Reviews over Arapahu Island

twee keer geweest en een derde volgt

Diederik Houtman,
    18-7-2013

Prachtige paradijselijke plek, ik heb hier 15 klanten mee naar toegenomen (Belgen) die al zeer veel luxe gewend zijn, en ze hebben in een woord genoten, van het eten, de plek en de service.

Verwacht geen 5 sterren luxe, dan kan ook niet midden in de jungle, maar hier geniet je puur van de jungle. Personeel is heel behulpzaam en maakt de vakantie onvergetelijk, door de prachtige jungle tochten en ook het heerlijke smaakvolle eten.

paradijs

adrie de Bok,
    21-12-2008

ik ben hier 2 jaar geleden geweest, als ik de foto's weer bekijk hoop ik weer hier gauw terug te kunnen kere, het is voor mij gelijk het paradijs, hemelse rust, je kunt hier volldig tot jezelf komen. Ook het personeel is erg vriendelijk, alles staat in het teken van de bezoeker. Kinderen moeten zich wel zelf een beetje kunnen vermaken, zoals zwemmen of vissen.

in een woord geweldig.

Jan Hoogendijk,
    29-9-2008

We hebben tot nu toe aardig wat gezien van Suriname maar dit was wel het allermooiste plekje wat we gezien hebben.Veel ara's,papegaaien,toekans,apen en nog veel meer. Wie hier wil vissen komt helemaal aan zijn trekken. Zeer mooie plek en leuke hutten. Het eten was zeer goed en het personeel zeer vriendelijk.Als je naar het binnenland wil en wat wil zien is de plek om naar toe te gaan.

Arapahu Island scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews