Brownsberg

Brownsberg

We hebben een aantal aanbieders voor Brownsberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Brownsberg

• 9Petra24-02-2018

Schitterende omgeving!

Adembenemend. De tocht met de auto naar boven was al een belevenis op zichzelf. Eenmaal boven gekomen konden we voor weinig een gids regelen die ons heeft meegenomen naar de leoval. Een schitterende wandeling en zelfs goed te doen voor onze zoon van 2 jaar. Eenmaal teruggekeerd naar de top een heerlijke lunch genoten. We vonden het heel bijzonder om vrijwel als enige bovenop de berg te staan. Er zijn nauwelijks toeristen. Je kunt er ook slapen met een mooi uitzicht. De huisjes zagen er prima en goed onderhouden uit. Wij zijn zonder touroperator gegaan en werden door een medewerker van Stinasu in zijn eigen auto opgehaald en weer netjes thuis gebracht. Echt een aanrader!

• 9Sfeer in stad
    • 2Uitgaanslevenn

januari 2018

• 9Damilla Williams16-07-2015

Simple place with an Awesome view!!

The road leading to Brownsberg already is an adventure on its own, with a breathtaking view on a great lake. Followed by an intensive forest walk which ends with cooling down and relaxing under a few waterfalls. Lots of nature, clean air and clear water are guaranteed!

• 9Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Saco29-12-2013

Komt goed

De natuur is wat je er van wilt ervaren. hier op eenzame hoogte de rust en stilte oppakken. Heerlijk dit stukje tropisch bos met haar bewoners.

november 2012

• 6v.17-05-2013

Super mooi!!

wat een geweldig uitzicht hadden we vanaf brownsberg!!! we sliepen in hangmatten en je voeld gewoon die natuur om je heen. ookal duurde het 2 uur om er te komen (door buspech) en had ik toch wel een beetje hoogtevrees..... het was zeker de moeite waard!!

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8heer Oosterbaan09-10-2012

Prachtige natuur

Mooie natuur, veel mogelijkheden voor tochten door de bossen. Altijd weer een spannende reis omhoog. De Brownsberg is een mooi uitgangspunt. Bevalt het je daar, dan wacht je nog zóveel moois in het binnenland...

• 9Omgeving

Gereisd met partner in september 2012

• 8harsan25-07-2012

Bergendal, mooie plek

Prachtige locatie aan de Suriname-rivier.

• 7Sfeer in stad
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Bianca07-08-2010

Berg en dal: avontuur en cultuur

We zijn een dagje in Berg en Dal geweest, tijdens de bouw van het viersterrenresort. We hadden een arrangement: canopy, kanoën en hiking. Zeer de moeite waard. Hiking op de berg waar slaven in de tijd vastgehouden werden, verschillende graven: waaronder een van de bankdirecteur. Indrukwekkende verhalen van de guide. Kanoën naar een nabij gelegen marrondorp. Wereld van verschil met het welvarendere Paramaribo. Suikerriet eten. Canopy in de bossen van boom naar boom. Opgezet door Costaricanen.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in maart 2008

• 9R-jun11-06-2009

Fantastische plek

Heel mooi! Met oudere kinderen van de family hier chillen is heel leuk, er is heel veel te beleven. en de omgeving is super.

• 7Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn