Lodge Bakaaboto

Lodge
Lodge Bakaaboto

We hebben een aantal aanbieders voor Bakaaboto voor je op een rij gezet:

2 reviews over Lodge Bakaaboto in het Nederlands

Fantastische plek geweldige mensen!

Josta Steur
17-8-2011

Bakaaboto ligt in het Brokopondo gebied in Suriname. Kortom een reis om niet te vergeten. Echt wel een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2011

Genoten!

Annette
18-6-2011

Wij waren nog nooit eerder in suriname geweest maar hebben er zeker van genoten!

De plaatselijke bevolking is zeer gastvrij en we hebben hier een geweldige tijd gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Bakaaboto in Brokopondo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Bakaaboto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.