Géén boekingskosten

Lodge Awarradam Jungle Lodge

SurinameSurinameAwarradam (Gran Rio River)

9.4FenomenaalScore uit 19 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 19 reviews

Lodge info

19 Reviews over Awarradam Jungle Lodge

• 10Petra09-11-2015

Geweldig!

Wat een geweldige plek! Midden in de natuur genieten van de rust, het heerlijke eten, de mooie boottochten en niet te vergeten de hartelijke bevolking en de super enthousiaste gidsen. De lodges waren prima; simpel maar schoon, meer heb je daar niet nodig. Een aanrader dus!

• 9Simon Dik01-11-2015

Fantastisch verblijf

Het verblijf was zeer goed op een hele mooie locatie. Eten was ok en de gidsen waren uitmuntend.

• 10Iris Berendsen12-08-2015

Alles is geweldig! Geweldige ervaring!

Heerlijk basic,geen luxe, maar dat heb je ook niet nodig en zou ook absoluut niet passend zijn. Alles is goed onderhouden en schoon. De bevolking is ontzettend aardig en alle excursies en tijden worden in overleg gedaan met de toeristen. Er wordt veel informatie gegeven en uitleg. Ook is er voldoende tijd om lekker te relaxen en van de rust te genieten. En niet te vergeten het eten! Echt, wij hebben hier het lekkerst gegeten in de weken die we in Suriname waren! Alles wordt vers bereid door de lokale bewoners en je krijgt echt Surinaams eten, op en top genieten! Dit is een ervaring die je nooit meer vergeet, in positieve zin!

• 10Suez23-09-2014

Mooiste plek waar ik ooit geweest ben

Wat hebben we hier een fantastische tijd gehad. Het enige waar we spijt van hebben gehad is dat we niet langer konden blijven. Verwacht geen boxspring als je hierheen gaat, maar voor midden in de jungle zijn het luxe hutten met prachtig uizicht (en vogelspinnen, dat wel😉). Uitstekend verzorgd door de gidsen en de lokale bevolking. Was ik hier nog maar...

• 10Ewa08-05-2013

prachtige plek!

ik kwam hier met mijn school, we gingen voor een cultuurreis naar Suriname, dus ook naar Awarradam. Een heerlijke plek, vol avontuur ! Zeker de moeite waard voor mij, om nog eens terug te keren !

• 9P. van Adrichem20-09-2011

Geweldig mooie locatie en vriendelijk personeel

Een absolute aanrader voor wie een paar dagen de binnenlanden van Suriname wil beleven. Vervelen zul je je geen moment: Wandelen in de jungle met een ervaren locale gids, dobberen in de Rio Grande, varen in een korjaal, genieten in de sula (stroomversnelling), of anders heerlijk ontspannen in de hangmat op je prive-veranda met uitzicht op de rivier. Kortom een paradijselijke plek met prima verzorging bovendien. Kom hier zeker nog eens terug!!

• 9Ron, Antoinette, Iris en Amber Jong15-06-2011

Prachtige, relaxte plek in heel mooie natuur

De lodge bestaat uit ongeveer 15-20 twee kamer huisjes, voorzien van 2 bedden, wc en douche( koud water) de hutten liggen allemaal aan het water, hebben prachtig uitizcht, met hangmatten op de veranda. Heel vriendelijk personeel, behulpzaam, lief voor onze kinderen va 8 en 11 jaar. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt , hebben ook gespeeld met de kinderen van het personeel.

• 9Gijs en Ellen van Haaften11-06-2011

Zéér de moeite waard!

Viaeen touroperator deze trip geboekt. Een pracht van een lodge aan de Gran Rio. Elke dag omringd door vriendelijke lokale gastgevers in een luxe accommodatie midden in de jungle. Een echt "toeristen-ding" dat wel, maar met het gezelschap waarmee wij op Awarradam verbleven was dat geen probleem. We hebben met elkaar een prima week gehad daar. Goede en ter zake kundige gidsen begeleidden de tour.

• 10Anna de Hoo14-04-2011

Geweldige ervaring in Awarradam jungle lodge

We werden opgehaald van de airstrip Kajane door de medewerkers van de Awarrdam jungle lodge. Vanaf het eerste moment voelde ik me als een vis in het water. De vriendelijke mensen, het heerlijke eten, de mooie tochten door de jungle, zwemmen in de stroomversnellingen, ik zal het niet snel vergeten. Ik ben de volgende trip stiekem al aan het plannen. Ik hoop dat iedereen de Awarradam ervaring een keer mag opdoen.

• 10Peter de Hoo04-04-2011

een heel bijzondere plaats

Daarvoor bezochten we Galibi, Frederiksdorp en Palameu. Awarradam is schitterend gelegen aan watervallen op rotspartijen. We hebben een hele bijzondere week in onze maand Suriname beleefd. Oook doen !

Lodge Awarradam Jungle Lodge info

• CafeBeschikbaar (1)