Botopasi

Reviews over Botopasi

Jungle hotel Botopassie

S van Doorn,
    1-9-2016

Fantastische reis mogen beleven. Het binnenland is zo mooi en ongerept! Jungle hotel Botopasi is een waar paradijs. Prachtig mooi aan de Suriname rivier. Mooie nette hutten met eigen douche en toilet. Binnen ook mooie hotelkamers. Eten was goed, aardige mensen. In combinatie met de jungle tour en Tapawatra is dit echt een aanrader voor jong en oud. Geen stads geluiden enkel de geluiden van de natuur. Je komt totaal tot rust.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Mijn paradijs in Suriname

Yolanda Panka,
    4-4-2016

Een plek om lekker van de natuur te genieten en te onthaasten. Vriendelijke gastvrouw Corry die een prachtig verblijf biedt tegen een betaalbare prijs en een bevlogen en betrokken reisgids Lindie. Een leuke jongeman die zijn gasten op hun gemak laat voelen en heel geduldig is. Corry en Lindie mijn 2 nachten waren geweldig en ik kom zeker terug. Nogmaals bedankt en tot ziens.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

DIt hadden wij niet verwacht.......

JAcob en Ina Visscher,
    3-4-2016

Het begint al bij het vertrek in Atjoni waar wij aan boord gingen van een korjaal. Na een prachtige tocht over de rivier doemt aan de rechterzijde het dorp Botopasi op met de gedachte om daar aan land te gaan. Maar nee, aan de linkerzijde ligt Hotel Botopasi. Hoe mooi! Na een hartelijke ontvangst door Corry en haar medewerkers kregen wij gelegenheid om ons verblijf te bezichtigen en daarna een welkomstdrankje aangeboden. We hebben genoten van de gastvrijheid, de relaxte manier van omgaan met elkaar, de smaakvolle maaltijden. Daarnaast de mogelijkheid om met een "eigen" gids Lindie uitstapjes te maken hebben wij als heel bijzonder ervaren. WIj zijn er twee nachten geweest en dat is eigenlijk tekort. Samengevat, wanneer je in Suriname de rivier wilt opgaan dan moet je Hotel Botopasi niet voorbij varen.

Gereisd met partner in maart 2016

Adembenemende plek, lieve mensen,één met de natuur

Saskia van Engeland,
    21-2-2016

Suriname is geen strandland, maar een rivierland. Aan de oever van de Boven-Suriname rivier ligt een prachtplek, waar je kan relaxen, maar je ook laten verbazen over oeroude kennis van wonderen van de natuur. Poedelen in de rivier, boottochtjes langs de kleurrijke dorpen en hun wonderschine bevolking, lekker eten en een bijna vanzelfsprekende gastvrijheid...zo gaaf om na de veelzijdigheid en drukte van Paramaribo in een soort oer-land terecht te komen. De medicinale planten wandeling o.l.v Edje, shamaan en onderkapitein van buurdorp Pikin Slee is een pracht uitstapje. De rivier en haar dorpen stelen je hart, de mijne in ieder geval. Kundige en supervriendelijke begeleiding zowel in het Hotel als tijdens de excursies. Ik heb best veel gereisd, maar dit was echt een fantastische ervaring...40 euri voor een hut (p.p) lijkt voor sommige best veel, maar het is vol-pension en de service is echt en echt goed. Het uitzicht vanuit je Wosu vergeet ik nooit meer.

Gereisd met partner in februari 2016

Geweldige locatie, voor de 2de keer bezocht

Rita Borst,
    16-12-2015

Deze plek mag je niet missen, prachtige locatie,een uitstekende staf, lekker eten, leuke en leerzame excursies

Gereisd met partner in november 2015
Botopasi scoort een 9,1 uit 10, op basis van 7 reviews