Vakantiepark Kosindo

• Activiteiten9,1
  • Onderkomen8,4

9 tips over Vakantiepark Kosindo

Fred van de wart, 18-8-2014
Speel wat meer in op signalen van gasten en zorg voor wat meer maatwerk bij de activiteiten
Roxy en Jordy, 11-5-2014
De homemade pindakaas die door de vrouwen uit het dorp zelf wordt gemaakt is fantastisch lekker!! Neem vooral een potje mee naar huis!!
Nico Pronk , 31-3-2014
Ga met het vliegtuig van Zorg en Hoop naar Kosindo. Maak een uitstapje met overnachting in hangmat aan de Sintiadam en ga terug met een korjaal via de Surinamerivier. Overnacht dan in Jungle Hotel Botopasi voordat je naar Paramaribo gaat.

Annabel, 24-8-2013
Neem speelkaarten mee: de kinderen hebben tot in de kleine uurtjes met de oudere kinderen van het dorp gespeeld
janinevalk, 10-8-2013
Leuk: de boottocht naar Awarradam. Lekker chillen en zwemmen!
carl, 8-3-2013
De 6 huisjes liggen allemaal even mooi, meteen aan de rivier. Van de activiteiten vonden wij de wandelingen door Kajana en de dorpen in de omgeving, die via paden door het regenwoud met elkaar verbonden zijn, het interessantst. Door deze combinatie van kennismaken met authentieke Saramakkaanse cultuur en met het diepe Amazone regenwoud zijn we deze vajantie 2 keer naar deze zeer speciale lodge gegaan. Doen!

carl verschuren, 30-1-2013
Om een gereduceerd tarief te krijgen, reserveer direct bij de geweldig gastvrije eigenaar Jangjanman. Geen touroperator nodig. Hij boekte ook ons vliegtuig. Of de boot, als je wilt. Ook kun je bij Jangjanman per gsm de activiteiten afspreken. Ja,onze gsm had zelfs daar ver in het Amazone regenwoud bereik. Een mast staat op de andere oever bij het lokale vliegveldje. De vlucht met de bushpiloot boven de Amazonejungle was een topbelevenis en slechts €220 retour. Unieke Amazonebelevenis..
carl verschuren, 29-1-2013
We stayed in a few lodges in Surinam, but this one was the most unique and relaxed cultural experience among the friendly people of the Amazon rainforest. Affordable and simple to be arranged (just by calling the lodge - reduced rates ! - ,  or, if you like,  by a Paramaribo tour operator). By the way, our cell phone worked, in the middle of the jungle. An antenna is close by. Jangjanman can book boat, taxi and plane. EASY. A well known and highly respected man in Paramaribo.
Sylvester en Wendy, 30-4-2012
Heen vliegen en terug met de boot. Het is prachtig om over de jungle te vliegen, een hele ervaring. Maar ook de boottocht terug, die is stroomafwaarts is prachtig. Als je in de periode september tot december gaat in de droge tijd heb je meer kans om veel dieren te zien, dan komen ze naar de rivier om te drinken.