Hotel Jungle Hotel Botopassie

8,3

29 reviews over Hotel Jungle Hotel Botopassie in het Nederlands

Nooit weer

Fam. Baidjoe, 10-9-2016

Het verblijf op Botopasi was vreselijk!! Het uitzicht is fantastisch, maar de eigenaar is zeer onvriendelijk en alleen maar uit op euro"s. Het huisje was ronduit smerig. Ik had gereserveerd voor 3 personen. Toen we aankwamen was er een kamer voor 2 in orde gemaakt. Personeel gaf aan dat zij een 3 kamer huisje in orde zouden maken waar net iemand uit vertrok. De badkamer was nog steeds vies, de w.c ranzig, de klamboe als je die uitklopte zat het vol met opgedroogde ongedierte en stof. Dat ding had nooit een sopje gezien. Kortom er was niets schoongemaakt. Het avondeten en ontbijt was heel armoedig en karig. Zonde van je geld om dit complex te boeken. Ze noemen het een Hotel maar het zijn gewoon rietenhutjes. Prima als je daarvoor kiest maar als je uitgaat van een Hotel dan kom je bedrogen uit. Ook de trip met de korjaal zijn wij opgelicht. Wij hebben 100 SRD p.p. betaald voor de trip van Ajoni naar Botopasi. Terugreis moesten wij dit bedrag opnieuw betalen. Meneer Heidi is alleen maar bezig zichzelf te verrijken ten koste van toeristen en daarbij zeer klantvriendelijk.

Jungle hotel Botopassie

S van Doorn, 1-9-2016

Fantastische reis mogen beleven. Het binnenland is zo mooi en ongerept! Jungle hotel Botopasi is een waar paradijs. Prachtig mooi aan de Suriname rivier. Mooie nette hutten met eigen douche en toilet. Binnen ook mooie hotelkamers. Eten was goed, aardige mensen. In combinatie met de jungle tour en Tapawatra is dit echt een aanrader voor jong en oud. Geen stads geluiden enkel de geluiden van de natuur. Je komt totaal tot rust.

Mijn paradijs in Suriname

Yolanda Panka, 4-4-2016

Een plek om lekker van de natuur te genieten en te onthaasten. Vriendelijke gastvrouw Corry die een prachtig verblijf biedt tegen een betaalbare prijs en een bevlogen en betrokken reisgids Lindie. Een leuke jongeman die zijn gasten op hun gemak laat voelen en heel geduldig is. Corry en Lindie mijn 2 nachten waren geweldig en ik kom zeker terug. Nogmaals bedankt en tot ziens.

DIt hadden wij niet verwacht.......

JAcob en Ina Visscher, 3-4-2016

Het begint al bij het vertrek in Atjoni waar wij aan boord gingen van een korjaal. Na een prachtige tocht over de rivier doemt aan de rechterzijde het dorp Botopasi op met de gedachte om daar aan land te gaan. Maar nee, aan de linkerzijde ligt Hotel Botopasi. Hoe mooi! Na een hartelijke ontvangst door Corry en haar medewerkers kregen wij gelegenheid om ons verblijf te bezichtigen en daarna een welkomstdrankje aangeboden. We hebben genoten van de gastvrijheid, de relaxte manier van omgaan met elkaar, de smaakvolle maaltijden. Daarnaast de mogelijkheid om met een "eigen" gids Lindie uitstapjes te maken hebben wij als heel bijzonder ervaren. WIj zijn er twee nachten geweest en dat is eigenlijk tekort. Samengevat, wanneer je in Suriname de rivier wilt opgaan dan moet je Hotel Botopasi niet voorbij varen.

Adembenemende plek, lieve mensen,één met de natuur

Saskia van Engeland, 21-2-2016

Suriname is geen strandland, maar een rivierland. Aan de oever van de Boven-Suriname rivier ligt een prachtplek, waar je kan relaxen, maar je ook laten verbazen over oeroude kennis van wonderen van de natuur. Poedelen in de rivier, boottochtjes langs de kleurrijke dorpen en hun wonderschine bevolking, lekker eten en een bijna vanzelfsprekende gastvrijheid...zo gaaf om na de veelzijdigheid en drukte van Paramaribo in een soort oer-land terecht te komen. De medicinale planten wandeling o.l.v Edje, shamaan en onderkapitein van buurdorp Pikin Slee is een pracht uitstapje. De rivier en haar dorpen stelen je hart, de mijne in ieder geval. Kundige en supervriendelijke begeleiding zowel in het Hotel als tijdens de excursies. Ik heb best veel gereisd, maar dit was echt een fantastische ervaring...40 euri voor een hut (p.p) lijkt voor sommige best veel, maar het is vol-pension en de service is echt en echt goed. Het uitzicht vanuit je Wosu vergeet ik nooit meer.

Geweldige locatie, voor de 2de keer bezocht

Rita Borst, 16-12-2015

Deze plek mag je niet missen, prachtige locatie,een uitstekende staf, lekker eten, leuke en leerzame excursies

Prachtig uitzicht!

Simone, 2-11-2015

Prachtige plek! Wij konden helaas slechts een nacht blijven maar dat was de hele reis al meer dan waard. Het is goed te doen om met eigen auto naar Atjoni te rijden.

Corry reageert snel per email en had duidelijk aangegeven waar konden parkeren en naar wie we konden vragen voor de boottocht. De boottocht is al een bijzondere ervaring. De locatie is prachtig! Vooral de zonsopgang was een belevenis ; zacht licht, dauw boven het water, prachtig! Geen massatoerisme maar basic in de natuur. Dat sprak ons erg aan. Eigen douche en toilet in het huisje. Schoon, klamboe aanwezig.

Een aanrader!

Ando, 8-9-2015

Wij hebben 3 nachten geslapen in deze mooie jungle lodge. Uiterst vriendelijk personeel en een warm onvangst door de relaxte Heidi :-) We hebben genoten van de prachtige rivier, de rust, het lekkere eten en de toegankelijke dorpelingen. Qua excursies was er van alles mogelijk en anders werd er wel iets geregeld. Tevens ook een heerlijke plek om in de hangmat bij te komen van onze reis en het wennen aan de hitte die de grote droge tijd met zich meebrengt. Het meebrengen van een gids is overbodig. Je kan Corry of Heidi vragen het vervoer vanuit de stad te regelen. De tocht over de rivier is een genot en het zelf reizen heel gemakkelijk. Ik elk dorp zijn meerdere gidsen beschikbaar. Jungle resort Botopassie is een aanrader, wij hadden graag langer willen blijven maar ook de wens om nog meer van Suriname te ontdekken.

Rust, ruimte en natuur in dit comfortabel hotel

Maria Cuijpers, 15-7-2015

Het hotel springt in het oog wanneer we nog in de boot zitten en we het op de oever zien opduiken: een prachtig groen grasveld met een degelijk en mooi hotelgebouw en fleurige houten huisjes. We worden bij de aanlegsteiger verwelkomd door de eigenaar Haidy en in de ruime loge van het hotel ontvangen we drank en een hapje terwijl we even wegzakken in de zachte pluche van het bankstel.

De plaats is een oase van rust met veel groen, prachtige vergezichten en ook de luxe van een proper onderkomen (met een 'nette Nederlandse' afwerking), goed sanitair en voortreffelijke maaltijden.

De gids Ian, begeleidt ons tijdens de tochten door het bos en naar de naburige dorpen. Hij is geduldig, galant en zeer informatief.

's Avonds dommel ik er tevreden in slaap bij het bruisen van de soela's (de stroomversnelling) voor het hotel.

erg overgewaardeerd

abbily84, 1-5-2015

ons verblijf in hotel Bototpasi viel erg tegen. Afgegaan op de mooie recensies was de kamer erg proper, geen zeepje om je handen te wassen in de toiletten vaak geen wc papier voorradig en de kamers zijn klein geen opbergmogelijkheden voor je kleding. Het eten was eigenlijk het slechts! Niet voldoende voor de groep, smakeloos en niet authentiek b.v. nasie van maggie dat kan je mensen in Suriname vinden wij niet voorschotelen. Er is genoeg keuze uit lekkere Surinaamse gerechten wat de kok kan bereiden. Het is ook een lokale kok alleen door de Nederlandse eigenaresse ingewerkt zo te zien. Ik zou hier niet een tweede keer naar toe gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jungle Hotel Botopassie in Botopasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jungle Hotel Botopassie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jungle Hotel Botopassie scoort een 8.27 uit 10 op basis van 30 reviews.