tijd te bezorgen Dit resort heeft prima lodges allemaal prachtig gelegen aan de rivier met fantastisch uitzicht De grotere lodges hebben iets meer privacy rondom. Het eten en de uitjes zijn uitstekend, alles wordt geserveerd in de centrale eetzaal maar in de vroege ochtend krijg je nog wel een kopje koffie/thee bezorgd bij je lodge. Hoe luxe is dat! Douche zoals vaker gebruikelijk alleen koud stromend water In 1 woord: genieten!

9Stienstra28-02-2018

Top vriendelijkheid!

Geweldige ervaring. Prachtige omgeving om helemaal tot rust te komen. Personeel is supervriendelijk en er hangt een prettige informele sfeer.

Het eten is simpel, maar vol smaak en gevarieerd.

Er worden veel excursies aangeboden. Deze zijn inclusief, dus dat is fijn.

8Hygiëne
    7Kamers

• 2017
    10Sophia07-12-2017

Een fantastisch mooie bijzondere plek op aarde..

De reis per korjaal er naar toe was al bijzonder!! Wat een welkom bij aankomst op Danpaati, wat een lieve mensen allemaal. Mijn man zit in een rolstoel maar alles was heel goed begaanbaar voor hem, helemaal top. Een geweldige plek op deze aardbol om daar heerlijk tot rust te komen en te genieten van alles en iedereen. Met pijn in mijn hart daar weg gegaan toen het tijd was om weer naar de "bewoonde"wereld te gaan. Hoop er zeker weer naar toe te gaan, een bijzondere reis om nooit meer te vergeten!!

10Zwembad

Met vrienden

• 9Frans C.30-11-2017

Geweldige locatie en een en al gastvrijheid!

Varen tot diep in Suriname is een waanzinnige ervaring. Absoluut aan te raden voor iedereen die het gevoel wil hebben om in een national geografic omgeving te verblijven!

9Hygiëne
    8Zwembad

• 10Mario en Heady11-11-2017

Grandioos !

Zeer tevreden! Kregen een upgrade naar een huis met uitzicht over het water.

• 9sandraenmark10-09-2017

Meer dan fantastisch!

Heerlijke lodge met geweldige mensen, op een idyllische plek middenin de Suriname rivier. Eén van de fijnste plekjes op aarde.

9Hygiëne
    6Prijs/kwaliteit
    9Ligging

5 tips over Lodge Danpaati River Lodge

• Hillian Harmsen, 04-11-2013

De huisjes aan de rivier zijn top! Favoriet moment van de dag: 's morgens voor het ontbijt met een kop thee op je eigen terras uitkijken over de rivier...

• Sietske van der linden, 15-09-2013

Neem waterschoenen mee, koop je souveniers in de winkel van het museum en bij de dansende dames

• Yvonne Bakker, 24-01-2013

Tip : Een dag niet in Danpaati River Lodge geweest, is één dag niet geleefd !! Toch zonde !! ( Maar de overige 2 weken in Suriname ook ontzettend genoten hoor !)

0 vragen over Lodge Danpaati River Lodge

Lodge info