Reviews over Bigi Pan

Geweldige natuurervaring

Lotte,
    27-5-2018

We hebben hier één nacht geslapen tijdens onze rondreis en we hadden dit absoluut niet willen missen. We waren de enige gasten. Dinho was onze gastheer en gids. Superaardige grappige jongen en een goede gids. Het verblijf is primitief, maar de natuurbeleving is super. We hebben het aankomen en weer vertrekken van duizenden (vooral reigers) gezien, duizenden sterren ‘snachts en een slang in de boot gehad. Door hoogwater was het niet mogelijk om ook een kaaiman te vangen. Heerlijke vers gevangen vis gegeten. Een aanrader voor wie van puur houdt.

Uniek

Egbert Sportel,
    29-11-2016

We kwamen bij Stephanie terecht tijdens een 3-daagde trip door west-Suriname. Ondanks de zeer lage waterstand konden we toch naar de Lodge.

Wel veel dode vis onderweg, door het lage water, maar daardoor wel heel veel (roof)vogels van heel dichtbij gezien. De lodge is sober, maar wat een geweldige plek. Dag of nacht, er is altijd veel te zien . Het is er echt donder dus 'snachts sterren kijken.

En vanaf zonsopgang komen de vogels terug van zee, helemaal geweldig, met je ontbijt op schoot Schaarbekken, Reigers en Ibissen kijken.

Stephanie en haar mannen doen alles om je zo veel mogelijk te laten beleven. Maar als je alleen wilt gaan, dat kan ook, er zijn kano's te leen.

Kamer is klein maar met eigen wc en wastafel. Door de lage waterstand was het water niet zo fris, niet geschikt om tanden te poetsen, maar daar was flessenwater voor.

Eten en drinken waren sober maar heerlijk, Stephanie kan niet alleen goed varen, bouwen, vissen, vertellen over vogels en gezellig kletsen, ook heel lekker koken.

Jolanda van den hove,
    22-5-2016

Echt een mooi natuurgebied, heel veel vogels en je slaapt op het water

Bigi Pan scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews